Zack se tot invartea de pe o parte pe alta in pat. Nu putea sa doarma. Era atat de excitat incat ii era imposibil sa adoarma.
Poate ca ar trebui sa abandoneze lupta. Poate ca ar trebui sa isi usureze acea tensiune de excitare, masturbandu-se ca un adolescent in calduri.
Razand cu amaraciune, isi aseza o perna intre picioare...
Cand telefonul incepu sa sune, se ridica din pat cu viteza luminii.
- Angel?
- De unde ai stiut ca sunt eu?
- Nu stiam - raspunse el. S-a intamplat ceva?
- Nu pot sa dorm.
- Nici eu.
- Nu am luat pastilele pe care mi le-a dat psiholoaga, si nici nu am baut cafea. Si ma gandesc doar la tine.
Zack inchise ochii.
- Esti in pat?
- Da.
Zack se gandi un moment. Si atunci lua o decizie.
- Pot sa vin la tine?
- Ca sa dormi pe canapea?
-Nu.
- Ca sa ma atingi, ca sa faci dragoste cu mine? intreba Angel.
- Da - raspunse el. Ca sa o atinga peste tot, ca sa faca dragoste cu ea asa cum nu mai facuse niciodata . - Pentru ultima data.
- Si eu pot sa te ating pe tine? Pot sa folosesc gura?
Zack inghiti in sec.
- As muri daca nu ai face.
- Atunci te astept.
- O sa ajung cat de repede pot.
Prea excitata ca sa mai gandeasca, uita sa isi puna boxerii. Dar se grabea, si nu putea sa piarda timpul. Asa ca isi inchise blugii cum putu din cauza erectiei, si isi lua prima camasa pe care o gasi la indemana.
Odata ce se urca in masina, isi aprinse o tigara. Ce naiba facea? se intreba.
Cand ajunse in fata casei lui Angel , constiinta lui nu il lasa in pace. Cum putea sa continuie sa faca ceva ce era interzis? Cat timp isi va mai trada insigna de politist?
Cand Angel deschise usa, avu si raspunsul. Avea pe ea o camasuta de noapte aproape cum isi imagina el. Era de un albastru inchis, aproape transparenta. Nu purta nimic pe dedesubt, si putea sa ii vada forma sanilor, umbra dintre picioarele ei...
- Buna.
- Buna. Ce ai spus mai devreme la telefon ... ai spuns-o in serios? - intreba Zack, aratandu-i cat de excitat era. Angel inchise ochii, la fel de excitata ca si el.
- Ce?
- De a-ti folosi gura?
- Da. Vreau sa te innebunesc...
El facu un pas in spate ca sa o priveasca, era pe punctul de as transforma fantezia in realitate.
- Atunci fa-o. - Zack isi scoase capasa si se deschie la blugi. Innebuneste-ma.
Cand Angel facu un pas in fata , inima lui incepu sa bata cu putere. Iar in momentul cand ea se lasa in genunchi si il atinse cu varful degetelor, crezu ca isi pierde capul.
- Zack - murmura Angel inainte de ai gusta varful erectiei, seducandu-l cu limba ei umeda.
El nu inchise ochii. Nu putea sa o faca. Nu putea sa nu o priveasca. Cand Angel isi ridica capul stiu ca era total pierdut.
CITEȘTI
Identitate noua.
RomanceDorinta care o simtea pentru ea il impiedica sa vada pericolul care se apropia... Mulțumesc LeaArmstrong pentru copertă.