Ertesi gün olmuştu. Hastanedeydik hakan morgdaydı. Annesine hala haber vermemiştik. Ama birinin haber vermesi lazımdı bunu ben yapacaktım. Çıktım arabaya bindim hakanın annesinin evine gittim.
"merhaba nazan Teyze nasılsın"
"iyyim yağızcım nasılsın hani hakan nerde ege nerde"
"ıı şey nazan Teyze gel otur şöyle"
"noldu oğlum"
"nazan Teyze nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama hakan o öldü"
Sözler ağazımdan zorukla çıkmıştı. Gözlerime alın eden yaşları geri gönderdim nazan Teyze şok olmuştu. Sadece gözünden yaşlar süzüyordu zorukla oğlum diye bildi o an içim de öyle bir acı hissettim ki bir annenin yaşayabilceği en kötü durumdu bu insanlar evlatlarını bu kadar severken nasıl olurda bazıları bırakır giderdi. Nazan Teyze hala şoktaydı. Bişey olamamalıydı ona hakanın emanetiydi bize. Bir kaç dakka sonra kendine geldi. Oğlum dedi beni ona götür dedi çıktık hemen hastaneye gittik hastaneye giderken tek yaptığı anlamsız ifadeyle dışarı bakmaktı. Bu hali beni korkutsada üzerine gitmedim çünkü dışında belli etmesede içi yangın yeriydi. Hastaneye vardığımızda hızlıca içeri girdi ege hakanın odasının önünde ellerini saçlarında ne yapacağız der gibi duruyordu evet gerçekten ne yapacaktık hakan olmadan onsuz ne yapacaktık. Ege yi gördüğünde öyle bir ağlamaya başlamıştı ki nazan Teyze ege hemen sarıldı ona üzülme diyemedi diyemedik nasıl derdik ki geçer miydi acısı asla ölene de gidecekti ama ona ne kadar yapamasak da hakanın yokluğunu bi nebze azaltmaya çalışcaktık. Nazan Teyze egeden ayrıldığında oğlum nerde dedi morgda dedik koşarak morgun kapısına gitti yumrukluyordu kapıyı çıkarın oğlumu ölmedi diyordu. onlara bunu yaşatanı bulacaktım hakanı öldüreni ona işkence edecektim ölmek için yalvaracaktı. Nazan teyzeye sakinleştirici verildikten sonra odaya yatırdılar şimdilik uyyordu peki ya uyanınca ona herşeyin gerçek olduğunu nasıl söyleyecektik. Cenazeyi almak için işlemleri ege yapmıştı yarın öğle namazında defnedilecekti.
Eve gitmeliydik cenazeyi yarın alcaktık hepimiz üzgün ve yorgunduk. Hakanın odasının önüne gittik egeyle unutmuştuk cemre de ordaydı gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu geldiğimi görünce ayağı kalktı. hemen boynuma sarıldı. Ağladı. Ben varım dedi. Bu o kadar güvende vericiydi ki uzun zamandır durduğum boşluktan çekip çıkartmıştı beni bi sözle öyle sarıldı ki bana sanki acılarıma merhem oldu. Bende ona sarıldım sıkıca geçecek herşey dedi. Gerçekten geçermi içimdeki bu acı dinermiydi. Benden ayrıldı. Gözlerimin içine baktı." ben hep yanındayim yağız " Dedi burukça gülümsedim. Sonra
"herşey benim yüzümden oldu yağız ben ben tek başıma gitmek istemeseydim bunlar olmayacaktı"
"hayır sakın böyle düşünme senin yüzünden değil"
"ama-"
"aması yok cemre senin suçun değildi duymuycam bir daha"
"tamam"
" gel seni eve bırakayım"
" tamam "
Egeyle vedalaştıktan sonra cemreyi evine götürmek için yola çıktık ege de Iremin evine gitti hiçbirinden haberi yoktu tabi. Biz yolda giderken hiç konuşmamıştık. Evin önüne gelmiştik.
"yağız"
"efendim"
"gitme"
" nasıl "
" yanımda kal ben tek kalmak istemiyorum lütfen bırakma beni benle kal"
Duyduğum şey karşısında şaşırmıştım .
"tamam sen in ben arabayı para edip geliyorum"
"tamam"
Cemre arabadan indikten sonra arabayı park edip cemrelerin evine gittim üzerini değiştirmişti bana da babasından kalan bi kaç eşya vardı onları vermişti. Sonra yemek hazırlamak için mutfağa gitti. Sevdiğim bana yemek hazırlıyordu. Yemek hazır olunca beni çağırdı.
Köfte patates kızartması yapmıştı. Yemeğe oturduk."yağız iyimisin"
"evet"
" kötü gözüküyorsun "
"ne yapacağımı ikiniz defa bilmiyorum"
"ikinci defa mı"
"Evet en son annem beni bırakıp gittiğinde böyle hissetmiştim ege ve hakan beni tekrar hayata döndürdüler çok kötüydüm ama onlar beni bırakmadılar ve şimdi o beni bıraktı ben onu kurtaramadım"
" çok üzgünüm yağız böyle şeyler yaşattığım için keşke yaşadaydı hakan ama sana söz veriyorum seni asla bırakmıyacağım annen neden terk etti "
"biliyorum cemre ama bunlar senin suçun değil annem ben 10 yaşındayken bıraktı beni ben doğduktan sonra sorun yaşamışlar babamla o yüzünden gitti"
" hiç annenin nerde olduğunu merak etmedin mi arştırmdın mı"
" hayır beni bırakıp giden hatta son sözleri ( senden nefret ediyorum sen sevilmeye değer biri değilsin yağız) olan biri için kılımı kıpırdatmam"
"ama o senin annen"
"olabilir eğer bana böyle bişey yaparsa kim olursa yüzüne bakmam sen söyle bakalım babanı hiç görmedim"
"değişik bir hikaye değil ben küçükken terk etmiş bizi annemde kendini işine vermiş"
"aramadın mı babanı"
"aradım çok hemde yıllarca ama bulamadım"
"peki ya bulsan"
"çok mutlu olurdum çünkü beni neden terk ettiğini bilmiyorum ve kızsam da özlüyorum"
" umarım bulursun "
"artık bıraktım aramayı çünkü çok yoruldum"
"hadi artık yatalım"
"Tamam misafir odasına yat iyi geceler"
"iyi geceler"
Bulacaktım babasını cemreye kavuşturacaktım. Süpriz olacaktı şimdi uyumalıydım.
cemre; yağıza kızgındım hatırladıktan sonra bana yaptıkları gelmişti aklıma ama hakan vurulduğunda onu gördüm gözlerinde ki acıyı ona kıyamadım o nu gerçekten seviyordum gözleri geldi aklıma masmaviydi derindi sanki tüm acıları içinde saklamak ister gibi annesi gitmişti ben ona sevilmeye değer değilsin diyince bu yüzden kızmıştı annesi gelmişti aklına ama geçecekti herşey ben saracaktım yaralarını gözlerimi kapadım ve uykuya bıraktım kendimi.
Cemrenin rüyası;
( koşuyordum hızlı arkama bakmadan sonra bir el tutuyordu beni yakalayan adamdı zorla çekiyordu beni götürmeye çalışıyor du sonra hakan ege ve yağız beliriyordu hakan vuruluyordu kanlar içinde yerde yatarken ege ve yağız bana kızgın ca bakıyorlardı sonra bi boşlukta kayboluyordum tam düşüyorken bi el elimi tutuyordu yağız beni kendine çekip sarılıyordu) uyandığımda kan ter içinde kalmıştım korkuyordum tek kalmak istemedim çıktım yavaşça yağızın odasına girdim.
"yağız yağız"
"efendim" Dedi uykulu bi şekilde çok tatlı görünüyordu.
" yanında kalabilirmiyim kabus gördüm korkuyorum "
"gel güzelim" Dedi ve yorganı kaldırdı yanına geçtim uykuluydu beni kendine çekip belime elini sardı. Yüzünü boynuma gördüm ve öptü sonra uyumaya başladı şu an zaman dursa çok güzel olurdu sonsuza de böyle kalmalıydık biz onun orman kokusu burnuma doluyordu çok güzeldi sanki burnum alışmıştı duymazsa olmayacak dı.
Yağız ; yanıma gelip koktuğunu söylediğinde gülmek istedim küçük bir kız çocuğuydu ona yanıma gelmesini söyledim yattı kendime çektim beline sarıldım ve ensesini öpüo başımı oraya gömdüm çünkü bu güzel yasemin kokusunu hep duymak istiyordum çok kızla sevgili olmuştum bir çoğuyla yatmıştım ama hiç biri bu kadar güvende hissettirmemişti cemreyi de istiyordum benim olsun ama o diğerleri gibi değildi. Evlenecektim onunla ve sonsuza dek benim olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~UMUDUMSUN~
Fiksi RemajaKim daha çok sever? Erkek mı? Kadın mı? aşk için en fazla ne yaparsınız birini gerçekten yıllarca karşılık bulmadan sevmeye devam edermisiniz? cemre seviyor ama asıl soru yağız onu sevecekmi? o sizi sevinsin diye her şeyi yaparsınız görmesi için...