Capitolul 16

3.1K 360 6
                                    


Joi dimineata, dupa sedinta cu psiholoaga Zack si Angel stateau asezati pe canapeaua din sufragerie mancand un sendvis.

Ea nu ii spusese nimic despre sedinta, doar stia ca ramase sa se vada cu ea stapamna viitoare.

Nu avea un aspect prea placut. Era palida. In alte circumstante, Zack ar fi intrebat-o, ar fi incercat sa o ajute. Comisarii din Program se amestecau in toate aspectele din viata martoriilor, inclusiv in problemele lor psihologice. Sa trimita pe cineva la psiholog , nu era ceva iesit din comun.

- Te simti bine?

- Nu am facut-o, ofta Angel.

- Nu i-ai vorbit  despre cosmarurile tale?

- Nu. Nu am vrut sa dau detalii despre asasinat.

- Dar din cate stiu eu le-ai spus politistilor, federalilor...

- Nu le-am spus tot - il intrerupse ea.

Zack dadu din cap. Nu era normal ca un martor sa ascunda informatii, lucruri pe care le puteau folosi pentru a negocia cu politia daca intrau intr-o incurcatura. Dar Angel nu era o infractoare.

- Poti sa ii spui data viitoare.

- Sau as putea sa iti spin tie - ofta ea. Crezi ca ar fi bine?

- Da, bineinteles. Poti sa imi spui tot ce vrei.

Angel trase adanc aer in piept, si Zack isi dadu seama ca ea incerca sa isi faca curaj.

- Am cosmaruri despre ce a facut David in noaptea asasinatului. Eram intr-o casa pe care o avea el undeva la tara. Era un loc indepartat de tot, in mijlocul padurii...

Zack stia locul unde avuse loc crima, dar de asemenea stia ca Angel trebuia sa inceapa cu inceputul.

- Intr-o zi a aparut pe acolo unul dintre asociatii lui. Un barbat pe nume Kevin Peters. Era evident ca David ii ceruse sa vina acolo pentru a vorbi despre afaceri.

- Afaceri cu droguri?

- Da, dar pe atunci eu nu stiam. In realitate nu stiam nimic despre afacrile lui David... In timp ce ei vorbeau in birou, eu eram in bucatarie pregatind cina. Atunci i-am auzit certandu-se, dar nu am vrut sa intervin. Apoi la scurt timp am auzit o impuscatura... Am fugit imediat spre birou, pentru ca am crezut ca Kevin il omorase pe David.

- Si a fost invers.

- Asa este - ofta ea ,tremurand. Kevin era la pamant si era... era mult sange peste tot. David il impuscase in cap... si... si ii zburase creierii - continua ea inchizand ochii.

Zack stia ca Halloway isi impuscase asociatul in momentul cand acesta se intoarse cu spatele.

- David incepu sa strige iar eu am ramas impietrita langa usa , fara sa stiu ce sa fac, ca si cum tot ce se intamplase fusese un cosmar...

- Nu trebuie sa imi spui Angel.

-Ba da, trebuie sa o fac. Trebuie sa povestesc  spuse ea cu o voce ragusita. L-am rugat pe David sa cheme politia, dar el a refuzat. A spus ca trebuie sa scapam de cadvru, ca eu eram la fel de implicata ca si el.

- Si tu ce i-ai spus?

- Ca nu o pot face. Ca oricat as vrea , nu pot sa ma implic intr-un asasinat. Si in acel moment mi-a pus pistolul la cap.

- Fiu de catea...

- Mi-a spus ca nu eram decat o tarfa, ca nu am contat niciodata pentru el. Ca nu am fost decat o papusa Barbie pe care o putea rupe in doua cand vroia el.... ca nu ma iubeste, ca niciodata nu m-a iubit.

Identitate noua.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum