24

70 3 0
                                    

Resimdeki Bartu

______

2 gun gecmisti bir sonuc yoktu sonunda bartu elmanlari degistirdi evine bir suru bilgisayar aldi hepimiz suan Bartudaydik

"Yerini tespit etmeden kimse bu masadan kalkimicak anladiniz mi !"

Herkes seferber olmustu Ecem ve Alide katkida bulunuyordu ama adam sanki yerin dibine girmisti  kimse bulamiyordu herkes cildirma noktasindaydi. Melek saclarini topuz yapti ardindan Bartu ya dondu

"2 gundur sesimi cikarmiyorum ama dayanamiyorum ! Kime bulastin pislik herif ! Ne yaptindada acisini kizimdan cikariyor !"

"Melek bak oda benim kizim be-"

"Kes sesini o senin kizin degil hic bir zaman kabul etmemistin zaten benden tiksiniyordun kizimimi kabul edicektin !"

"Melek haddini asma senle duzgun bir evliligimiz yoktu ancak ben kizimi seviyorum ben kizimi herseyden cok seviyorum anladim mi ! Bir tek sen aci cekmiyorsun etrafina bak herkes perisan herkes endiseli onun Annesinin biliyorum ama bende babasiyim bunu kafana sok ona verilen her darbe "

Kalbini tuttu

"Burda bitiyo "

Bartuya yaklastim ve sırtını sivazladim bu arada Bartu döndü

"Bu arada herkes icin kucuk gps yaptirdim saciniza takilacak  kizimi aldi ama sizde tehlike altindindasiniz , Altay herkese yerlestir "

5 tane adam one atildi hepimizin sacina kucuk bir gps takildi ben bile hissetmiyordum Bartuyada takildi

"Size basiniza birsey gelse bile nerde oldugunu gorebilicez bu bilgisayardan hepiniz takip ediliceksiniz bende dahil acil bir durumda belli etmemek icin kafanizi kasimaniz yeterli ozaman butun bilgisayarlar devreye giricek ve gordugunuz kirmizi alarm devreye giricek bu seferde biz devreye giricez ozaman kizimi kurtarmis olucaz "

Ali

"Cok mantıklı sonunda bisi bulamadik "

Herkes azda olsa motive olmustu

"Simdi plan sizi bir mekana goturucem bu Buragin gidecegi bir mekan ve emin olun yeme atliyacaktir "

"Ben giderim Bartu "

"Hayir sen gidemezsin "

Demir ise

"Aynen Alisa bir kadin icin tehlikeli ben giderim "

"Tehlikeli oldugunu biliyorum ancak unutmayin ben 1 sene boyunca savunma dersi gordum ayni zamanda boksorluk yaptim formum yerinde ve bu Burak denilen herif Bartunun hayatini biliyor ikinci hedef benimdir "

Herkes sustu Bartu elimi tuttu

"Alisa , bitanem sevgilim biliyorum seni hedef gostericeklerini ancak kizim ellerindeyken sevdigim kadinida kaybedemem "

"Bana bisi olmayacak Bartu , Miray i koruyacaksam adamda öldürmeye raziyim "

"Alisa sen kaldiramazsin"

Korkuyordum ancak Miray icindi hersey kucuk bir hayat icindi

"Bartu bunun bir onemi yok onemli olan Miray ve kucuk kiz hayatini yasiyacak "

Melek bana bakti

"Bunu diyicegimi hic dusunmezdim ams tesekkur ederim Alisa "

Melek bana sıkıca sarıldı

"Kizimida almadan geri donmek yok ikinizde sapa saglam gelin "

Ecem aglamaya baslamsiti

İÇİMDEKİ GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin