4

154 7 1
                                    

Gözlerimi açmış etrafı inceliyordum , dün fazla sarhoştum ve şuan Demir ile uyuyordum intikamım çöpe gidemezdi . Ona hala bakarken yanağını okşama hissi beni yiyip bitirirken elimi çektim sadece gözlerimi ona diktim o fazla kusursuzdu o fazla mükemmeldi . Belki bu yüzden cazip geliyordu bana belki o yasak elmaydi yada bana öyle geliyordu ben onu izlerken gülümsediğini gördüm gamzesi çıkmıştı ilk defa bu kadar yakından görmüştüm gamzezi o kadar tatlıydık i parmağım ona gitmişti fakat durdum dokunursam iste o butun intikamim biticekti kalbimdeki bütün yangınlar biticekti fakat bitmemeliydi gururumu korumaliydim fakat ilk hedefim kendime aşık etmeliydim ben bir zamanlar Demir icin ağladıysam göz yaşlarıma acımadan kalbimi kırdıysa oda Alisa diye ağlayacaktı fakat bu sefer ben ona acımayacaktım ben kalbini kıracaktım ve daha beterini yapacaktım fakat korkuyordum. Ona tekrardan kapılıp gitmekten korkuyordum , belki ben korkağın tekiydim.

"Ne düşünüyorsun ?"

Bana sıcak bir gülümseme yollamıştı karşılık verdim

"Hic birşey "

"Anladim birtanem ben şimdi gidiyim Annenler beni burda gormesinler "

"Camdan atlayabilirsin bisi olmaz merak etme "

Gülümsedi ayaga kalktı ve bluzunu giyindi ben ise onu izliyordum ardindan o pencereye çıktığında öpünce kahka atmıştım o ise kizgin bakıyordu

"İnsan hic birsey oldumu der ?"

"Bu kadar komik atlamasaydın sende "

Bana öpücük gönderdi ben ise gülümsemek ile yetindim kafami Bartu nun evine çevirdiğimde bizi izlediğini iste o an anladim elim ayağım titremeye başlamıştı ona bakıyordum o ise bana kızgın bakışlarını yolluyordu suçluluk boğazımı sıkıyordu sanki Bartu nun yüzüne bakamıyordum sanki , ona tam bağıracakken içeri girdi bende arkamı döndüm bugun okul vardı bundan dolayı formamı hızlıca girdim banyoya girdim isimi halledip çıktıktan sonra odamda ayakta olan bir Bartu vardı bana hayal kırıklığı ile bakıyordu

"Dun onunla birlikte mi oldun !"

"Bu seni ilgilendirmiyor Bartu "

"Seni korumaya çalışıyorum aptal kız "

"Benden uzaklaşarak mi ! Hic sanmıyorum Bartu eger bu şekilde koruyorsan hiç koruma tamam mi !"

"Alisa neden anlamıyorsun yine acı cekeceksin "

"Fakat suan en büyük acıyı sen bana veriyorsun güvendiğim adam hayatım da yokken kaybedecek bir seyim yok "

"Bende Affetmek istiyorum seni fakat içimde sana karşı olan öfkem bunu engelliyo tamam mi ! "

"Bu benim sorunum degil Bartu ozaman benim yanımda olmak istediğin zaman yanımda ol "

Ellerini havaya kaldırdı ve penceren hızla atlayarak indi , bende sinirli bir biçimde odamdan çıktım ne saçma bir sabah yaşamıştım Allah aşkına ! Hem Demir hem Bartu odama iyicene alışmışlardı . Hic bir sey demeden evden çıkıp arabama atladım ve gazı kökledim....

______

Okula geldiğimde arabadan indim , bahçede Demir vardı beni görünce yanına çağırdı usulca yanina gittim belimden tuttu ve alnıma bir öpücük kondurdu

"İlk defa bir kızla yatmadim ve bu bana yetti Alisa fazlasını ilk defa aramadim sen bana öyle bir huzur verdin ki teşekkür ederim hemde hersey icin "

Gülümsemiştim  ve bende sıkıca sarılmıştım

Ardından ellerimizi birleştirdik

"Seni bugün babamlarla tanıştırmak istiyorum "

"Bunu başka hangi kıza dedin Demir "

Dalga geçerek söylemiştim

"İlk göstereceğim kız sensin ben seninle ciddiyim Alisa ben güveni senin yanınsa hissediyorim ve bana göre sevgi güvenden daha önemli "

Gözlerine baktım bunu bana neden yapıyorsun Demir sorunun ne ? İste kalbim yine hızlı atıyordu beni pişman ediyordu. Önümde iki seçenek vardı

1. Demir e güven ve ciddi bir ilişki yap ( ne kadar ciddiyse tabi )

2. İntikamını al , sana yaşattıklarını yaşat!

Hangisini seçecektim ?

____

Sınıfa el ele girdiğimizde uğultu bir anda durdu herkes bir Bartu ve Melege birde bana ve Demir e bakıyordu ikimizde birbirimize savaş açmıştık fakat ben Bartu yu özlüyordum ikilemde kalıyordu Bartu güven problemi yaşıyordu haklıydı fakat beni korumak istiyorsa yine yanımda olmalıydı , ben artik eski Alisa değildim çünkü ben yeni Alisaydim bir cok sey değişmişti Demir beni arkasına aldi ve arka sıraya geçtim belimden tuttup beni kendine çekti saçımı kokladı

"Artık Bartu yok ben varım Alisa korkma seni bırakmicam "

Ona gülümsedim fakat aklım Bartu daydi ona bakıyordum oda bana ardından kafasini çevirdi ve Melek ile opusmeye başladılar bu sahneyi inanin hic görmek istemiyordum Demir ise beni izliyordu kafami kendi gogsune yatırdı gozlerimi kapattım huzur buluyordum...

BARTU

içim yanıyordu, kalbim kırılıyordu şu siktigimin sırasına çıkıp bağırmak istiyordum kuduruyordum. Meleğe sıkaca sarıldim ona değer veriyordum fakat onu sevemiyordum deniyordum fakat onun sevdiği kadar asla sevemiyecektim sadece deger verdiğim icin onu koruyordum ancak kafami çevirdiğimde , kollarimda uyuyan ona bakıp huzur bulduğum kız şuan düşmanımın göğsüne yatıp uyuyordu Demir ise onun saçlarını okuyordu Demir gercekten seviyormuydu ? Bilmiyorum fakat Alisa tekrardan üzülmezdi onu korumak istiyordum fakat 1 sene  önce bana haber vermeden çekip gitti o eski halini beğenmiyordu fakat ben onun o halini sevmiştim herkes onu kotuluyordu çünkü içindeki güzelliği kıskanıyorlardı. Bir nevi işime geliyordu sadece bana aitmiş gibi geliyordu fakat benim değildi o benim icin yasak elmaydi bunun farkındaydım onun kalbinde hep Demir vardı her gece Demir icin ağlıyor ve her sabah umut la gözlerini acıyordu ben o okyanus mavilerinde baguluyordum fakat o benim bağrışlarımı haykırışlarımı duymuyordu. Kordu sanki seni seven Adami neden inatla elinle itiyorsun Alisa ? Neden görmezlikten geliyorsun ? Bazen soruyorum kendime neden Demir neden hep o var onun hayatında ben onun icin ağladinda nasıl hissettigimi bilmiyordu . Belki asla bilmeyecekti ben onun bir gülüşü ile neler yasıyordum bunun haberi var mıydı ? Tabiki Hayır ! O beni görmeyecek kadar kordu ve bende onu deli gibi aşık olan o salak bendim , bunla böbürlenmek isterdim fakar ikimizde şuan başka insanlara sarılıyor belki öpüyorduk kalbim acıyor fakat sen bunu anlamıyorsun , gözlerimde belli etmiyomu  Alisa söylesene ben senin için ölmeye razı gelmiş bir insanken sen ise beni bir hiç olarak görüyorsun bu bana ne kadar çok koyuyor biliyor musun ? Bilemezsin anlayamazsın Alisa , fakat seni izlicem beni fark etmeni sağlıcam ama en cok Rezilligini izlicem kayboluşunu izlicem. Demir seni eli ile ittiği zaman korkma yanlız olmayacaksın çünkü ben her zaman seni kapıda bekleyen o saf kişi olucam ne kadar bekliyeceksem o kadar beklicem fakat bana gelmeni beklicem ama en cok rezilligini izlicem Alisa...

İÇİMDEKİ GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin