3

188 6 1
                                    

Tenefüs olmuştu , Bartu ayağa kalktı yanındaki kızda kalkmasi ile bende kalktım arkadan onlara yaklaştım kafam eğikti

"Bartu ?"

Arkasına döndü ama kızın elini tutmayi ihmal etmedi sanki güç olmak ister gibiydi gözleri benim ile buluştu

"Beni tan-"

"Alisa senin oldugunu biliyorum "

"Bartu anlattığını kadar güzelmiş "

Bartu ya baktım ben önceden güzel degildim ki, o da benim yeni halimi görüyordu yoksa o beni önceden guzel mi buluyordu kafami salladım bu imkansızdı.

"Seninle konusabilir miyim Bartu "

"Konuşacak birsey kaldımı acaba "

"Bırak Af-"

Sözümü kesen Demir in sesiydi

"Ona ihtiyacin yok Alisa ben yanındayım "

"Gerçekten cabalicakmisin Demir ?"

Bartu kahka attı

"Neden sıkıntı ediyorsun ki Alisa bunu yıllardır istemiyormusun bak Demir Soykan sana bakıyo şuan ne icin şikayetçisin "

Ve sınıftan çıkıp gitti onu kaybetmistim işte Demir e döndüm

"Seni neden zamaninda sevdim hic bilmiyorum , neden senin icin bu kadar uğraşa girdim bilmiyorum "

"Bana şans ver Alisa bu akşam seni alıyım takılalım "

"Demir bu işe yaramayacak "

Ona tekrardan bağlanmak istemiyordum korkuyordum , onu yeniden seversem iste o zaman acı çekmiş olurdum vebu sefer beni teselli edecek bir omuza sahip de değildim

"Alisa sadece 1 kere tamam mi ? Saat 8 de alırım seni hem bir daha istemezsen karşına çıkmıcam"

Kafami olumlu salladım çıkış olduğu icin cantami aldim

"Gelde seni bırakyim "

"Arabam var gerek yok "

"Ozaman eşlik ediyim "

Kafamla onayladim birlikte bahçeye çıktığımızda herkes bize bakıyordu doğaldı çünkü savaş başlamıştı ve okulun altın çocuğu beni istiyordu bu egomu tatmin ediyordu istemsizce gülümsedim otoparka doğru ilerledikten sonra Bartu arabanin önünde o kızla konuşuyordu bize baktı ardindan kızı kendisine cekip öpmeye başladı gözlerim dolmuştu fakat güçlü kalmalıydım Demir in kolunu girdim o bundan memnun kalmisa benziyordu , arabama kadar eslik etti arabama binicekken kolumdan tuttu ve yanağıma öpücük kondurud işte o an elim ayağım dolanmıştı bunu yapmamaliydi ondan intikam almam gerekirken kendi kazdığım çukurda boğulamazdım , dudaklarını çekti gözüm Bartu ya kaydı bize bakıyordu yanıma gel ve Demir in haddini bildir Bartu , beni eskisi gibi koru beni hep Demir den korurdun fakat suan yanim o varken sen nerdesin ? Beni affedecekmisin ? Arabaya hızla bindim ve çalıştırdım iyi degilsim çünkü hızlıca otoparkdan çıktım ve eve sürmeye başladım o kiz o kadar şanslıydı ki Bartu eger bir kızla çıkıyorsa ona değer veriyordur çünkü Bartu öyle herkese yuz vermez yada o kisiyle birlikte olmazdi bunu biliyordum , eve girdim ve odama çıktım ağlamaya başlamıştım çünkü ben güçsüzdum aynen ben ezigin tekiydim ben salaktim intikam almak benim neyime ? Onu bile beceremiyordum ! Pencere yaklaştım camı açık tuttum belki Bartu içeri girerdi derin bir nefes verdim o sırada eve arabası ile Bartu giriş yaptı onu izlerken bir anda benim odama baktı bana bakmaya devam etti ona seslenecekken kafasini çevirdi ve eve girdi. Cevabimi almıştım , hazırlamam gerekiyordu duşa girdim kısa bir duşun ardından bornozlu bir şekilde odama girdikten sonra odamda oturan bir Bartu vardı kafasını kaldırdı gözleri yaşlıydı bornozlu olduğumu umursamadim ona sarılmak istiyordum.

İÇİMDEKİ GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin