Cateva ore mai tarziu, Zack se intoarse acasa la Angel si suna la sonerie, insa nu ii raspunse nimeni. Foare bine , gandi, nu vrea sa imi deschida usa. Din fericire o auzi miscandu-se prin gradina. Curios, merse in parte din spate a casei, si o vazu cu spatele la el udand gradina cu un furtun.
Nu spuse nimic. O admira un minut. Se schimbase intr-o pereche de pantaloni scurti si o camasa fara maneci. Avea niste picioare incredibil de lungi, iar pantalonii scurti ii ajungea pana aproape pana sub fund. Cu singuranta mergea la sala, gandi. Avea un corp lucrat, un corp...
Angel se intoarse dintr-odata si tipa atat de tare incat putea sa trezeasca si mortii.
Nervoasa, misca furtunul si il uda pe pantaloni si pe pantofi.
- Ce faci? striga el indepartandu-se.
- Ce fac? Ce faci tu aici? - replica Angel. M-ai speriat de moarte!
Zack privi din nou catre furtun , temandu-se sa nu il unde de data aceasta intentionat.
- Am sunat la sonerie si...
- Si ai decis sa fi prin spate fara sa anunti?
- Am cumparat canapeaua. Spuse Zack sub forma de scuza.
Angel il privi, suspect.
- Nu este adevarat.
- Ba este, spuse el in timp ce isi dadea jos mocasinii.
- Ai cumparat si scaunele?
-Nu!
- Bine, bine, nu te pune asa, rase ea in timp ce opri apa.
- De ce razi?
Dupa un moment ,Zack isi dadu seama ca ea se uita intre picioarele lui.
- Pare ca si cum tocmai ai facut pipi.
- Nu ar fi rau daca mi-ai dat un prosop.
- Angel...
- Bine, ma duc.
Cand se intoarse cu prosopul , Zack isi dadu seama ca ea nu purta sutien. Forma sanilor ei era evidentiata de camasa stransa.
- Cum de ai decis sa cumperi canapeaua?
Zack ridica din umeri. Nu putea sa explice de ce o facuse. Cu siguranta pentru ca Angel ii era simpatica. In mod normal nu trebuia sa fie atat de apropiat cu martorii pe care ii proteja, dar pana la urma urmei, era uman.
Anul trecut protejase un alt martor relationat cu mafia de pe Costa de Est, un fost puscarias, care pana la urma ii castigase respectul. Inclusiv ii fusese nas la nunta.
Dar aceea a fost o exceptie. El nu obisnuia sa se imprieteneasca cu martori. Pur si simplu , era acolo pentru ai ajuta, pentru a le da o oportunitate de a incepe o viata noua. Sau sa ii trimita la inchisoare, daca era cazul.
- Canapeaua e o oferta de pace? intreba Angel.
- Cum?
- M-ai auzit.
- Uite, accepta canapeaua si lasa lucrurile asa cum sunt.
- Asta inseamna ca trebuie sa sa cumpar mobila mai ieftina? Si eu care cfreadam ca pot sa cumpar si un televizor cu palsma....
- Si o sunca , o intrerupse el.
Angel ii arunca o privire rautacioasa.
- Hei, era o gluma.
Cand zambi , Zack observa ca avea gropite in obraji. Gropite , de ce nu observase mai devreme?
- Va trebui sa iti cumperi si o masina mai ieftina, spuse el aruncandu-i prosopul.
CITEȘTI
Identitate noua.
RomanceDorinta care o simtea pentru ea il impiedica sa vada pericolul care se apropia... Mulțumesc LeaArmstrong pentru copertă.