Angel Milan era agitata. Zack isi dadu seama de cum o vazuse. Ca si inspector al Programului de Martori Protejati vazuse multi indivizi agitati si acea blonda exploziva nu facea exceptie de la regula.
- Angel.
Pentru cateva momente ramasera privindu-se unul pe celalalt in mijlocul aeroportului. Ca doi straini a caror vieti erau pe punctul de a se incrucisa.
- Esti tu - spuse ea.
- Da, eu sunt Zack Rayder.
Era el. Insepctorul care o va ajuta pe Kim Rose sa devina Angel Milan.
Angel nu ii oferi mana si nici el pe a lui. Zack se gandi ca ei nu ii facea nici o placere sa stranga mana unui politist. Vazuse vechi fotogrfi de ale ei, si ii cunostea povestea. Inainte de a intra in Programul Martorilor Protejati Kim Rose era o bruneta care iti taia respiratia... si de asemenea iubita unui cunoscut gangster din Los Angeles. Dar acum era o blonda cu parul scurt si purta lentile de contact de culoare chihlimbarului. Acea culoare ii faceau ochii sa para ca de pisica. Inalta si chic, purta o pereche de blugi mulati care ii scoteau in evidenta picioarele lungi, un top de culoarea alba si o jacheta neagra care ii ajungea pana la mijlocul spatelui, iar in picioare avea o pereche de bascheti.
Zack facu un semn spre roata de bagaje.
- Spune-mi care sunt valizele tale.
- Am doar una.
Zack nu spuse nimic. Responsabilii Programului vor trimite si restul lucrurilor ei... putinele pe care le pastrase, pentru ca stia ca , Angel vandu-se tot ce avea in posesie, aproape tot ce amicul ei gangster ii daruise.
- Bine. Cum a fost calatoria?
Ea isi feri privirea. Sa ajunga intr-un oras necunoscut, ca sa se intalneasca cu un necunoscut nu putea sa fie prea agreabil. dar era mult mai bine decat alternativa, gandi. Angel acceptase sa depuna marturie impotriva vechiului ei amant, iar daca o gaseau risca sa fie omorata.
David Halloway , nu era un gangster oarecare, ci noul sef din familia mafiotilor care controlau coasta de est.
Intr-un final ea il privi.
- Calatoria a fost placuta - spuse ea cu voce joasa.
Nu stia de ce, dar ar fi vrut sa o atinga, sa o consoleze. Zack isi indeparta privirea. Era sincera sau se juca cu el? Se asteptase la o vampiroaica, nu la o fata cu aspect vulnerabil.
Zack ramase in tacere. Ii era usor sa vorbeasca despre lucruri lipsite de importanta, dar acum nu ii era deloc usor sa comunice cu acea femeie.
- Asta este a mea - spuse Angel dintr-odata.
-Ce?
Ea facu un sem spre roata de bagaje.
- Valiza mea, e cea cu eticheta aurie.
- Ah, da.
Incomod, Zack se apleca si lua valiza. Dupa atatia ani invatase sa nu se increada in delicventi, deveniti martori, sa nu se lase pacalit, si nu avea de gand sa faca compromisuri, in special cu iubita unui gangster.
- Mergem?
Angel afirma, si Zack o ghida spre parcare. Munca lui se limita doar la o proteja, si de ai da oportunitatea de a incepe o viata noua, si el isi va face foarte bine munca.
Angel mergea alaturi de el in tacere. Se misca ca un model de pe podium, ca o femeie obisnuita sa traiasca de pe urma corpului ei.
Ajunsera la masina si dupa ce aseza bagajul in portbagaj, Zack ii deschise usa. Inainte sa urce, il privi nesigura. Nu stia de ce, dar nu avea incredere in el.
CITEȘTI
Identitate noua.
RomansaDorinta care o simtea pentru ea il impiedica sa vada pericolul care se apropia... Mulțumesc LeaArmstrong pentru copertă.