Merhaba ben cemre aslında kara fatma 'da derler. şimdi siz diyorsunuz neden kara fatma çünkü ben küçükken 3.sınıfa giderken bir kara fatma cebime girmiş dersin ortasında cebimden düştü bütün sınıf korktu tabi benim cebimden çıktığı anlaşılınca o günden beri dalga geçerler ama alıştım artık eskiden çok üzülürdüm aslında üzüldüğüm insanların demesi değildi yağızın demesiydi aslında bu dalga meselesini bile o çıkartmıştı. insanların değilse yağızın bunu yapması kalbimi acıtmıştı. Nedenini tahmin etmişsinizdir zaten ben yağızı seviyorum plotanik aslında o bilmiyor bilse beni öyle bir rezil eder ki bir daha okul adımımı atamam. Bu arada konudan saptık ben cemre demiştim 17 yaşındayım kumral saçlarım mavi gözlerim var boyum 1.60 düzgün fizikli sıradan bir kızım işte bir tane yakın arkadaşım var adı irem oda sarı saçlı yeşil gözlü 1.68 boyu olan güzel bir kız bende daha güzel herşeyimi biliyor bffm yani 😂.
Sizi yağızı tanıtayım siyah saçlı,masmavi gözlü 1.70 boyu olan kaslı çoooook yakışıklı ve popüler bir çocuk.
Şimdi anlamışsınızdır neden plotanik ve söylemiyorum ben okulun en popüler olmayan kara fatma öğrencisi o popüleri. Kader işte bu arada onu tam 11 senedir seviyorum sevmeye devam edecekmiyim tabiki aşk ne olursa olsun güzeldir o bu aşk göremese bile. Şimdilik görüşürüz sevgili günlük.Okul servisi gelmişti hemen çantamı alıp çıktım kahvaltı bile etmemiştim zaten kahvaltı da hayır değildi. Annem işteydi yokluğımu bile fark etmezdi babam bizim ben küçükken terk etmişti. Hemen çıktım servise bindim ve işte ordaydı irem onu çok seviyordum. Yanına geçip oturdum tüm yaz tatili beraber geçirmiştik ama yinede özlemiştim.
"kankaa seni çok özlemişim"
"kızım daha dün görüştük ya"
"evet ama olsun özledim işte"
"deli ya cemre"
"he canım"
"hani saçını maşa yapcaktın kızım"
"ya üşendim napayım"
"salaksın biliyon dimi"
"evet😂"
Biz konuşurken okul varmıştık bile servisten indik tam okul girecektim yine gördüm onu yağız özel arabasıyla girmişti okula biz serin kolejinde okuyorduk benim annem bir mimar dı. Ama yinede servisle geliyorum işte. Yağız arabadan yine ni kızla indi başka ne beklenirdi ki
Her günden başka kızla iniyordu. Yine boşver boşver baktı bana onu böyle görmek kalbimi çok acıtmıştı. Ama ne yapabilirim ki o beni sevmez en kötüsü de buydu işte birini sevmez onu beklemek değil onu sizi Asla sevmeyeceğini bilmek. Ama olsun sevmez yinede güzel bişey.
Yanına geçip gitti varlığımı bile fark etmiyordu. Ben onu görmek için canımı verecekken o beni görmezlikten geliyordu aslında çok neşeliydim ama onu sevgisi aşk beni neden karanlık biri yapıyordu irem morelimin bozulduğunu anlayınca hemen konuşmaya başlayıp beni sınıfa çıkartmıştı. Ne tesadüf ki yağızda bizim sınıfta bakın yanında salaksın sevgilisi funda da varmış.
Bunları sesli söylememiştim ama irem bana dönüp."dik dik bakmayı kes funda tam bir salak ama katlanmak zorundayız"
"haklısın yada gidip saçını elime verip geliriz"
"saçmalama cemre hani dövelim tamam da neden dövdün derlerse ne dicen"
"of haklısın"
Dersin başlamak üzereydi ve ders başlayana kadar funda ve yağızın aşklarını çekmek zorundaydım bu çok kötüydü seviyorsun bişey diyemiyorsun ve onu başka kızlarla görmeye alışmak zorundasın bazen düşünürdüm ben seviyorum ama acaba yağız sevilmeye değermi sonra bana yaptıkları geliyordu aklıma ve artık onu sevmiyeceğime söz veriyorum kendime ertesi gün okulda görüyorum onu bir gülüyor tüm sözlerimi unutuyorum.
Eskiden aşka inanırdım senden sonra kendime bile inancım kalmadı...
Umarım beğenirsiniz bu arada sözler bana ait.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~UMUDUMSUN~
Ficção AdolescenteKim daha çok sever? Erkek mı? Kadın mı? aşk için en fazla ne yaparsınız birini gerçekten yıllarca karşılık bulmadan sevmeye devam edermisiniz? cemre seviyor ama asıl soru yağız onu sevecekmi? o sizi sevinsin diye her şeyi yaparsınız görmesi için...