Hastanedeydik tam 2 saat tir ameliyat taydı ve kimse bişey söylemiyordu. Çıldıracaktım biri bişey söylemeliydi bişey iyimiydi kötü müydü nasıl dı onu kurtarmak zorundaydılar. Iyi olcaktı diğer seçeneği düşündükçe çıldıracak gibi oluyordum. Ben düşünürken doktor çıktı.
"nasıl cemre iyimi"
"durumu kritik hemen 0 eraş negatif kana ihtiyacımız var"
"ne onu kurtarın yoksa hepinizi öldürrüm lan anladınız mı"
"beyfendi sakin olun hemen kan bulmamız lazım"
"benim kanım olmazmı"
" kanınız ne "
"0 eraş negatif"
"olur benimle gelin"
Doktorun peşinden gitmiştim odaya girdik hemen koluma turnike bağladı. Kan değerlerimi ölçüyordu. Kan değerlerim iyi çıkınca kan almaya başladı 2 poşet kan almıştı.
"iyimisiniz"
" evet"
" Bi kaç saat başka dönmesi göz kararması halsizlik yaşayabilirsiniz kan alındığını için önemli değil"
"tamam"
Çok kötüydüm ama değerdi o yaşayacaksa kalbimi bile verirdim yeterki o yaşasın odadan çıktım ege beni bekliyordu tam düşecekken beni kolumdan tutmuştu.
"yağız iyimisin"
" iyyim ben "
"betin benzin atmış"
"iyyim dedim ege cemre iyi olcak"
Beni ameliyathanenin önüne götürdü.
Hemşire çoktan girmişti bile içeri. Onu kendimden daha fazla uzak tutmalıydım ona bunu yapamazdım benim yüzümden olmuştu. Hepsi benim suçumdu ama bunu yapanları bulcam ve yaptıklsrına bin türlü pişman edicem. Bekliyorduk 1 saat daha geçmişti. Ve doktor çıktı."nasıl cemre"
"doktor Bey ben en yakın arkadaşıyım nasıl o"
" sakin olun çok zor bir ameliyat tı hala hayati tehlikesi çok yüksek kurşun omuriliğini sıyırmış eğer bir milim kaymış olsa hayatı boyunca sakat kalırdı şanslıymış şimdilik yoğun bakıma alıyoruz bu gece atlatırsa sonrası kolay "
Y:"tamam sağolun bu gece ben kalırım"
I: bende kalmak Istiyorum"
Y:" Irem eve git dinlen zaten harap oldun"
İ: " hayır ya kalıcam "
E:" bende kalırım gece olmadı eve dönmen gerekirse tek başına dönme irem"
I: "tamam"
Bu geceyi atlatırsa herşey güzel olcaktı onu koruyacaktım ne pahasına olursa olsun ama kurtulacaktı kurtulmalıydı beklemeye başladık. Bende en iyi adamın olan fuatı aradım.
"alo fuat"
"Buyur abi"
"Bişey bulabildiniz mi"
"yok abi araştırıyoruz daha"
"tamam iyice araştırın mutlaka bişey bulun"
"tamam abi"
Bunu yapanlar kimse yerinde dibine girsede bulacaktım ve onu kendi ellerimle öldürcem.
(Sabah olur).
Duyduğum sesler uyanmıştım neler oluyor diye düşünürken doktorların hızlı koşup cemrenin odasına girdiklerini gördüm hemen kalktım camdan bakıyordum ege ve irem hemen yanıma geldiler kalp atışının izlendiği makinesi sadece dümdüz bi çizgi vardı olmazdı olmazdı dimi ölemezdi.
"kurtarın lan onu kurtarııııın"
Gözümden yaşlar düşüyordu olamazdı ya ölemezdi. Doktorlar kalp masajı yaptılar ama işe yaramıyordu. Kurtarırlardı onu değilmi çıldıracaktım irem bayılmıştı ağlarken Doktorlar şok cihazını çıkardılar. Ama eski etmiyordu çalışmıyordu kalbim onu geri döndürmeliydiler gözümdeki yaşları sildim hala uğraşıyorlardı ama hayata döncekti dönmeliydi. bi anda gözlerini açtı dönmüştü hayata dönmüştü bana bakıyordu sonra tekrardan bayıldı ama hayattaydı çok mutluyum geri gelmişti.
" durumu nasıl doktor "
" iyi hayata döndü şu anda uyya bi kaç saate uyanır hayati tehlikesi de geçti girip görebilirsiniz"
"tamam teşekkür ederiz"
Yanına girmiştim yatıyordu öylece yatıyordu ama iyiydi ellerini tuttum yumuşacıktı yüzüne dokundum pürüzsüzdü o kadar masumduki sanki bu dünyada hiç kötülük yok gibi hissettiriyordu. Çok güzeldi ellerini öptüm ve gözlerini açıyordu bana baktı ilk önce gülümseyip sonra şaşırdı.
"sen kimsin"
" cemre beni tanımadın mı"
"hayır siz kimsiniz irem bu kim"
Arkamı döndüğümde iremi gördüm onu hatırlıyordu ama beni hatırlamıyordu.
I: " canım nasılsın tanımadın mı yağızı"
" yağız kim "
" cemre benim yağız sevdiğin çocuk hani geçen akşam ormandaydık birbirimize sevdiğimizi söyledik ve sen vuruldun "
" en son seninle ormanda olduğumu hatırlıyorum ama neden ordaydım hatırlamıyorum "
" nasıl ya nasıl hatırlamazsın beni"
" kimseniz hatırlamıyorum işte "
" Ege Doktoru çağır abi hemen "
e: "tamam knk"
Beni hatırlamıyordu ama nasıl olurdu. Doktor gelmişti.
"doktor Bey beni hatırlamıyor"
" tamam bi saniye "
"cemre nasılsın"
"iyyim doktor Bey iyyim"
"bu adamı hatırlamıyormusunuz"
"hayır"
" tamam yağız Bey benimle gelin"
Doktorun peşinden gitmiştim.
"neler oluyor"
"bu durum nadir görülür kişi böyle durumlarda ona ya çok acı yaşatan yada onunla ilgili çok yaşadığı anıları varsa unutur kişiyi"
"peki hatırlama şansı varmı"
" evet ama bu zorlu bir süreç onunla yaşadığınız anıları geri getircek için tekrarlamalısınız ama güzel anıları "
"tamam doktor Bey"
Imkansızı başarmamı istiyordu Doktor benden bizim güzel bir anımız yoktu ki nasıl yapcaktım bilmiyordum ama onu Yeni bulmuşken kaybetmeyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~UMUDUMSUN~
Teen FictionKim daha çok sever? Erkek mı? Kadın mı? aşk için en fazla ne yaparsınız birini gerçekten yıllarca karşılık bulmadan sevmeye devam edermisiniz? cemre seviyor ama asıl soru yağız onu sevecekmi? o sizi sevinsin diye her şeyi yaparsınız görmesi için...