parti

12 1 0
                                    

Sonunda okul bitmişti eve gidiyordum
Servisin gelmesini beklerken yanımıza yağızın arkadaşı ege gelmişti ege iremi seviyordu. Biz anlamıştık ama o gelip söylemiyordu. Tabi o popüler ya irem normal bir kız ben ona sinirle bakarken lafa başladı.

" naber irem"

"iyidir ege senden naber"

"iyidir bişey diyecektim ben"

"söyle"

"bu gece hakanın doğum günü partisi var gel istersen"

Evet ben yine istenmemiştim.

"belki geliriz ben ve arkadaşım cemre"

"tabi oda gelsen"

Lütfettiniz beyfendi salak ya bu. Ben böyle düşünürken yanımıza son model bir araba yanaştı camı açtı çok heycanlandım çünkü yağızdı ben onu hayranlıkla bakarken sözleri sinirlerimi çok fena bozmuştu.

"hey ege napıyorsun oğlum burda yürü hadi"

"knk dur iremi arkadaşını hakanın doğum günü ne çağrıyorum"

"ya olum boşver boş işlerle uğraşıyon hemen arkdaşlar bizim aramızda sıkılırlar biz onların seviyesinde değiliz"

Iremin ağzı boş durur mu hemen cevap verdi.

"neyimiz varmış bizim bide bu okulda parasıyla okuyoruz"

"sence ben okulun en popüleriyim ve daha senin ismini bilmiyorum ve arkadaşının o kadar bi hiçsiniz okulda"

Irem sinirlenmişti bende öyle ağkamamak için kendimi zor tutuyordum. Irem tam tekrar laf söylecekken koluna tuttum şu an anlamıştım değmezdi gerçekten.

"Irem bırak değmez zaten sizin samimiyetsiz yapmacık partinize gelmek istemiyoruz"

Içimden bunları ben mi söyledim lan dedim ben yağıza laf soktum ben şok irem daha da şok tabi yağız ve egede öyle bi süre şaşkınca baktıktan sonra ege ukalaca gülmeye başladı biz daha neden güldüğünü anlayamadan lafa başladı.

"samimiyetsiz öylemi hmm sizin ezik partileriniz daha eğlencelidir herhalde gelmeyin zaten istenmiyorsunuz ege Atla hadi"

Ege bile biraz üzgün baktıktan sonra tabiki yağızın arabasına bindi ve uzaklaştılar. Irem çok sinirlenmişti hem ona söylenenlere hem bana söylenenlere ve egeye oda egeyi seviyordu liseden beri egenin de onu sevdiğini biliyordu ama ege hep arkadaşlarını seçmişti çünkü bizden birileriyle sevgili olmazlardı.  Servis gelmişti her zemanki gibi eb arkaya geçtik oturduk. Irem bi anda bana dönüp konuşmaya başladı korktum bi anda bana dönünce.

"napıyorsun knk ya ödüm koptu"

" gidiyoruz"

"nereye kızım"

"partiye"

"saçmalama knk istenmiyorsunuz lafının neresini anlamadın"

"işte tam da bu yüzden gidicez 1. Si biz ege tarafından davet edildik.
2.si bu yağızın değil hakanın partisi"

"orda hep popüler öğrenciler olcak napcaz ayrıca yağız istenmiyorsunuz dedi"

"ya bizene ondan ya bırak bak bu gün ne güzel çıkıştın. O bile şaşırdı dikkatini çektin hem biz oraya sırf inat olsun diye gidicez nasıl eğlenilir göstercez onlara"

"ama-"

"sus ama felan yok daha 3 saatimiz var hemen gidip elime alıyoruz sizi gidiyoruz duş alıyoruz hazırlanıp gidiyoruz"

"tamammm mutlu oldun mu"

"evet hemde çok"

Konuşurken eve varmıştık üzerimizi çıkarıp iremlerin şöförüyle alışveriş merkezine gittik elbiselere baktık benim elbisem koyu krem renginde üste taşlı gibi gögüs kısmında açıklık olan bir elbiseydi Iremin ki beyaz üste hafif taşlı bir elbiseydi ikiside Kısa elbiseydi onları alıp eve döndük evden 5 banyo vardır ben odamdakine irem de misafir odasındskine girdi ikimizde çıkınca elbiseleri girdik saçlarımızı yaptıkları ben salık maşa yaptıkları ve üstten bir tutamını topladım. Irem de topuz yaptı. Artık hazırdık saat de 8 e geliyordu çıktık.  Evin önüne geldiğimiz de Içirden sesler geliyordu.  Kapıyı çaldık Kapıyı hizmetli bayan açtı  ve davet edildiğimiz duyunca iiçeri aldı. Evin çok güzeldi. Iiçeri geçtiğimizde yağız çarptı gözüme etrafında kızlar muhabbet ediyorlardı.  Ama böyle olmayacaktı bende gidip içecek bişey almaya gittik irem de benle birlikte geldi bu sırada yağız bizi fark etmiş olcak ki  egeyle birlikte bizene bakıp bişeyler konuşuyorlardı. Hakan yanımıza geldi.

"hoşgeldiniz kızlar"

"hoşbulduk"

"Isimler"

"cemre ve irem"

"güzel iyi eğlenmeler"

"sağol"

Hakan yanımızdan ayrılır ayrılmaz ege geldi.

"gelmişsiniz irem"

"evet neden gelmiycektik ki davet ettim sonuçta"

"evet de yağız çok ağır konuştu da"

"Biz onun değil hakanın partisine geldik"

"tamam eğlenmenize bakın"

"tamam"

Bişeyler içerken iki oğlanın bursya baktığını görmüştüm gelip dans teklifi etmeselerdi bari ben yağızdan başkasıyla dans etmezdim. Derken bursya geliyorlardı.

"selam kızlar"

....

"dans edebilirmiyiz"

Iremle birbirimize baktık ben tam hayır dicekken irem "tabi ederiz" dedi dik dik baktım ama herhalde kıskandırma şeysi için.
Çocuklarla dans etmeye başladı yağızla bir sefer gözüme göze gelmiştik alaycı bir şekilde bakmıştı bana ben lavoboya gitmek istediğimi söyleyip çocuktan ayrılıp lavoboya gittim. Gidip çıktıktan sonra ellerimi yıkamak için musluğa yöneldim. Yer ıslaktı ellerimi yıkayıp  yavaşça arkaya döndüm ve bi anda birine çarpınca geri çekildim dans ettiğim çocuktu ne işiniz var diye düşündüm ve bi anda beni öpmeye kalkıştı.  Geri çekildim ama gülmeye devam etti çığlık attım ama Içirde bangır bangır müzik çalıyordu kimse duymamıştı sonra çocuk ağzımı kapattı ben çırpınıyordum üzerime çıkmıştı ben onu ittirmeye çabalarken üzerimden bi ağarlık kalktığını hissettim gözlerimi açıp ayağa kalkmaya çalıştım birine çarptım korkuyla kendimi geri atınca ayağım kaydı düşüyordum ve bir evin belimi kavradığını hissettim beni kendine çekmişti. Gözlerimi açıp yukarı baktığımda şok oldum bu yağızdı çocuk gitmişti beni kurtaran oydu sanırım göz göze bakıyorduk ve çok yakındık daha da yanaştı konuşmaya başladı

"hem istenmediğin bir partiye geliyorsun hem de soru çıkartıyorsun tebrik ederim".

Umarım beğenirsiniz 😘

~UMUDUMSUN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin