Yana kaydım , o sırada Bartu ile yuz yüze geldik istemsizce kikirdadim ancak o uyuyordu anlinana bir öpücük kondurdum , günler geçti ve yarın Bartu ile evlenecektik mutluydum hersey sakindi hersey olmasi gerketigi gibiydi Benjamin izleri tenimde kayboluyordu Bartu sarıyordu hepsini , o bana ilk aşkımdi ondan nasıl vazgecebilirdim ki ?
Yataktan kalktım kutay mışıl mışıl uyuyordu bende iki erkegimide rahatsız etmeden aşağıya indim çünkü benim bebegim acıkmıştı merdivenlerden indim ardindan dans ederek mutfağa geçtim bugun mutluydum , kahvaltiliklari yerleştirdim ardindan menemen yaptım ve çay yaptım oglusum içinde süt yaptım sofrayi duzenliyordum ki arkama dönmem ile bir adet kutayi taşıyan Bartu vardı ikiside aşırı tatli duruyorlardi Bartu nun üstü ciplakti altında boxer vardı saçları karışıktı ve gozlerinden uyku akıyordu kutayda üstü çıplaktı altinda bezi vardı uzayan saçları karışmış ve ikiside bana dik dik bakıyordu ikisinede yaklastim ve hayatimin değerli iki erkegini öptüm"Sizleri seviyorum "
Bartu gülümsedi ardindan kutaya
"Oğlum çak anne bizi sevdiğini söyledi "
Gülümsedim
"Ama bartu çocuğun neden ustunu çıkarttın "
"Baya bir terlemisti ondan "
"Aşkım ama ben terini alıyorum sonra bi bluz daha giydiriyorum dur getiriyim "
"Aa dur ! Ben getiririm hem karninda varisim var lutfen "
Kahka attim alem adamdı ardindan babacık yukari çıkarken bende oglusuma dondum bana gülümsedi
"Sen anneyi özledin mi "
"Eyet "
Konusmayi sokmuştu ama tam anlamiyla soylemiyordu malum artik 3 yaşındaydı
Yanian oturdum bu sırada Bartu bluz getirdi ardindan bartuya baktim ayni tisortu yaptırmıştı bu adam alemdi baba oğul yazıyordu ve ikisinin resmi vardı kendiside giyinmişti oglusumada giydirdim ardindan kahvalti etmeye başladık tabimi kutay mizmizlik yapıyor ve yemek yemiyordu bende onu yedirmeye başladım
"Banada yemek yedir "
"Yuh bartu öküz gibi herifsin "
"Aşkım bunu fantazi olarak düşün dahs eglenceli olmaz mi "
Kutayin kulaklarini kapattım
"Gerçekten edepsizdin "
Gülümsedi
"İcinde sen olduğun sürece hersey benim icin edepsizdir "
Bartuya yaklaştım ve dudağını öptüm
"Yarin sonunda evleniyoruz "
"Dur televizyina açıyım kesin bisi demislerdir "
Ayağa kalktım televizyonu açtım magazine girdigimde ve bingo bizden bahsediyolardi Bartu benim , Melegin ve Demirin resimleri vardı
"Magazin kanalına hoşgeldiniz , arayı sogutmadan hemen konuya gireceğim bıliyorsunuz ki 2 sene once Melek Kemer ve Bartu Kara ayrılık karari alarak hayranlarini uzduler fakat aradan cok gecmeden kızlarını kaybettiler burdan yine baş sağlığı ve sabır diliyoruz konumuza geri donuceksek Melek Kemer gecen ay unlu is adamlarimdan Demir Sayer ile dunya evine girdi onun mutlulugunun daimini diliyoruz Bartu Kara ise uzun zamandir birlikte olduğu sevgilisi Alisa Soyman ile yarın dünya evine giriceklerini belirttiler onlarada hayırlı olsun diliyoruz "
Ardından baska birisinin haberini yapması ile televizyonu kapattim
Bartu yanıma geldi arkamdan sarılıp boynuma öpücük kondurdu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ GÖLGE
Teen FictionBurası yetişkinlerin dünyası burda klasik bir aşk yoktu yada birbirne sadakatli insanlar o hikayekeler diger yazarlarin kendi iç dünyalarını tatmin etmek icin yazdılar ama bu hikaye yetiskin hikayesiydi kurugusu son derecek karışık ama icinde bol bo...