kaçırılış

8 0 0
                                    

Hakan; türkiyeye dönmüştüm. Cemrelerin evine gittim. Herşeyi anlatacaktım böyle olmazdı. Cemrelerin evinin önüne geldiğimde arabayı park edip  evin kapısına yöneldim. Kapıyı çaldım. Kapıyı irem açmıştı.

" selam cemre nasıl"

"biraz daha iyi yatıyor"

"Ege burdamı"

"evet içerde geç"

Içeri geçtim.

"kanka naber noldu yağız geldimi"

"hayır dönmemekte ısrarlı"

"of ya ne yapıcaz şimdi"

"cemreye herşeyi anlatacam"

"eminmisin"

"evet böyle devam etmez"

Cemrenin odasına çıktım.

"naber nasılsın"

"biraz daha iyi hakan sağol sen nasılsın"

"eh iyi sayılırım"

"Bi sorun mu var"

"aslında sorun yağız"

"yağız mı"

"evet bak cemre şimdi sana bişeyler anlatıcam beni dikkatlice dinle"

"tamam"

" bak yağız gerçekten senin sevgilindi yani şöyle sen onu gerçekten 11 yıl sevdin doğrusunu söylemek gerekirse o sana çok kötü davrandı dalga geçti ama sonra sana aşık oldu ikiniz birbirinizi çok seviyordunuz sonra ormanda yağız sana seni sevdiğini söyledi ama sen egenin düşmanı serdar tarafından vuruldun sonra hafızanı kaybettin. Yağız da o senin yanında olunca zarar göreceğini düşündü ve amerikaya gitti. "

" Hakan bak ben gerçekten hatırlamıyorum "

"lütfen hatırlamaya çalış"

"söylesene beni üzen bi insanı neden hatırlamak isteyim ki"

"çünkü seviyorsun da o yüzden"

Odadan çıktım kız haklıydı. Ama hatırlamalıydı.

Cemre; ne yapmalıydım bilmiyordum hatırlamıyordum ama içimde bir yerlerde garip bir his vardı sanki eksikmişim gibi yarımmışım gibi belki acıtsada hatırlamalıydım. Düşündüm yağız demir yağız demir sevdiğim adammış belki de onu tekrar görmeliydim.  Internetten amerikaya bilet aldım bu akşam saat 8 e.  halledecektim herşeyi. Bavulumu toplamaya başladım sonra giyindim aşağı indim irem ege ve hakan oturmuş hepsi bişeyler düşünüyorlardı.

"ben gidiyorum"

"knk nereye cemre"

"nereye cemre"

" nereye "

"amerikaya gidiyorum belki yağızı görürsem hatırlarım hem onu buraya getirmeliyim"

"tamam bende geliyorum"

"hayır hakan ben gidicem"

" knk bari uçağa bindirelim "

"hayır irem düşünmem gerek yanlız kalmak Istiyorum"

Fazla ısrar etmediler zaten düşünceliydim evden çıktım bi taksi çevirdim.  Hava alanına doğru yola koyuldum hava alanına geldiğimiz şöföre parayı verip indim uçağın kalkmasına bir saat vardı bu sırada lovobaya gittim tam lovobodan çıkavakken ağzımı bi el kapattı kurtulmaya çalışırken gözlerim kapanıyordu zorla ve sonrası karanlık.

~UMUDUMSUN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin