Hala öğlen olanları düşünüyordum. Önce şaka yapmıştı. Sonra beni bahçeye götürdü beni sevmemezlik yapamazsın dedi. Sonra sevme dedi bu çocuğun ukalalık kabalık ve kötü olmasının dışında dengesizliği de vardı ama benle Konuşurken bişey hatırlar yada düşünür gibiydi. Artık ona daha farklı bi bakış açısıyla bakıyordum acaba o neden bu kadar ukalaydı ki ne olmuştu belki eskiden bi anısı vardı bilmiyordum ama bulacaktım.
"alo efendim knk"
"knk ya bişeyler yapalım gel dışarı çıkalım"
"bilmiyorum ya"
"ya kızım evde mi oturcan"
"yes canım"
"üfff hayır hazırlan çıkıyoruz"
"a-"
Yüzüme mi kapattı o hesabını sorardım ben ona.
Hemen hazırlandım emir büyük yerden irem hanım istedi. Dışarı çıkmak için izin almaya ihtiyacım yoktu çünkü dediğim gibi annem pek ilgili değildir. Sadece parasıyla verir aslında bu işime geliyor irem ailesi de farklı değil babası sürekli yurt dışında hafta orda yaşıyor başka bi kadınla ama hala annesiyle evli annesi de farksız kimseyle birlikte değil ama kendini işe vermiş annem gibi gece geliyor annem ve annesi çok yakın arkadaş. ve artık hazırdım siyah pantalon giymiştim yüksek ben dimi açık üstüne askılı Kısa beyaz bluz altına hafif topuklu siyah ayakkabı ve Iremle gelmişti işte."hadi knk"
"tamam kızım ya bekle az"
"of peki ( yüzünü buruşturdu)"
Iremle alışveriş merkezine gittik bişeyler yedikten sonra Iremin en sevdiği film olan zombi istilasına girdik film bittiğinde hala kararmıştı saat 8 di eve dönmek için yols çıktık tamam serbesttik ama buna gece dışarı çıkmak yoktu bazen çıkardık annelerimiz izin verirse neysem biz çıktık ben arabayı almak için otoparka indim irem yukardaydı otopark fobisi vardı. Otoparka inmiştim arabamı bulup anahtarla açtım bi ses duymuştum arkama döndüm hiç bişey yoktu. Sonra yine bi ses geldi bi adam bağarıyordu galiba evin değildim boğuktu ses sesin olduğu tarafa doğru gittim 3 tane siyah giyimli adam bi çocuğa saldırıyordu çocuk bırakmalarını söylemişti ama adamlar zorla götürmeye çalışmışlardı. Çocuğun suratını göremiyordum derken çocuk önüne döndü yağızdı bu oydu ama onun bu adamlarla ne işiniz olurdu onu bırakamazdım böyle bişey yapmalıydım. Aklıma otoparkın alarmı geldi yavaşça gidip alarma bastım ilerde korkunç alarm sesini çalarken adamlar panik olmuştu yağızı bırakıp arabaya binip kaçtılar. Bu sırada yağız bana doğru bakıyordu beni fark etmişti dur orda kimsin diye bağrdı hızla arabamı koştum. Hemen binip uzaklaştım arkamdan geldi ama yetişemedi.
yağızdan;
Alarm çaldıktan sonra beni bıraktılar. Ve kaçtılar ayağa kalkmaya çalıştım her yerim acıyordu yerden kalktığımda bi kaç araba ötede birinin olduğunu gördüm bi kadındı bağarmıştım ama duymamıştı tanıdık gelmişti arabasına binip kaçtı peşinden koşmuştum ama yetişemedim. Hay ben böyle işe kız gördüklerini anlatırsa hiç iyi olmazdı.
Bunlar hep babamın işiyidi herkeze bulaşıyordu. Sonra onun dağattıklarını ben topluyordum. Bizim adamları topladım Hemen hakanları aradım adamları toplamalarını söyledim bu gece bana bulaşan adamları yakalayacaktık. Yanlarını kslmayacaktı."alo hazırmısınız"
"evet ege de hazır adamlarıyla seni bekliyoruz"
"başlıyoruz bu serdarın adamlarıydı serdarın yerini basmaya gidiyoruz"
"tamam"
Hakan ben ve ege adamlarımız'la serdarın mekanına gittik. Adamlar yanımızdaydı içeri girdik serdarın adamları bize saldırmıştı. Bi kaç adam vurduktan sonra ege ile hakana arka tarafa bakmalarını söyledim burayı ben hallediyordum. Biraz daha çatışmadan sonra nerdeyse tüm adamları indirmiştik. Ben serdarın ofisine gittim ege ve hakan da arka tarafı. Halledip yanıma geldiler. Serdar içerdeydi biz girnce bi kaç adımı siyah doğrulttu onlara durun işareti yaptıktan sonra konuşmaya başladı.
"ne o baban gelmeye cesaret edemedi seni mi gönderdi"
"ne o bi adama tekrar başınayken saldırtcak kadar mı korkuyorsun bizden"
" baban bana terslik yaptı bende düzeltiyorum"
"kim sana terslik yaptıysa git onunla gör hesabını"
" neden sen onun oğlu değilmisin ne fark eder "
"çok şey fark eder beni o adamla bir tutma git hesabını onla gör"
"o senin baban"
"ben onun oğlu olabilirim ama umrumda değil onun pis işlerini düzeltmekten sıkıldım ne derdin varsa git onla gör işini"
"babanın yaptığının karşılığı ölüm yanlız"
"git öldür ozman benim umrumda değil bana ve arkadaşlarıma bulaşma"
"Gidelim ege hakan adamları toplayın"
Ege; " eder bi daha yağıza yada hakana bulaşırsan bi daha birine bulaşabileceğin bi hayatın kalmak"
Yağız ; hepimiz mekandan çıkıp arabaların yanına gittik.
"sağolun gençler"
"ne demekki knk her zaman biz bi kere kardeşiz dedik"
"aynn unutma biz kardeşiz"
"yanlız bi sorunumuz var bu şerefsizin adamları beni yakalamaya çalıştıklarında bi kız gördüm beni gördü çok tanıdıktı. Kim bilmiyorum ama onu bulmamız lazım"
"tamam knk yarın buluruz"
"tamam hadi görüşürüz okulda"
"görüşürüz"
"görüşürüz"
Eve doğru yola koyuldum zor bi geceydi ama bunu o adamdan sorucaktım ve o kızı da bulmalıydım.
ilk önce otoparka gidip arabamı almalıydım taksiyle otoparka gittim. Arabamın yanına giderken bişeye bastım bi bileklikti. Elime aldım muhtemelen beni kurtaran kızındı o kızı bulacaktım.Cemre ;
Kurtarmıştım onu neyseki beni görmeden kaçmıştım. Bileğim acıyordu sanırım bir yere çarpmiştim ama Bileğimde bilekliğim yoktu nerdeydi evde heryere baktım ama yoktu orada düşürmüş olmalıydım o bilekliği bulmalıydım hemen çıkıp bilekliği bulmak için alışveriş merkezinin otoparkına gittim içeri girdim bilekliği burda düşürmüştüm etrafında bakıyordum hiç bişey yoktu Arabanın altına baktım kafami kaldırdığımda karşılık birini gördüm bu kişi yağızdı.
Yağız ;
"bunu arıyordun herhalde"
(elindeki bilekliği sallıyor)Umarım beğenirsiniz 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~UMUDUMSUN~
Teen FictionKim daha çok sever? Erkek mı? Kadın mı? aşk için en fazla ne yaparsınız birini gerçekten yıllarca karşılık bulmadan sevmeye devam edermisiniz? cemre seviyor ama asıl soru yağız onu sevecekmi? o sizi sevinsin diye her şeyi yaparsınız görmesi için...