Capitolul 12

3K 360 3
                                    

Zack o duse pe Angel acasa la el, dandu-i astfel oportunitatea de al cunoaste. Era stresat si nervos, si nu stia daca facea bine lasand-o sa intre in viata lui.

Angel privea soseaua, exact ca in prima zi. Pe atunci nu avea incredere in ea. Avea incredere acum in Angel? Da. Avea incredere in ea. Avea incredere in zambetul ei, in modul in care il privea atunci cand faceau dragoste... Zack ii observa profilul, acea structura osoasa care o facea atat de frumoasa. Daca ar fi fost alta persoana, nu ar fi avut nici o indoiala. S-ar fi aruncat cu capul inainte. Dar in situatia ei, putea sa ii lase doar cateva amintiri. Atat ei cat si lui .

Zack intoarse spre o zona inconjurata de pomi. Casa lui se afla pe o strada fara iesire, si avea doar doi vecini, asa ca era o zona linistita.

- Locuiai aici cu Raquel?

- Nu. Am cumparat casa asta dupa ce am divortat.

- Pare din anii cincizeci. O casa pe care o vezi in seriale alea de televiziune toata in alb si negru.

Zambind, Zack deschise usa garajului.

- Furgoneta asta e a ta?

- Da, dar e stricata. Incerc de multe luni sa o repar .

- Parca te si vad cu o salopeta plina de ulei de masina - zambi Angel.

- Tatal meu avea o astfel de furgoneta. Banuiesc ca ma face sa ma simt... nu stiu... ma aproape de el cred.

Cand intrara in bucatarie, Angel observa o scrumiera plina de mucuri de tigara si cateva farfurii in chiuveta.

- O casa foarte masculina - spuse Angel.

- Da, dar macar e curata nu?

Se privira unul pe altul, pierzandu-se in acel moment, amintindu-si de seara in care facusera dragoste.

Zack isi drese vocea, si isi aprinse o tigara.

Incomoda, Angel trase de marginea camasii care abia ii acoperea buricul. Acel buric pe care el il sarutase in acea noapte.

- Vrei sa vezi si restul casei?

- Da, te rog.

Zack nu stia de cat timp va avea ea nevoie sa isi vindece ranile, si cat timp va trece fara   sa  aiba acele cosmaruri. Nu putea sa o lase singura pana atunci. Nu putea sa o abandoneze. Era responsabilitatea lui. In acel moment Angel Miler era mai importanta decat orice regula.

- Ai un televizor cu plasma! excalma Angel de indata ce intrara in salon.

- Si tu ai o canapea de piele.

Angel se intoarse catre el cu mainile in solduri.

- Esti rau .

- Foarte rau.

- Pot sa iti vad dormitorul?

- Nu prea ai ce sa vezi, dar daca vrei...

- Bineinteles ca vreau.

Zack uitase sa faca patul in acea dimineata asa ca patul era vraiste. Angel privi in jur si imediat observa un pachet de prezervative pe una dintre noptiere.

- Sex protejat, spuse el.

- Cu cine?

- Cu nimeni, raspunse Zack . A... de mult timp ....

- Nici eu. Adica de cand am fost cu David, ofta ea. Nu am intrat in Program ca sa imi caut un amant. Inca i-au anticonceptionale pentru ca pur si simplu imi regleaza... sti tu ce vreau sa spun.

Genial, gandi el. Trecusera de la prezervative la anticonceptionale, si de acolo la menstuatie. Puteau sa vorbeasca de lucruri mai intime de atat?

Incomod, Zack is drese vocea.

- Vrei sa bei ceva?

- Iarta-ma nu am vrut sa te fac sa te simti incomod.

- Nu e nimic.

In timp ce mergeau pe coridor, foarte aproape de el, Zack ii inspira aroma parului ei , pe care si-l amintea atat de bine.

Odata ce se asezara pe canapea, Angel descoperi un album foto.

- Pot? intreba.

- Da, bineinteles, raspunse el in timp ce isi dadea jos jacheta, si lasandu-si arma pe un raft.

Se pregatea sa imparta o parte din viata lui , cu femeia pe care jurase sa o protejeze.

Cu Julieta, gandi. Cu femeia pe care nu ar trebui sa o doreasca.

Identitate noua.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum