19

66 3 0
                                    

Bartu

_____
1 ay sonra
Evde dolaniyor ve gazeteye bakiyordum Melek daha uyanmamisti miray ise uyuyordu fakat ben cildiricaktim ! Asik oldugum kadin suan Can gedik ile takiliyordu birde utanmadan haber yapmislardi puştlar !

"Hepimizin bekledigi Alaycı filmin ekip kimler oldugu ortaya cikti basrolde tabiki bekledigimiz Can Gedikti ancak selin karakteri canlandiran guzel bayan ise bir oyuncu degil moda sektorunde ismini kaziyan ve bize modayi asilayan Unlumuz Alisa Soyman bosrolde olucak Can gedik ve Alisa Soyman arasindaki uyum gozden kacinilmayacak gibi degil film butun hizi ile devam ederken Alaycılar serisini dort gozle bekleyen hayranlar binlerce paylasim yapmakla devam ediyolar kim bilier belki bu film belki yeni asklara yelken acardi !"

Gazeteyi firlattim Alisa yi gormez oldum kiskanciligim beni boguyordu ve hergun Melegin suratini gormek beni daha cok sıkıyordu saate baktigimda ise gitmem gerektigini anladim arabaya bindigim gibi gazi kokledim

_____

Sirkete girdigimde hemen Alisa nin odasins girdim masasinda oturuyordu beni gorunce kaslari cakti

"Kapiyi vurmayi ogretmediler herhalde Bartu "

"Yeter !"

"Ne yeter deli misin "

Kolundan tuttum

"Bana bunu bilerek yapiyorsun beni yerin dibine sokmak istiyordun aci cekmemi istiyorsun dimi neden seni birakip gittigim icin mi !?"

"Bartu kes sesini ! Ben senin gibi pislik bir insan degilim ben sozumun eriyim anladin mi sen beni degilde melegi sectiginde ben hayatindan ciktim gordugun uzere senle muhattap bile olmuyorum ama ancak isten ayrilmam lazim bu gerek dimi !"

"Alisa , kafayi yiyorum seni uzaktan gormek hasretinle deli olmak , ve sevmedigim kadini hergun gormek beni deli ediyor anladin mi ! Bu iskence bitsin istiyorum seni geri istiyorum "

Alisa karnini kapatiyordu gozleri doluyordu onu bir suzunce kilo aldigini fark ediyorum o kadar tatli duruyordu ki o koca mavi gozlerle bana bakiyordu onu opmek ve kendime cekmek istiyordum

"Bana butun gunahlari cignetiyorsun ve bunlardan pisman olmuyorum nedir bu ustumdeki etkin "

"Yapma bartu "

"Neden Alisa "

"Yapma iste Bartu yenilmek istemiyorum sana teslim olmak istemiyorum cunku herseferinde eziliyorum altinda her seferinde seni kaybetmekten yoruldum ben bu bana agir geliyo anladin mi !"

"Seni cok yiprattim bizi cok yiprattim dimi "

"Bunu fark etmen bile bisi Bartu "

"Gidicek misin birakip gidicek misin ?"

"Bunu yapmam lazim birbirmizi gormek bize iyi gelmiyor eskileri hatirlatmaktan baska bisi yapmiyor "

"O can ile aranizda bisi var dimi yoksa bunlari sen demezsin bana "

Ellerimi onun yuzune koydum anlindan optum , gozlerini kapatti

"Ne kadar inkar etsekde ne kadar bambaska durumda olsakta birbirmize aidiz Alisa "

Alisa bir anda beni itti

"Ne diyorsun Bartu birak artik bunlari gecti artik bizden anlasana nerdeyiz ya biz ! Artik gozlerini ac o gun hastanede veda eden kiz bunlarin olacagini bile bile veda etti sana temelli bitti anladin mi ben artik katlanamiyorim bi bana yaklasip Melek ile hayata devam etmeni anladin mi ! Sen korkagin tekisin anladin mi ve ben seni hayatimda barindirmak istemiyorum genctik ve bitti Bartu !"

İÇİMDEKİ GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin