Gözlerim yavaş yavaş açılırken başımın ağrısı daha da şiddetleniyordu. Gözlerimi tamamen açtığımda başımızın gerçekten belada olduğunu anladım bi sandalye ye oturtulmuştum. Ellerim ve ayaklarım demir bir kelepçeyle bağlanmıştı. Yağız da yanımdaki sandalyedeydi. Onunda elleri ayakları bağlıydı. Ve adamlar ona vuruyorlardı buna bakmıyordum ona birinin vurduğunu görmek kalbimi acıtıyordu. Dayanamadım.
"durun vurmayı kesin hemen ona"
"sana mı sorucaz lan"
"lütfen ne isterseniz yaparım vurmayın zarar vermeyin ona"
"hani tanımıyordun tanımadığın bir adam için çok çabalıyorsun"
"ben onu tanıyorum o beni tanımıyor"
"dalga mı geçiyorsun lan sen benle"
" hayır bakın onu çok seviyorum ben ama o benim varlığımdan bile habersiz di Şimdiye kadar beni hiç görmedi aynı sitede oturuyoruz biz"
"hahhaah seviyorsun demek bizde kandık hemen doğruyu söylemezseniz öldürrüm sizi"
Yağız bişey diyemiyordu çok kötüydü baygın baygın bakıyordu.
"yemin ederim böyle lütfen ben ne isterseniz yaparım"
"ne istersek mi"
Yağız bana hayır diyerek bakıyordu.
"evet"
Nerden gelmişti bu özgüven cesaret acaba bana.
"benimle bir gece geçireceksin eğer memnun kalırsam seni bizim bara götürücem"
Ne benden oha cidden böyle bişey istemişti ne diyecektim bi yere hayatım söz konusuydu bir yerde yağızın hayatı ama ölmesine izin veremezdim tek umudum oydu beni kurtarabilcek tek kişi oydu.
"evet"
Demiştim işte. Yağız konuşmaya başladı.
"hayır sakın sakın yapma"
"üzgünüm yağız"
"eğer sizinde gelirsem onu bırakacaksınız zarar vermiyceksiniz"
"bunu akşam memnun kalırsam düşünücem şimdilik yağız demiri ellemeyin ben bişey diyene kadar ve şunu çözün içeri götürün"
"hayır hayır ona dokunma sen ne kadar pislik şerefsiz bi adamsın"
"neden önemsiyorsun tanımıyormuşsun sanane"
Yağız nerdeyse söyleyecekti ama engel oldum.
"evet tanışmıyoruz ama o sadece bi bayana bunu yapılmasını istemiyor"
Yağız çok kötüydü bana yapma dwr gibi bakıyordu. Ama başka çarpmiştim yoktu. Benim ellerimi ve ayaklarımı çözmüşlerdi adamlardan 2 si beni içeriye götürürken yağıza dönüp dudak hareketlerimle "özür dilerim peşimi bırak yağız"
Dedim hayır diyordu başını sağa sola çevirmişti ne olmuştu 2 gün önce öldürülsem umursamıycak olan yağız demir beni almasınlar diye tüm gücünü kullanıyordu. Belkide içinde bir yerd hala iyi biri vardır. Beni düşüncelerimden ayıran adamın sesi olmuştu."duş al sana alcağım gecelikleri giy bekle anladın mı en ufak bi hareketinde yağız ölür"
"ta- tamam"
Yağız ;
Onu götürmüşlerdi ve ben hiç bişey yapamadım. Bu beni deli ediyordu normalde bi bayana böyle muamele yapılması beni deliye çevirirdi ama şimdi daha kızgındım çok daha kızgın onu öpmüştüm ilk Kez ben ve şimdi ona bu pislik adam daha da fazlasını yapcaktı. Bu düşünce beni nedense deli ediyordu belki bencilceydi ama onu benden başkası öpemezdi. Bi şekilde engel olmam gerekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~UMUDUMSUN~
Novela JuvenilKim daha çok sever? Erkek mı? Kadın mı? aşk için en fazla ne yaparsınız birini gerçekten yıllarca karşılık bulmadan sevmeye devam edermisiniz? cemre seviyor ama asıl soru yağız onu sevecekmi? o sizi sevinsin diye her şeyi yaparsınız görmesi için...