Zaman durmuş gibiydi etraftaki insanlar sanki bana bakıyorlardı herşey ağır çekim gibiydi başım dönüyordu fakat Bartu icin buna mecburdum o hastanedeydi , Demir in elinden zor kaçmıştım fakat Bartu icin bunu yapmıştım ağrılarım vardı bir yandan korkuyordum hayatım bu kadar cirkinlesemezdi ne aşk da kazanmıştım ne intikamda ne de arkadaşlıkta sevdiğim adam hastane odasinda ruhsuzca uyuyordu ona bakarken elim ayağım titiriyordu yanına yaklaştım elini yanağına goturdum kokluyordum ve elini öpüyordum
"Sana bisi olacak diye o kadar korktum ki Bartu "
Ağlamam devam ediyordu fakat Bartu ya içimi döküyordum
"Ben o gece kaçtım sana deger vermediğim icin degil sana deger veriyorum seni canımdan cok seviyorum Demir in yanına gittim seni koruyabilmek icin fakat beni kandırdı özür dilerim "
Daha cok ağlayama başladım kafami onun göğsüne yasladım kalp atışlarını dinlemek beni sakinlestiriyordu . Onun kılına zarar gelmesi benim canımı acitiyordu onu koruyamam beni öldürüyordu, belki bu omrum boyunca pişman olacagim bir şeydi kalbimde sızı vardı Demir bana zorla sahip olmasi canımı acımıştı ayni zamanda duygularımı körelmişti bunu hak etmemistim. Kafami kaldırdım ve ayağa kalktım kapıyi actigim sırada Melek kollarını bağlamış bana sertçe bakıyordu
"Bahçede konuşalım mi "
Kafami salladim ve hastanenin bahcesinde ucra bir köşeye geçtik sinirliydi anlamıştım bunu
"Bartu yi seviyorsun dimi "
Sessizce ona bakıyordum evet sevgiline aşığım mi diyicegim !
"Niye susuyorsun !"
"Ne dememi istiyorsun !"
"Sevip sevmediğini öğrenmek istiyorum !"
"Evet seviyorum ! Onu deli gibi seviyorum onsuz nefes alamayacakmis gibi oluyorum onun kılına zarar geldiği icin kendimi öldürmek istiyorum o orda yatıyor ve elimden bisi gelmiyor fakat bu senin umrunsa bile degil ! Sen suan Bartu ile ilgilenecegine bana gelmiş sevip sevmediğimi soruyorsun ! Bu sorunun cevabi Bartu yu iyilestiricek mi ! Koca bir Hayır ! İste sen bu kadar bencilsin. Anladin mi Bartu yu hic bir zaman hak etmedin , eger ona karşı hislerimi daha önce fark etseydim emin ol sana bırakmazdım fakat Bartu senle mutlu bununla yetinecegine sikayet ediyorsun ! "
"Bunu bana nasıl yaparsin !"
Kahka attım.
"O kadar konuşmamda bunu mu anlıyorsun ! Bartu ya bu kadar mi deger veriyordun bu kadar bencil olamazsin Melek ! Ben onun saçının teli icin ölmeye raziyken sen ise burda kendini tatmin ediyorsun ve sana bisi yaptığım bir sey yok ! Ben Bartunun hayatında senden öncede vardım ve şuanda varım bunu kafana sok !"
"Ondan hamileyim "
Elim ayağım titriyordu suan ne diyeceğimi bilmiyordum bunu bir anda demesi şok etkisi bırakmıştı
"2 hafta önce doğum günüydü ve ozaman birlikte olduk regl im geçti ardından test yaptirdim ve pozitif çıktı "
Ne diyicegimi bilmiyordum
"Alisa , Bartu dedesinin yanına Amerikaya gidicek ilerde şirketlerine geçebilmek icin bende onunla gidicem lütfen hayatımızdan sessizce çık Bartu seni görürse iste ozaman beni ve bebegi bırakır buna dayanamam "
Hala ne diyecegimi bilmiyordum bayılacaktım galiba bu olanlar baya fazlaydı
"Bebeği aldır daha cok gençsiniz "
"Onu aldirmicam o Bartu ile benim çocugum ! Ve bem onu dogurucam "
"Bartu nun seni sevmedigini biliyorsin dimi "
"Beni seviyo "
"Hala kendini kandırıyorsun o beni seviyor. Bunu sende cok iyi biliyorsun bundan dolayi karnında bebek olması işine geliyo fakat Bartu ile evlensenizde yaşadığınız her dakika gecirdiginiz her zaman onun aklında ben olucam seni becerirken de ben olucam Melek ! Bunu kafana sok iste ozaman bizi ayiramayacaksin senin dedigin gibi gidicem gorunmicem bunu senin icin değil bunu bebek icin yapiyorum ve Bartu icin !"
Hızlıca hastaneye girdim veda etmek istiyordum bu olanlar bana fazlaydi Melek hamileydi Bartu Amerikaya gidicekti ona daha yeni kavuşmuşken onh kaybedecektim bunu istemiyordum fakat önümüzdeki engeller sanki evrenin bizimle olmayasini gösteriyordu fakat Bartu icin bunu yapıcaktım o buna uyuyorsun seve seve razı gelecektim
Odasına girdiğimde ona yaklaştım ve dudaklarını öpmeye başladım yumuşak yumusak öpüyordum bu dudakları asla unutmayacaktım huzur bulduğum adam di o benim kokusu ile beni sarhoş eden adamdi aşkı ile öldürebilirdi belki aşk karnında kelebeklerin uçması elinin titremisi , yada kalbiin hızlı atması degildi Aşk belki bir fedakarlikti iki insan ne kadar birbirini sevsede bazen fedakarlık gerektiyordu ve bizde rollerimize uyuyorduk . Dudaklarımı yavaşça çektim Bartu uyanmış bana bakıyordu"Gelmişsin"
Tebessum ettim
"Seni seviyorum Bartu bunu hep bil tamam mi "
Gülümsedi
"Bunu senden duymak cok farklı bisi "
"Bu hastaneden çıktıktan sonra bana kızabilirsin kirilabilirsin fakat şunu asla unutma sana olan karşı sevgim ve aşkım hic bir zaman sahte değildi"
Bana bakıyordu ses çıkarmıyordu bir kere daha öptüm ve kokusunu son kez içime çektim ardindan çantamı aldım ve odadan çıktım hastaneden çıkarken son bir kez Melek ile göz goze geldim o kazanmıştı ve ben intikamim da kaybetmistim göz yaşlarım zar zor tutuyordum fakat ilk sormam gereken bir hesap vardı Demir vardı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ GÖLGE
Teen FictionBurası yetişkinlerin dünyası burda klasik bir aşk yoktu yada birbirne sadakatli insanlar o hikayekeler diger yazarlarin kendi iç dünyalarını tatmin etmek icin yazdılar ama bu hikaye yetiskin hikayesiydi kurugusu son derecek karışık ama icinde bol bo...