hatırlama

4 0 0
                                    

3 gündür hastanedeydim her dakka soruyordum beni hatırlıyormusun diye ama her seferinde aldığım yanıt aynıydı.  " hatırlamıyorum kimsiniz "
Neden böyle olmuştu diye düşünemiyordum bile neden olcaktı yıllarca kıza bir sürü acı yaşatmıştım mutsuz etmiştim bende onun beyni olsam bende beni silerdim ama artık farklıydı herşey brn onu seviyordum o da beni önümüzde bi engel yoktu şimdi hatırladım artık vardı aslında tek sorun onun beni hatırlamıyor olması  ve ben onu nasıl geri getircem onu bile bilmiyorum sinirden duvarı yumruk atmıştım elim kanıyordu ege yanıma geldi.

"kanka napıyorsun ya yürü hemşireye gidiyoruz"

"istemiyorum benim sevdiğim kız beni hatırlamıyor düşünsene iremin seni unuttuğunu nasıl hissederdin"

" ire- Iremin beni unuttuğunu mu ne alaka kanka "

"anlamadım mı sandın yıllardın sana kaç tane kız ayarlamaya çalıştıysam da istemedin kızlara çok kötü davrandın ve ireme bakışlarını görmüyormuyum neden bana söylemedin"

"kanka cemreyle nasıl uğraştığını gördüm kadınlara olan düşmanlığını bildiğim için ben seviyorum diye Iremle de uğraşırsın sandım kanka kusura bakma"

"haklısın asıl sen kusura bakma ben cemrenin yanına gideyim"

Haklıydı her cümlesinde evet kadınlara düşmandım evet çünkü kadınların terk edebilceğini kötü olduklarını küçücük yaşımda öz annemden öğrendim beni bıraktı gitti o günden beri küstüm kadınlara ama artık farklıydı cemre vardı onu seviyordum. Artık herşey  geride kalmıştı ama cemre beni hatırlayacaktı.
Cemrenin yanına gittim.

"naber cemre nasılsın"

"iyyim de bak 3 gündür burdasın ve iki de birde odama giriyorsun gidermisin artık"

"cemre lütfen artık hatırla beni ya ben yağız sevdiğin adam tam 11 yıl 11 yıldır beni sevdin nasıl unutursun"

"bak bilmiyorum hatırlamıyorum seni sadece sana baktığımda kalbim acıyor sanki onu biliyorum ve artık yoruldum hayırlamaya çalıştım hatırlamıyorum işte git artık yoksa polis çağarıcam"

"ya çıldırcam ya neden hatırlamıyorsun beni ya seviyordun tamam kötü şeyler yaşattım ama bitti gitti hepsi"

"yeter artık ya bi daha söylüyorum hatırlamıyorum seni"

"tamam sana söz veriyorum bi daha yüzümü bile görmiyceksin"

"iyi olur"

Cemre; gitmişti gitmeliydi zaten sıkılmıştım her gün her gün tanımıyordum evet ona karşı içimde kötü bir his vardı ama tanımıyordum. Gitmesi iyi olmuştu kurtulmuştum ama yine kötü hissediyordum. Fazla umursamadım zaten ameliyatlıydım.

Yağız; beni gerçekten hatırlamıyordu hatırlamakta istemiyordu belki böyle olması lazımdı belki bu onun iyiliği içindi beni hatırlamaması gerekiyordu onu sevmem zarar veriyordu şimdi bi karar vermiştim ya gidip mutlu bi hayatı sürmesini izleyecektim yada kalıp her gün acaba zarar görecekmi diye endişe edecektim yada belki gerçekten zarar görecekti işte tam bu yüzden gitmeliydim hazır o hatırlamıyorken hayatında yağız demir yokken gitmeliydim eğer böyle iyi olcaksa bir ömür onu özleyerek yaşayabilirdim. Onu öylesine seviyordum ki hastaneden çıkmak o kadar zordu ki ona dönüp kokusunu içime çekmek istiyordum sarılmak hiç bırakmamak ama yapamazdım hastaneden çıktım arabama bindim şimdi gaza bastığımda asla geri dönmeyecektim ona kimse bilmeyecekti nerde olduğumu ve gaza bastım son sürrat gittim şimdi yapmazsam asla yapamazdım bunu.  Içimden üzgünüm sevgilim üzgünüm dedim.
Eve varmıştım eşyalarımı topladım adamlarımı çağarıp akşama amerikaya bilet almalarını söyledim.  Ardından şirkete gittim kurul toplantısı olmuştu bir müdür seçmiştim işleri amerikadn yönetecektim böylesi daha iyiydi. Akşam oluyordu ben hava limanına gittim.  Gişelerden geçtim tam uçağa binecektim son Kez döndüm arkama artık yoktu istanbul yoktu en önemlisi cemre yoktu. Gözümden bir damla yaş yanağımdan kayıyordu. Elimin tersiyle sildim ve ( görüşürüz sevgilim görüşürüz)  dedim.  Uçağa bindim yerime oturdum telefonumu kapatmıştım açtım 8 arama 3 sesli msj ve 2 tane normal mesaj vardı.

Aramalar: ( ege, ege, ege,hakan,hakan,hakan, babam, ege)

Sesli mesajlar:
1. " kanka telefon neden kapalı nerdesin doktor cemreyi bu gün çıkarıyor nereye gittin "

2. " kanka cemre çıktı nerdesin ya "

3. " kanka ben hakan telefon kapalı hayırdır bi sorun mu var "

Mesajlar:
1. Kanka nerdesin ya aç Telefonu

2. Kanka ege de ulaşamıyor açsana Telefonu

Cevap vermeyecektim hiçbirine o sırada ege arıyordu.

"ne var ege"

"kanka nerdesin ya cemre çıktı evdeler irem yanında sen de gel"

" gelemem "

"ne demek gelemem kanka ya neden kapattın teli hem şirkete müdür koymuşsun  noluyo"

" işlerim var ege cemreye iyi bak tamam mı ona zarar gelmesine izin verme kızlar sana emanet beni de unutun "

"kanka ne demek bu niye gidiyor gibi konuşuyorsun"

" bu kadar bilsen yeter iyyim merak etme "

"yağız nere-"

Telefonu kapadım çünkü daha fazla konuşamazdım ege benim kardeşim gibiydi o da hakan da o ikisi benim ailem di. Ama onlar da bilmemeliydiler bu benim için Yeni bir hayat değildi kabus tu sevdiğimden uzak bir kabus artık böyleydi cemre mutlu olcaktı onu hakeden biriyle olacaktı.

~UMUDUMSUN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin