Ona senden nefret ediyorum demiştim ama evet nefret ediyordum neden mi tam 11 yıl boyunca sevdiğimi bildiği halde benimle uğraşmış hayatımı zindana çevirmişti şimdi ise onu kurtarmama rağmen ilk önce ukalalık edip sonra beni öpmüştü herkez bize bakıyordu. Ben şaşkınlıktan ölücektim beni öpmüştü o da şaşkındı bunu neden yaptığını bilmiyor gibiydi. Funda çıldırmıştı bağarmaya başladı yağızın yanına gelip ona herşeyin bittiğini söyledi sonra çığlık atıp gitti. Ege ve hakan hayatlarının şokunu yaşamışlardı iremi saymıyorum bile. Ben yağızdan bişey bekliyordum özür yada kusura bakma felan derdi herhalde ama onun tek yaptığı arkasını dönüp sınıfa gitmekti inanamıyordum. Insanların özür dilerdi hem laf söyleyip öpmüştü. Yağız ukalanın ve kötünün tekisydi neden beni öpmüştü beni sevmiyordu acaba sevmeye mi başlamıştı. Belki bundan sonra aramızda bişey olurdu bu öpücük mevzusunu onunla konuşacaktım. Yani sonuçta beni öpmüştü. O gittikten sonra ege ve hakan peşinden gitmişti irem de şaşkınca yanıma geldi.
"kanka iyimisin cemre"
"bilmiyorum hem mutlu hem üzgün hemde kızgın hissediyorum"
" yağız seni öptümü ben mi yanlış gördüm "
" öptü knk belki bişey hissetmeye başlamıştır"
"belki ama çok ümitlenme tamam mı"
"tamam knk çıkışta bu konuyu konuşucam onunla"
"tamam knk gel gidelim"
Birlikte sınıfa çıktık. Yağız sırasında oturuyordu funda en arkada ağlıyordu. Biz sınıfa gider girmez funda çığlık atarak yanıma geldi bi anda saçımdan yakaladı beni ben ondan kurtulmaya çalılıyordum Iremle diğer kızla kavga ediyordu.
"bırak beni ya msnyakmısın"
"senin yüzünden ayrıldık biz"
"benim yüzümden mi ben mi dedim gel öp diye"
"ama sen ayartmışsın onu belli"
"bana bak doğru konuşur benle"
Elindeki kurtulmuştum sanki benim suçumdu gidip yerime oturdum tabi sınaftakiler bizi ayırmaya çalışmışlardı. Ama üzgündüm fundayla kavga ettiğim için değil yağız hiç bişey yapmamıştı. Ama soracaktım hepsinin hesabını.
Okul çıkışı gelmişti ben hazırlanıp aşağı indim yağız arabasının ordaydı tam arabaya binecekken durdurdum.
"konuşmamız gerek"
"işim var"
"ama konuşmamız lazım"
"benimde işim var senle uğraşamam"
"ne demek uğraşamam konuşmak zorundasın yağız"
"ne var Kısa kes"
"ne mi var beni öptün senin için normal olabilir ama ben hergün öpülmüyorum yani ne olcak şimdi biz ne olucaz"
" Biz mi? Ne yani seni öptüm diye sevgili olacağımızı mı sandın kendini bu kadar değerli hissetmenin sebebi ne seni canım istediği için öptüm bunu neden büyüttün sana karşı bişey hissettiğimi mi sandın bu yüzden öptüğümü mü düşündün salak olma cemre sen benim sadece öptüğüm kızlardan birisin bu kadar "
Ne demişti o öptüğüm kızlardan birisin mi ne sanıyor bu kendini
"kusura bakma bi an için karakterli bi adam olabileceğini düşürmüştüm senin ukala pisliğin teki olduğunu unutmuşum. Ama sende şunu unutma ben senin kullanıp atabileceğin diğer kızlara benzemem bi daha bana sakın ama sakın yanaşma yağız demir"
Sözlerimi ukala dinleyerek başlarken en son sinirlenmişti ama haklıydım ve iyiki böyle konuşmuştum o kimdi beni diğer kızlarla karıştırmıştı. Hiç bişey dememişti sadece arabasına binip gitti ağkamamak için kendimi zor tutuyordum dedikleri çok ağardı neden onu seviyordum ki ben neden vazgeçemiyordum o bana bu kadar kötü davranırken salak gibi onu sevmeye devam ediyordum. irem geldi yanıma neler olduğunu sordu ona evde anlatacağımı söyledim eve gittik.
"noldu anlat artık"
"Biz mi? Ne yani seni öptüm diye sevgili olacağımızı mı sandın kendini bu kadar değerli hissetmenin sebebi ne seni canım istediği için öptüm bunu neden büyüttün sana karşı bişey hissettiğimi mi sandın bu yüzden öptüğümü mü düşündün salak olma cemre sen benim sadece öptüğüm kızlardan birisin bu kadar
Aynn bunu dedi""ne ne sanıyor bu kendine ya"
"ben salağın tekiyim hala onu seviyorum bide"
"deme öyle knk"
"nefret ediyorum böyle hissettiğim için neden o neden başka birini sevemiyorum ben neden o bana kötülük yapmış bile olsa onu sevmekten vazgeçemiyorum"
Ağlıyordum bıkmıştım artık onun yaptıklarından tavırlarından ona olan sevgimden bıkmış ve yorulmuştım. İreme yorgun olduğumu söyledim ve evine gitti. Bende yatağıma yattım. Dediklerini unutuyordum ve gözlerimi kapadım.
3 saat sonra ;
Gözlerimi açtığımda saat 8 di. Başım çok ağrıyordu içimde öyle bir acı vardı ki nefes alamıyordum. Dışarı çıkmak için çıktım. Annemin arabasını aldım. Sahile doğru yola çıktım. 10 dk Sahile varmıştım. Arabayı sağa çektim deniz huzur verirdi insana ben denize bakın içimdeki acılarımın bi nebze olsun azaldığını hissederim.
Ama içimde yağıza karşı olan nefret geçmiyordu arayıp ona bursya gelmesini söyleyecektim gelince de Içimden tüm geçerleri söyleyip rahatlıycam.(telefon çalıyor....)
( açıldı)"alo yağız benim cemre buluşa bilirmiyiz söylemem gereken şeyler var"
Ses gelmemişti arkadan birini dövüyormuş gibi arkadan birinin sesini duydum bu yağızın dı.
( bırakın lan beni) bu yağızdı onu kurtarmalıydım evine gitmek için arabaya bindim evine gitmek için Kısa süre sonra evindeydim evinin önünde 2 tane siyah araba vardı yine o adamlarmıydı içeri mi girmeliydim ben böyle düşünürken 7 tane adam çıktı evden yağız ellerindeydi ama baygındı galiba onu arabaya bindirdiler ve yola çıktılsr farları kapadım ve bende arkalarından gittim. Bi süre gittikten sonra eski bi fabrikanın önünde durdular bende durdum içeri girmişlerdi bende indim arabadan ve onların arkasından içeri girdim bi makinenin arkasına saklandım yağıza vuruyorlardı ona babasının nerde olduğunu soruyorlardı en son adam yağızın boşlığuna tekme attı yağızı öyle görünce ufak bi çığlık attım tutamamıştım kendimi adamlar benden tarafa baktılar ama gelmediler bi çözüm bulmalıydım tam telefonumu çıkartmıştım ki arkadan bi elini saçımı çektiğini hissettim kafama siyah dayamıştı beni adamların yanına doğru götürdü. Yağız beni görünce çok şaşırmıştı ve adam konuşmaya başladı."kimsin sen"
"kimse" cemre
"bana bak kızım sinir etme beni sıkarım kafana kimsin sen sen tanıyormusun bunu" adam
"ha - hayır" yağız
Beni tanımadığını nasıl söylerdi.
"kimsin lan sen o zaman"
"sadece sizin bu çocuğu arabaya bindirdiğinizi görünce takip ettim"
Yağız bana sus dwr gibi neden geldin ders gibi acıyla bakıyordu benim için mi korkmuştu emin değildim ama tek bildiğim başımızın büyük belada olduğuydu.
"o zaman seni de ortadan kaldırmamız gerekecek"
Dedi ve kafama vurdu yere düşmüştüm başım çok acıyordu sıcak kanı hissediyordum gözlerim yavaşça yavaşça kapanırken duyduğum tek şey yağızın yalvaran sesi olmuştu.
"bırakın lan onu ona zarar verirseniz hepinizi öldürrüm laaan"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~UMUDUMSUN~
Teen FictionKim daha çok sever? Erkek mı? Kadın mı? aşk için en fazla ne yaparsınız birini gerçekten yıllarca karşılık bulmadan sevmeye devam edermisiniz? cemre seviyor ama asıl soru yağız onu sevecekmi? o sizi sevinsin diye her şeyi yaparsınız görmesi için...