defin

2 0 0
                                    

Arkadaşlar merhaba geri döndüm Telefonumu yaptırdım şimdi Yeni bölümlerle karşınızdayım. 😊

Sabah o güzel yasemin kokusuyla uyandım kollarımın altında yatan güzel sevgilime baktım çok masumdu fazla masum. Artık ben değişicem eski yağız yok. Bu gün hakanı defnedecektik.  Kardeşimi kara toprağın altına verecektik bu düşünceyle içim de acı hissettim. O sırada cemre uyandı.

"günaydın güzelim"

"günaydın saat kaç"

"8"

"tamam kalkalım da kahvaltı hazırlayayım"

"gerek yok ben bişey yemiycem"

"olmaz yağız saçmalama yemek lazım"

" cemre istemiyorum dedim güzelim zorlama"

"tamam"

Yataktan kalkıp giyindim ben giyin eden önce cemre çoktan çıkmıştı odadan oda giyincekti tabi.
Giyindikten sonra aşağı indim cemreye seslendim.

"cemre hadi"

"geliyorum"

Cemre gelince arabaya bindik. Hastaneye gidip hakanı alacaktık. Ege de mezarlığa gitmişti mezar almak için.  Dün ege Iremin evine gitmişti. Anlatmıştı olanları irem çok kötü olmuştur tabi ege gece boyu ysnınds kalmıştı.
Hastaneye vardığımızda kalbimin ağrıdığını hissettim içeri girdik. Yolda hakanın annesini de almıştık yıkama işlemlerini hallettikten sonra cenaze aracına ben hakanın annesi ve cemre binmiştik mezarlığa girerken içimde anlatamayacağım kadar büyük bir acı vardı nefes alamıyordum bile mezara yanaştık ege boş gözlerle bakıyordu o hayat dolu ege yerini soğuk duygusuz bir adama bırakmıştı bende farklı değildim arabadan indikten sonra ege yanıma doğru yaklaşıp kafa salladı bende aynı şekilde karşılık verdim defin işlemleri başladığında sadece izliyorduk onu ordan çıksrmak istesek de olmuyordu herşey bittiğinde herkez dağalmaya başlamıştı ben ege cemre irem birde hakanın annesi kalmıştık kızlar arkada bekliyordu yanaştık mezara ve hakanın annesi konuşmaya başladı.

"oğlum kuzum neden bıraktın beni daha erkendi annem ya çok erkendi ben sensiz naparım şimdi neden tek bıraktın beni kuzum ben senin kokun olmadan naparım benim yaşama sebebimdin şimdi ben neden yaşayım annem yavrum hadi çık çık şurdan gel sarıl annem de bana.  gel kuzum nolur"

Nazan Teyze hıçkırıklara boğulduğunda cemre yanına koştu. Tam o sırada egenin sesini duydum

"ben olmalıydım Allah kahretsin  ben olmalıydım"

"Ege kendine gel bende böyle olmasını istemezdim"

"kardeşimize bak yağız bak toprağın altına girdi bir daha göremicez onu bu ne demek biliyormusun geçmiyor abi şurdaki acı geçmiyor (kalbini gösteriyor)  kardeş acısı geçmiyor lan ama arıcam lan tüm dünyadan arıcam bunun hesabını"

"Birlikte alıcaz ege sen merak etme"

Cemre ; nazan Teyzeyi sakinleştirmeye çalışırken yağıza baktım egeyle konuşuyorlardı. Gözlerine baktım acı vardı evet ama bir şey daha vardı acımasızlık işte en korktuğum buydu egede de aynısı vardı sanırım bu ölüm onlara çok şey katmıştı en başta da acımasızlık.

Yağız ;  artık gitme vaktiydi.  Ben cemreyle iremi eve bırakacaktım ege de nazan Teyzeyi sonra buluşacaktık.
Cemrelerin evinin önüne geldiğimizde cemre size başladı.

"yağız"

"efendim"

"iyimisin"

"evet"

"eminmisin"

"Evet"

"gelcekmisin"

"hayır egeyle işimiz var"

"tamam" 
Arabadan indiklerinde direk gaza basıp depoya gittim ege de gelmişti.

Ege;

"ne yapıcaz  şimdi"

"serkan şerefsizi öldü sıra adamlarında onların başında oğlu vardır muhtemelen sıra onda oğlunu bulalım"

"tamam o iş bende"

Saat akşama geliyordu biz yağızla mekana gelmiştik.  Mekanda içerken gözüm kapıya takıldı cemre ve irem gelmişti irem neden gelmişti ki ne işleri vardı lan bunların burda.

"yağız"

"efendim"

"kapıya bak"

"ne"

Yağız cemreyi görür görmez yanına gitti kolundan tutup dışarı çıkardı. Sinirlenmişti tabi. Irem de orda duruyor bana bakıyordu bana doğru yürürken önüne biri geçip kolunu tuttu sinirlenmiştim kim dide Iremin kolunu tutuyordu bu şerefsiz. Kalkıp yanına gittim. Irem adama bırakmasını söylüyordu.

"kız bırak diyor anlamıyormusun lan"

"sanane lan"

" bırak lan kızı "

"sanane olum"

"kız arkadaşım lan şimdi sevgilimi bırak"  Dedim ve sağlam bir yumruk attım sonra Iremin elinden tutup dışarı çıkardım.

"ne işiniz var kızım bu saatte gece kulubünde"

"ben seni merak ettim cemre de yağızı"

"neden merak ettin ki"

"ben şey merak ettim seni işte bu gün pek iyi değildin"

" sanane benim nasıl olduğumdan önemseme kızım beni bak gördün dimi benim yanımda olanlara ne oluyor"

"Ege lütfen böyle konuşma"

"nasıl konuşayım"

"ya ben seni seviyorum deme işte git diye çünkü gidemiyorum"

"git irem gitmelisin"

"gidemem gidemiyorum neden anlamıyorsun neden kötü davranıyorsun bana"

"konuşsana ya konuş neden kötü davranıyorsun bana desene bişey"

Elimi duvara vurdum irem benle duvarın arasında kalmıştı.

"seviyorum seni oldumu seviyorum bu yüzden git irem ben  kötü biriyim bak hakana noldu öldü o öldü çünkü bu işlerde bizimle birlikteydi ekipten di şimdi. Seni sevmeye devam etsem zarar görüceksin biliyorum bunu o yüzden git benden git ben hergün adam öldürüyorum kötüyüm ben zarar veririm sana"

"gidemem istesem de yapamıyorum bırakamıyorum seni"

"ben ateşim irem seni de içime alıp yakmadan git"

"ya ben yanmak istiyorsam ege lütfen beni bırakm-"

Irem; ben daha lafımı bitirmeden dudaklarını dudaklarıma bastırdı içkiyle karışık sigara kokusu ağzıma girerken o beni yavaşça öpmüştü sanki kırılacak bir cammışım gibi ben hiç bişey yapamamıştım sadece gözlerimi kapattım bu anın hiç bitmesini istemiyormuş gibi.

~UMUDUMSUN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin