Capitolul 2

3.7K 425 5
                                    

Lui Zack nu ii placea deloc tensiunea sexuala care se instalase intre Angel Milan si el. Vroia sa o invinovateasca pe ea, dar nu putea pentru ca tot ceea ce facea era sa isi manance sendvisul ei. In orice caz, acea femeie reusea sa ii trezeasca imaginatia. In plus auzise tot felul de zvonuri despre ea. Zvonuri fierbinti, erotice. Zvonuri despre mafie. Povesti  pe care FBI de pasase celor din Program. Desi Zack nu apleca urechea la acele zvonuri, cunostea foarte bine crima organizata. Unchiul sau lucrase pentru Programul Martorilor Protejati cand Casa Nostra era in plin apogeu. Desi mafia de pe coasta de est nu era relationata cu cea italiana, isi creasera organizatia dupa aceleasi reguli.

Zack nu isi amintea cine a inceput sa imprastie acele zvonuri despre Angel. Stia cu siguranta  ca nu fusese unchiul sau Joe , pentru ca el murise inainte ca familia de pe coasta de est sa ajunga la putere. In orice caz, Zack auzise vorbindu-se despre Kim Rose. Si acum el o ajuta sa inceapa o viata noua. Daca se lua dupa " legenda" Kim era visul oricarui mafiot. Si din cate auzise, ii cam placuse sa il excite pe Halloway in locuri publice, punandu-si capul intre picioarele lui.

Oare sa fie adevarat? Zack  nu stia, dar ca orice barbat  cu sange in vene isi dorea sa afle.

- Iti place sendvisul?

Ea afirma.

Doar privindu-i acele buze carnoase , amicul sau din pantaloni se trezise la viata si transmitea semnale periculoase catre creierul lui. Ultimul lucru de care avea nevoie era sa cada prada tentatiei -de vrei sa imi pun capul intre picioarele tale? - Desi nu isi amintea ultima data cand o femeie ii facuse asta.

- Si al tau, intreba ea.

- Ce?

- Daca este bun sendvisul tau.

- Ah, da - raspunse Zack luand o gura mare de suc.

Daca ar fi avut o femeie care sa il rascoreasca , nu ar fi stat acum in fata ei cu o erectie dureroasa in pantaloni.

Angel ridica privirea.

- Cat timp va trebui sa stau cu tine?

Mult timp, gandi el.

- Asta depinde de cat timp ai nevoie ca sa te instalezi si sa incepi o noua viata.

Pe durata primei luni , trebuia sa stea  cu martorii de luni pana vineri. Dar unii martori aveau nevoie de ajutor mai mult decat altii.

- Trebuie sa te familiarizezi cu zona, sa iti cumperi o masina, si sa iti cauti un spatiu pentru afacerea ta... a si sa iti mobilezi casa.

- Vreau sa merg si la universitate. Mi-ar placea sa fac un curs pe timp de vara.

- Da, cum sa nu, murmura el. Stia ca acestea erau planurile ei, si mai stia de asemenea ca Angel terminase cu greu liceul.

- Cei din Program mi-au spus ca pot sa fac un curs pe timp de vara.

- Si ce ai vrea sa studiezi. 

- Manegmentul Afacerilor.

- Ca sa te poti ocupa de magazin?

- Da, raspunse ea. Am lucrat intr-un magazin, cand eram mai tanara, si am cat de cat un pic de experienta.

Zack zambi. Din cate stia el, lucrase doar o luna.

- Asta a fost de mult.

- Nu are importanta.

- Presupun ca o sa iti prinda bine sa inveti ceva.

Din informatiile lui, Angel il cunoscuse pe David Halloway in unul din cluburile lui de striptease, in timp ce dadea o proba pentru post. Se vedea de departe ca nu avea nici o legatura cu un magazin de haine.

- Te voi duce maine la universitate.

- Si mobila? Poti sa ma duci tot maine?

- Bineinteles.

Angel lasa sa ii scape un oftat de usurare.

- Trebuie sa imi cumpar si ceva haine. Cei din Program mi-au cumparat cate ceva, dar alegerile au fost cam limitate.

Zack ii studie tinuta.

- Mie mi se pare ca au ales bine.

-  Astea sunt hainele mele. Cu ce ai fi vrut sa ma imbrac pentru calatorie, cu un sac? Sau te asteptai sa ma trimita in Idaho dezbracata?

Zack inghiti in sec. Sa si-o imagineze dezbracata nu era tocmai apropiat in acel moment.

- O sa te duc sa iti cumperi haine cand o sa am timp. Dar sa nu imi ceri prea multi bani...

- Nici nu aveam de gand sa iti cer. Ti-am spus deja ca am bani, replica ea, sfidatoare.

Dar cei din Program trebuiau sa ii transfere lunar o suma  de bani pana isi va pune afacerea pe picioare.

Intr-un sfarsit , terminara de mancat si Zack se ridica.

- Vrei sa mergem la cumparaturi.

- Nu, adevarul e ca sunt prea obosita.

- Atunci , da-mi o lista. O sa ma ocup eu de cumparaturi.

- Foarte bine, spuse ea ridicandu-se ca sa isi ia geanta.

Zack se intoarse ca sa o priveasca, intrebandu-se ce facuse ca sa obtina acea auditie. Oare David Halloway ii daduse postul?

Nu exista nici o plangere pe numele lui, dar asta nu insemna ca mafiotul nu fraudase statul, ascunzandu-si veniturile.

Angel se intoarse cu o hartie si un creion ca sa faca lista. In timp ce scria, Zack incerca sa o evalueze. Cateva dintre striparitele lui Halloway lucrau in acelasi timp si ca prostituate, dar Angel nu o facuse.

Cand ii dadu lista, Zack observa ca notase doar paine , oua si fructe.

Se pare ca era mai interesata de haine decat de mancare... sau mai bine spus sa isi scoata hainele, isi reaminti lui insusi. In cluburile pe care le detinea Halloway fetele lucrau dezbracate complet, iar spectacolele aveau faima de a  fi... incendiare.

- Sigur asta e tot ce vrei?

- Te deranjeza daca imi aduci bagajul inainte sa pleci?

Cand se intoarse cu bagajul, Angel era in mijocul livingului in picioare privind undeva in gol, si dintr-odata Zack nu mai vru sa plece. Putea sa o lase singura? Parea atat de vulnerabila, de pierduta...

Kim Rose. Angel Milan. Femeia care il innebunea.

Identitate noua.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum