Capitolul 7

3.6K 370 6
                                    


Zack statea sprijinit de portira masinii sale in parcarea centrului comercial, rugandu-se ca ea sa termine cat mai repede cumparaturile. Erau deo ora la cumparaturi, dar ea insistase ca nu gasise ceea ce cauta. Femeile...

Atat de greu ii era sa cumpere o camasa si o pereche de pantaloni scurti? Mai erau inca doua ore pana la noua, deci avea timp suficient ca sa il innebuneasca. Cate tigari ar putea fuma pana cand se va decide ce vroia sa cumpere? Zack era mort de plictiseala. Cateodata munca lui era al naibii de grea.

Poate ca ar trebui sa intre si el in magazin ,si sa ii spuna si parerea lui, convingand-o ca totul ii vine perfect. Da, asta va face, decise.

Cand intra in magazin, o  gasi privind niste pantaloni cu patratele albastre.

Perfecti, gandi.

- Probeaza-i.

- Sunt prea deschisi la culoare?

- Si ce?

- Si se murdaresc repede. Daca ma asez si se murdaresc , lumea o sa se uite la fundul meu.

Confuz de aceasta logica, Zack ofta.

- Pai atunci, probeaza-i pe astia?

- Nu, aia nu. As parea ca un taietor de lemne in ei.

- Da, sigur.De parca o blonda de un metru optzeci ar parea un taietor de lemne, gandi el.

- Si astia? intreba facand un semn catre o pereche de pantaloni cu stelute.

- Astia? - exclama Angel ingrozita. Dar Zack, au stelulte aurii!

- Si ce? Ce credea ca cei de la Vogue o sa o opreasca daca poarta pantaloni cu stelute?

Plictisit si infrant, Zack se dedica sa priveasca lenjeria intima.

- Ar trebui sa iti pui astia, spuse Zack zambind aratand catre o pereche de tanga rosii.

- Foarte nostim.

- Nu? Atunci o  mi pun eu.

Angel izbucni in ras.

- Da, vei fi superb in ei.

- Haide, cumpara-ti orice. Vei arata bine cu orice te vei imbraca.

- Si daca nu ma plac celelalte femei?

- De ce sa nu te placa? Esti frumoasa, simpatica...

- Chiar, crezi asta?

- Bineinteles, spuse el strangand-o de mana.

Nu stia de ce o facuse, dar ii era greu sa o indeparteze. Era atat de moale, atat de fina.... incat il facea sa se simta ca un copil. Parea un inger cu acea rochie, un inger invaluit in flori hawaiene.

- Ma confunzi, Zack.

- Si tu de asemenea pe mine, murmural el. Hai, probeaza-i, spuse el intinzandu-i bikini.

- Iar incepem?

- Era o gluma , toanto. Dar daca te deranjeaza ca glumesc...

-Nu o vei mai face.

- Nu.

- Da, sigur, zambi Angel. Stii ceva? Imi esti chiar simpatic. 

Dupa alte cateva cautari gasi o camasa si o pereche de pantaloni de culoare kaki care i se paru adecvate.

- Ma duc sa le probez.

Le cumpara... apoi il tari din magazin in magazin in cautare de niste sandalute care sa se potriveasca. Apoi intr-o librarie.

Identitate noua.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum