Zack o duse pe Angel la un magazin de mobila si ramse in mijocul lui intrebandu-se ce naiba facea. Tocmai ce o cunoscuse pe Angel Milan, o martora protejata de guvern, si deja ii povestise despre divortul lui. Inclusiv recunoscuse ca sotia lui il inselase cu un al barbat.
- Cum ti se pare asta - intreba Angel arantandu-i o canapea din piele. O au pe culoarea fildesului si pe negru. Dar cea pe culoarea fildesului arata mai bine nu crezi?
Zack privi eticheta.
- Costa o mie doua sute de dolari.
- Stiu, nu e asa ca e incredibila? Iar la pretul acesta as putea cumpara de asemenea si doua scaune care sa se potriveasca cu ea.
Zack o privi uluit.
-Scaunele valoreaza inca o mie de dolari.
- Si?
- Sa nu depasesti.
Uitase ca cei de la Program aveau buget limitat?
- Imagineaza-ti ce bine o sa arate in casa mea...
El nega din cap. Era clar ca acea fata habar nu avea cum se castiga banii.
- Ti-am spus ca avem buget limitat.
Angel trecu cu mana peste pielea fina a canapelei, ca si cum ar fi mangaiat-o.
- E piele italiana - zambi, lasandu-se sa cada pe canapea. Uite probeaz-o.
La naiba, doar nu avea sa aiba un orgazm din cauza unei canapele nu?
- Uita-te la asta, arata el spre o canapea care valora trei sute de dolari. E aproape aceiasi culoare.
Angel stramba din nas.
- De aceiasi culoare? Canapeaua aia e bej. In plus eu vreau ceva din piele.
- Da, dar trebuie sa mai cumperi si o masa, un televisor si multe altele.Nu poti sa cheltuiesti o mie doua sute de dolari pentru o amarata de canapea.
Ea isi incrucisa bratele cu un gest infumurat.
- Nu face botic.
-Nu fac.
Bine, poate nu, dar buzele ei erau atat de generoase incat parea. Niste buze carnoase ca si ciresele...
- Vreau acea canapea.
Si Zack vroia sa guste acele buze, dar nu isi permitea.
- Ti-am spus deja ca nu poti cheltui atatia bani.
- O sa ii folosesc pe a mei atunci. Prefer sa imi cumpar eu propia mobila.
- Trebuie sa te gandesti si la afacere Angel. Mai importanta este afacerea decat mobila.
Ea nu ii raspunse. Pur si simplu il privi cu o fata nevinovata. Si dintr-odata lui Zack ii se paru o fetita. O fata desteapta, care nu era atat de desteapta.
- Cati ani ai avut cand l-ai cunoscut pe Halloway?
-Ce?
- Pe amantul tau.
Angel isi indeparta parul de pe fata.
- Ce are asta de a face cu canapeaua?
- Raspunde-mi.
- Nu vreau sa vorbesc despre asta in mijlocul unui magazin.
- Atunci o sa imi spui cand ajungem acasa.
Adevarul , decise Zack, nu zvonurile.
- De ce?
- Nu pot sa te ajut daca nu stiu cine esti?
CITEȘTI
Identitate noua.
RomanceDorinta care o simtea pentru ea il impiedica sa vada pericolul care se apropia... Mulțumesc LeaArmstrong pentru copertă.