5

200 5 1
                                    

Resimdeki Bartu

____

Kolumu cok sert tutuyordu canım yanıyordu. Neden böyle vahsilesmisti ?

"Kolumu bırak bana karışamazsin !"

"Ona tekrardan tutulacaksin fark etmiyor muyum ! Acı çekmeni istemiyorum "

"Peki ya benden ne istiyorsun Bartu !"

"Acını paylaşmak istiyorum. "

Kolumu hızla çektim

"Bırak içimdeki acı bana kalsın beni umursamıyorsun bile umursuyormus gibi davranmana gerek yok acimana hic gerek yok !"

"Alisa bize ne oldu allah aşkına biz ne hala geldik sen gittin fakat yerine bambaska bir kız geldi ben eski Alisa yi istiyorum bunu değil "

"Ama artık ben buyum Bartu bana karışmak yerine beni neden desteklemiyorsun ! Demir den intikam almak istiyorum fakat ona olan sevgim bunu engelleniyo ondan hem nefret edip hem sevmem cok saçma geliyo kafami karıştıyor fakat üstesinden gelebilir !"

"Bırak yanında oluyim Demir in sana zarar vermesi hoşuma gitmiyo "

"Bartu beni önemsiyormuş gibi davranma buna gerek yok "

"Sen gerçekten seni önemsediğini görmeyecek kadar körsün anladın mi !"

Bu sefer kolumu o itti ve koşarak yanımdan ayrıldı. Ben ise elbiseme bakmaya devam ettim bu akşam Demir babasi ile tanistiricakti ve heyecanlıydım son bir kez daha baktım ve aşağıya indim , Annemle babama el salladıktan sonra dışarı çıktım karşımdaydı nefes kesiciydi o fazla iyiydi kusursuzdu. O kitaplarda anlatılan kalemle çizilen adamdı peki o bana layik miydi ? Yoksa ben mi ona layik miydim ? Kafamda bin türlü soru vardi ama Demir in dudakları bu soruları kafamdan silmişti kalbimin hızlı atışı beni heyecanlandirmisti ama sevgilime karşılık vermiştim.

Ne tuhaf ! Bir zamanlar bana tiksinerek bakan adam ! Şimdi benim sevgilimdi , benimdi.

Dudaklarımızı çektiğimizde

"Harika gorunuyorsun , eminim babamla cok iyi anlaşacaksın "

"Umarım babana iyi görünmek istiyorum , beni sevmesini umud ediyorum "

Belimden tuttu

"Seni ben sevdiysem babam zaten sevecektir "

Kasilmistim , boynuma bir öpücük kondurmuştu onun bu kadar cok ilgisi beni benden alıyordu belkide fazla heyecanlanıyordum. Arabaya bindiğinizde Demir pencerelei açtı ben ise yolu izliyordum cok sessizdik bundan dolayi muzik açma gereğinde bulundum ve eşlik etmeye başladım biz gülüşerek şarkı söylerken o kadar mutluydum ki Demir ile o kötü anılarımızı silmistik yerine cok güzel anılar gelmişti...

______

Sofrada oturmus Umut Amca ile sohbet ediyorduk

"Vay be gençler , şuan bir baba olarak cok duygulandım. Oğlum bana ilk defa bir kızı tanistiriyordu ve bu kız fazla düzgün seni cok sevdim Alisa umarım oğlumla birbirneze iyi bakarsiniz "

Demir elimi tuttu ve bir öpücük kondurdu.

"O bana emanet baba "

"Ben ne diyecegimi bilmiyorum , fakat bu gece fazla şımartıldım bu yakışıklı iki erkek tarafindan "

Umut amca gülümsedi

"Seni gülümsetdiysem ne ala  "

Tebessüm ettim sohbet etmeye biraz daha devam ettikten sonra artık saat gec olmuştu ve Demir beni bırakacaktı Umut amca

"Hersey icin cok teşekkür ederim sizin ile tanışmak beni cok mutlu etti "

"Benide , kızım eger olurda bir ihtiyacın veya basın derde gelirse bir dost daha kazdın bunu bilmeni isterim "

"Cok teşekkür ederim Umut Amca "

Vedalaştık , şimdi ise arabaya binmiştik ikimizde birbirmize bakıyorduk Demir bana döndü ve sonra torpidoya uzandi ordan bir kutu çıkardı kutuyu açtı , pırlantalı bir kolye vardı fazla guzel ve goz kamastiriciydi bana gülümsedi bende arkamı dönüp saçlarımı havaya kaldırdım kolyeyi boyuma taktıktan sonra enseme küçük öpücükler bıraktı , yavaşça ona döndüm kucağına yerleştim ellerim onun dağınık saçlarının arasındaydı bunu seviyordu biliyordum .

"Kolyeyi sevdin mi "

Onun dudaklarına yumusak öpücükler biraktim ve geri çekildim

"Bayıldım "

Bana mayhoş bir şekilde bakmaya başlayınca opusmemiz alevlenmişti birbirmize sürtüyorduk bu inlememe neden oluyordu onu cok arzuluyordum ve belki suan direk burda olabilirdim ! Fazla iyiydi ben onun yaninda Rahibe terasa gibi bisiydim. İşimiz bittikten sonra Demir beni eve bıraktı onhn etkisi altinda sarhoş gibiydim saat gecenin 2 siydi sessizce odama çıktım yatağa uzandığında Bartunun olduğunu anladım

"Bartu ?"

Beni kendisine çekti ve sıkıca sarıldı saçlarımı kokluyordu onu çok özlemiştim

"Seni cok özledim Alisa , bu kavgalarımız o kadar saçmaki sen benim yanımdasın fakat ben sana ulaşamıyorum "

Ona döndüm yüzünü ellerimin arasina aldim Bartu bu kadar güçsüz olamazdi suan karşımda savunmasizdi.

"Sen yoktun ve ben bu hala geldim Alisa hic mi düşünmedin hic mi pisman olmadın hic ni merak etmedin !"

"Şimdi bunları konuşmayalım biraz uyuyalim mi ? Hem yarın cumartesi "

Kafasini salladi ikimizde yatağa girdik beni kendisine çekti ona sokuldum ben Bartu yu cok özlemiştim kokusunu , saçlarını bana sarilisini ve bana bakan o güzel gözlerini kollarimi onun beline sardım ve kokusunu içime cektim onunla uyumayı daha çok özlemiştim...

İÇİMDEKİ GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin