Capitolul 6

3.4K 388 2
                                    

Casa arata superb. Cu ajutorul lui Zack casuta ei era complet mobilata. Toata saptamana fusesera la cumparaturi, si reusisera sa cumpere masuta de cafea, televizorul, stereo-ul dintr-un magazin de mana a doua, lampile si ale lucruri dintr-un mic magazin specializat in produse de import. Obiectul ei preferat, o canapea din piele, nu fusese deloc ieftina in opinia lui Zack, dar era mai ieftina decat rochiile pe care obisnuia ea sa le cumpere.

Si acolo era, sambata seara, fara a stii ce sa faca.

Continua sa nu poata dormi. Intre cosmaruri si oboseala, incepea sa devina din ce in ce mai nervoasa. Dar cel mai rau era singuratatea, stiind ca nu il va vedea pe Zack pe durata sfarsitului de saptamana.

El ii spusese sa il sune , daca are nevoie de ceva, insa nu indraznea. Ce sa ii spuna? Imi este dor de tine, Zack?  Sau, nu stiu ce sa fac fara tine? Asta era patetic. Si neurotic.

 Noaptea trecuta , dupa ce se invartise in pat de nenumarate ori, se ridicase si facuse o baie cu spuma,  si isi spala parul cu sampon pentru par blond, inclusiv isi facuse pedichiura. In caz ca Zack trecea pe acolo, in caz ca se decidea sa vina sa o vada.

Dar nu a fost asa.

Oftand, Angel lua o revista. O cumparase in ziua anterioara cand Zack o duse la piata. Atunci o informa cu amabilitate ca nu isi petrecea sfarsiturile de saptamana cu martorii, asa ca nu se vedeau decat luni. In caz ca ea nu il suna, bineinteles.

Angel isi privi ceasul, intrebandu-se ceva facea? Bea o bere cu un prieten, sau juca fotbal? Poate ca facea schi nautic pe lac. Nu stia care erau placerile lui, de fapt nu stia nimic despre el.

Poate ca era acasa si privea la televizor... Nu , cu siguranta se afla pe un camp de tragere , antrenandu-se....

Cand suna soneria, Angel sari dintr-un salt , atat de emotionata ca o adolescenta. Avea unghiile de la picioare facute cu rosu, si purta o rochie cu imprimeu hawaian, care avea o crepatura pana la jumatatea coapsei.

Trebuie sa fie Zack, gandi. Cu siguranta era el,pentru ca ea nu cunostea pe nimeni aici.

Emotionata, Angel deschise usa.... si se intalni cu un trio de partea cealalta. O femeie cu ochii albastri si cu par castaniu, cu un copil in brate si cu un altul de mana.

- Tu esti Angel Miler?

- Da.

-Eu sunt Carla Nichols.

Angel o privi fara sa inteleaga,

- Carla Nichols?

- Propietara casei.

- Ah, Carla ! exclama Angel. Am crezut ca nu o sa va intoarceti pana luni.

- Ne-am intors aseara.

-Inteleg, spuse Angel. Apoi privi catre copii. Ce copii frumosi.

- Multumesc.

- Vrei sa intri?

- Multumesc mult. Casa arata minunat, zambi Carla privind in jurul ei.

- Multumesc. Vrei sa servesti ceva. O cafea? Un suc?

- Nu, spuse femeia privind-o cu curiozitate. Zack nu ne-a spus ca esti atat de frumoasa. Esti model?

- Nu, nici vorba, raspunse ea incomoda. Doar ca m-am aranjat un pic daca tot nu aveam nimic de facut...

- Eu pun masina de spalat in fiecare zi, suspina Carla. Viata mea nu e deloc glamuroasa.

Angel se intreba daca putea sa ia copilul in brate sau va incepe sa planga. Nu ii placea sa stea acolo in picioare fara sa faca nimic, simtindu-se ca o decoratiune.

- Vrei sa te ajut?

- Nu, multumesc mult. Am venit sa te invit la un gratar pe care il organizam maine in casa. La ora doua.

- Un gratar?

- O reuniune intre vecini, stii tu.

Angel afirma. O reuniune intre vecini... ea nu stia nimic despre asta. Mame asezate cu copii lor pe iarba, tati care faceau burgari... Nu , ea nu avuse o asemenea copilarie, din pacate.

Si era exact de ce avea nevoie ca sa se simta bine in Idaho. Dar, ce impresie va face? Ce vor crede despre o necunoscuta inalta, blonda, si singura...?

- Poti sa il aduci si pe Zack, spuse Clara.

- Ah, foarte bine. Mi-ar placea sa ii cunosc pe vecini.

- Si lui Steve ii va face placere sa te cunoasca. O sa ramana stana de piatra cand o sa te vada. Zambi Carla.

- Nu e chiar asa.

- Cum sa nu. Maine o sa ii spun  lui Zack cateva cuvinte de alint ca nu m-a avertizat.

Dintr-odata, Angel isi dori sa nu fie atat de frumoasa. Isi dorea sa fie o persoana normala si comuna.

- Pe Zack nu il intereseaza aspectul meu...

Carla izbucni in ras.

- Acum inteleg de ce te-a adus in Idaho. Trebuie sa fie nebun dupa tine.

Daca ea ar stii, gandi Angel.

Dupa ce Carla si copii plecara , o cuprinse panica. Cu ce naiba trebuia se imbrace pentru un gratar? Din start nu se putea duce cu acea rochie hawaiana, cu o crepatura care lasa jumatate din coapsa decoperita.

Daca Zack nu putea sau nu vroia sa o insoteasca? Daca ii va spune ca merge singura, celelalte femei o sa creada ca este o blonda exploziva in cautare de iubit.

Fara sa se mai gandeasca, forma numarul lui Zack.

- Da?

Zack, sunt eu.

- Stiu. S-a intamplat ceva?

- Nimic. Ce faci?

- Vorbesc cu tine, raspunse el.

- Am nevoie sa vii sa ma duci la cumparaturi.

- Cum?

- Trebuie sa imi cumpar o rochie pentru maine!

- Pentru ce?

- Carla ne-a invitat la un gratar acasa la ea si nu am cu ce sa ma imbrac, explica Angel. Si in plus, trebuie sa ducem ceva, o salata, cateva sticle de vin...

- Carla?

- Propietara casei.

- Ah, da. Cum adica ne-a invitat.

- Pe mine si pe tine.

- O sa vii? intreba Angel nerabdatoare.

- Da, bine. ... acum nu pot pentru ca ma aflu la cabana.

Si asta ce inseamna? Ca nu avea de gand sa vina sa o duca la cumparaturi?

- Nu am nimic cu ce sa ma imbrac!

De partea cealalta, Zack izbucni in ras.

- Nu e deloc amuzant, Zack.

- Ieri ai cumprat haine, Angel. Cred ca imi amintesc ca am stat mai bine de o ora intr-un magazin.

- Nu pot sa port nimic din cea am cumparat.

- Ah, nu?

- Nu. Pentru ca Carla... nu stiu, i-am parut prea frumoasa, si spune ca e furioasa pe tine pentru ca nu ai averizat-o, ofta Angel. Trebuie sa ma duci la cumparaturi.

- Carla e furioasa pe mine. Dar abia daca o cunosc.

- Nu are importanta. Trebuie sa imi cumpar niste pantaloni scurti  si o camasa.

- Ai deja pantaloni scurti.

- Nu, aia nu sunt buni. Sunt... Sunt prea scurti.

- Pai mie mi se pare ca iti sta binde cu ei, rase Zack. Mai mult decat bine.

- Ah, da? Crezi ca si sotului ei ii va placea cum imi sta?

Zack ofta.

- Foarte bine, tu castigi. O sa vin intr-o ora sa te iau.

- Aici o sa fiu. Zambi Angel victorioasa.

Identitate noua.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum