acımasızlık

1 0 0
                                    

Yazar ; yaşadıklarımız bize çok şey katar değilmi kaybettimlerimiz her gün bir gün öncesinden daha çok acır ağır gelir bazen bu acılar dayanamayız sığıncak bir liman ararız eğer  gemi mahfolmuşsa limanı da yakar. 

Irem; ege beni öptükten sonra eve bırakmıştı yol boyu tek kelime etmemiştik. Gecenin 3'üydü ve ben hala uyuyamıyordum aklımdan çıkmıyordu bi türlü.

Ege; hala uyuyamıyordum neden öpmüştüm ki bi anda olmuştu oda bana karşılık vermese de istememezlik yapmamıştı benim yanımda olursa yanardı o yanımda olmazsa ben yanardım.

Yağız ; ertesi gün olmuştu. Gece cemreye kızdıktan sonra kavga ettik ben onu eve bıraktım hala msj atmamıştı bende atmayacaktım.  Çıktım işim vardı cemrenin babasını bulacaktım. Işlerimi halletmek için şirkete gittim odama girip sağ kolumu çağırdım.

"buyrun yağız Bey"

"sinan bana yavuz çınarlı hakkında herşeyi getir eksiksiz"

" tamam yağız Bey "

O çıktıktan sonra şirket işlerini yapmaya koyuldum babam uzun zamandır uğramamıştı umrumda değildi de. Bir saat sonra sinan geldi.

"buyrun yağız Bey herşey dosyanın içinde"

"tamam sinan çıkabilirsin"

' isim;yavuz çınarlı
Yaş; 47
Yaşadığı yer ;isviçre
Meslek; iş adamı
........'

Sinanı geri çağırdım

"sinan bu adamı bulup türkiyeye getirin"

"tamam yağız Bey"

Bu iş hallolmuştu. Tam bu sırada ege arıyordu.

"efendim"

" yağız buldum "

"tamam depoya gel ne yapacağımızı konuşalım"

"tamam"

Hepimiz mafyaydık ama ege daha mülayimdi eskiden olsa oğluna bişey yapmayalım derdi. Şimdi kendi yapıyordu bunu hakanın ölümü hepimizi değiştirmişti ben zaten acımasızdım ama ege o hiç olmadığı kadar kötü olmuştu.
Depoya gittim ege içerdeydi.

"Ege"

"hadi halledelim şu işi"

"Ege dur"

"noldu"

"iyimisin sen"

"evet iyyim"

" iyi gözükmüyorsun eski ege değilsin"

"eski ege hakanla beraber o toprağın altında kardeşim öldüğünde iyimserliğim de öldü yağız şimdi gidip doğan şerefsizizini öldürelim"

"tamam"

Doğanın mekanına gittik içeri adım atmamızla  herkez bize bakmıştı.

"doğan nerde"

Sessizliği bozan ege oldu .  Sonra içkerinden biri cevap verdi.

"ne yapıcaksın"

"çıksın lan ortaya"

"hayırdır birinin mekanına izin girmek âdet herhalde"

"senmisin lan doğan"

"evet sen kimsin"

"Ege çakır bu da yağız demir"

"siz babamı öldüren şerefsizlersiniz ben sizi bulmadan siz ayağıma geldiniz"

"aslında seni de öldürcez baban kardeşimizi öldürdü"

"iyi yaptı yakalayın"

Çatışma başladı ege herkeze sıkıyordu mermimiz bitmek üzereydi gitmemiz lazımdı ege ye işaret ettim ama gözü dönmüştü onu zorla dışarı çıkarıp arabaya bindirdim uçurumun dibinde durdum.

"napıyorsun lan sen"

"asıl sen napıyorsun öldürcektim şerefsizi"

"kendin de ölücektin bir kardeşimi daha kaybedemem"

"yaşatmam lan o doğan şerefsizizini"

"yaşatmıycaz zaten ama zamanı var"

"onun nefes aldığı her dakka haram lan."

"Ege sakin ol koçum ya"

"olamıyorum abi olmuyor hakana ihanet ediyormuşum gibi"

"hayır herşeyin vakti var alıcaz intikamımızı" 

Alıcaktık kardeşemizin intikamını yaşamayacaktı.

Bu bölüm biraz Kısa oldu ama kusura bakmayın umarım beğenirsiniz lütfen beğeniyorsanız yorum yapın beğenin 😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~UMUDUMSUN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin