Capitolul 11

3.2K 353 2
                                    


Angel nu il vazuse pe Zack de doua zile, dar acum se aflau in mijlocul unei reprezentante de masini din Spokane, iar mica excursie nu mergea deloc bine. De fiecare data cand isi exprima parerea despre o masina care ii placea , Zack gasea intodeauna ceva de zis despre masini. Ba ca nu era bun motorul, ba ca nu era buna culoarea sau ca pretul era prea mare, si critica modelul masinii. Iar cand el ii arata alte masini, Angel stramba din nas. Cu siguranta o faceau dinadins, cautand scuze, ca sa se certe, pedepsindu-se pe ei in maniera asta.

- Cred ca ar trebui sa ne odihnim un pic.

- Ai deptate. Nu prea esti in apele tale, ofta ea.

- Nu prea suntem de acord unul cu altul in ce priveste cumpararea masinii.

- Nu vorbesc de masini.

- Haide, sa mergem, murmura Zack, luand-o de brat. Ce ai zice daca mergem sa ne lua o inghetata?

- Bine. Dar spune-mi ce e cu tine?

- Nu stiu. Poate ca in noaptea asta e luna plina.

Tranversara strada si intrara intr-o cofetarie. Angel isi lua o banana split si Zack o inghetata de ciocolata.

Erau singuri care stateau asezati la terasa; briza  raului ajungand pana la ei.

- Locul asta e frumos.

Zack afirma. Purta o jacheta de piele si Angel si ca sub ea purta pistolul. Era ciudat cum un barbat armat parea intodeauna atat de linistit.

- Stiai ca Spokane inseamna copii soarelui?

- De unde stii.

- Pentru ca aici locuiesc.

- In Spokane?

- Da.

- Atunci si tu esti un copil al soarelui? - zambi Angel.

- Banuiesc ca da. Desi in realitate m-am nascut in  Ilinois. De acolo e mama mea.

- Si acolo ai cunoscut-o si pe Raquel?

- Nu, am cunoscut-o aici. Desi e din Washington.

- E frumoasa? intreba Angel.

- Crezi ca m-as fi casatorit cu o femeie urata?

Angel zambi.

- Nu, banuiesc ca nu.

- Sigur vom putea continua impreuna?

- Nu stiu. Nu mi-e usor sa mint.

- Dar minti in fiecare zi. Le dai o noua indentitate oamenilor...

- Nu e acelasi lucru.

- De ce? Pentru ca face parte din munca ta? pentru ca guvernul spune ca asta e bine? Un delicvent ramane in libertate ca sa il bage pe altul la inchisoare... Asta nu e imoral?

- De multi ani ii ajut pe martorii protejati sa isi schimbe viata. Stiu ca acest program functioneaza.

- Si acum esti lupul fioros , pentru ca te-ai culcat cu mine?

- Am profitat de pozitia mea, Angel. Si mai devreme sau mai tarziu va trebui sa fac ceva in privinta asta.

- O sa le spui superiorilor tai ce s-a intamplat, nu-i asa?

- Nu o te invinovateasca pe tine, ofta el. Eu o sa imi asum intreaga responsabilitate. O sa le explic ce s-a intamplat.

Dintr-odata, nimic din asta nu mai conta. Era ceva mai mult decat reputatia lui in joc.

- Dar o sa te pierd, spuse Angel cu voce joasa. Nu vei mai fi comisarul meu. Nu o sa te mai vad.

- Nu o sa spun nimic pana cand vei fi pregatita.

- Si daca niciodata nu voi fi pregatita?

- O sa fi. O data ce iti vei deschide magazinul, cand nu o sa mai ai cosmaruri... murmura Zack mangaindu-i obrazul.

- Dar tu esti prietenul meu.

- Nu, nu sunt. Nu stii nimic despre mine.

- Poti sa imi povestesti. Lasa-ma sa intru in viata ta Zack, inainte de a disparea.

Soarele stralucea in parul ei, si ii dadea o alura mult mai tanara.

- Si asta va folosi la ceva? O sa te simti mai bine?

- Bineinteles ca da, raspunse Angel.  Si va face din aventura asta mai mult decat un simplu sex. Ii va da iluzia ca este mai mult decat o amanta, mai mult decat o femeie care compromise un barbat cinstit.

Identitate noua.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum