Kuvette oturmus sakinligimi koruyordum , isime devam edicektim ama bebegimin oldugunu kimseye soylemeyecektim. Eger Bartu donmek istiyorsa bunu benim icin yapmaliydi bebek icin kesinlikle istemiyordum fakat icimde yanginlar kopuyordu aniden geldi , beni etkisine aldi oyle guzel sahiplendiki dedimki icimden evet Alisa 5 yil beklemene degdi bu adam buna degerdi dedim fakat tukurdugumu yaladim Bartu seni sevmek bana o kadar aci veriyor ki beni o kadar deli ediyor ki Melek ile birlikte olman beni cildiritiyordu ona aittin bana beni sevdigini soyledin , bana geri donecegini soyledin fakat Melegi tercih etti kendimi metrestrn farksiz goruyordum beni kullanmisti ben ona o kadar cok guvenirken o beni kullanmisti bunu neden yapmistin Bartu ? Madem gidicektin bana neden oyle baktin , oyle dokundun bu beni deli ediyordu iste. Aglamaya basladim gene goz yaslarim bir b r kuvete dusuyordu , bebegim bunu hissediyor muydu ? Annenin bu kadsr hirpalandigini gorebiliyor musun birtanem kafami geriye yasladim intikam istiyordum beni kullanmanin bedelini odetmek istiyordum kuvvetten kalktim bornozu vucuduma sardim odama girdigimde yatagima baktim ve pencereye ne gunlerde liseye giderken acardim camimi bilerek Bartu iceri girsin diye onunla birlikte uyumagi ozlemistim ona kardi açtım, ask boyle birsey miyfi bilmiyorum belki hic bir zaman tanimi soylemeyicektim ancsk ask bambaska birseydi hani derler ya anlatirmaz yasanir diyr iste buda boyleydi elime Bartu ile olan resmimizi aldim o kadar mutlu gozukuyoruz ki fakat simdi oyle mi ? Hayir . Bunu da demek istemiyordum fakat gerceklerdi o gitti , ama giderken bana buyuk bir hediye birakti bebegi aldirip aldirmayacagima dusunucektim fakat simdi ise gitmem lazimdi dimi ? Derin bir nefes aldim ve dolabimin basina gectim....
_______
Arabadan indim ve sirkete adim atiyordum bir kac kisinizin ne giydigimi mersk ettigini biliyorum ve soyluyorum kirmizi bir buyistiriyer boynuma dolaniyo altimada siyah kot pantolonumu giyindim ve ayakkibi olarakta siyah stilettolarimi giyindim , saclarimi acip bukle yaptim ve dagittim , makyaj ise baya bi yapmistim kafan dik bir sekilde yuruyordum asansor kapanacakken son anda bindim icinde Hakan ve Bartu vsrdi cok guzel, Bartu ike birbirmize bakarken Hakan bana
"Alisa bugun cok guzelsin fazla mi iddalisin "
"Sacmalama , hem demek ben diger gunler cirkinim yani "
Kahka atti
"Senin gibi bir kadin hic bir zaman cirkin degildir "
"Tesekkurler hakancim "
Asansor kapidi acildi hakan onden ilerledi bende arkasindan geliyordum fakat Bartu kolumu tuttu
"Ne yapmaya calisiyorsun ?"
"Ne yapiyorum bartu ?"
"Flortlestiniz resmen gozumun onunde "
"Peki bundan sizene Bartu Bey!?"
Kasi havaya kalkti
"Cevabimi aldim "
Kafami salladim ve odama gectim yeni gelen stajyerlerin cizimlerine bakiyordum fakat hepsi rezaletti hizli cizimleri aldim ve stajyerlerin oldugu kata indim hepsi beni gorunce ayaklandi ve siraya dizildiler
"Bu odamdaki cizimler kime ait "
Bir kiz one adim atti
"Benim Alisa hanim "
Kahka atmaya basladim
"Peki bunlar benim neden odamda ?"
"Gozden gecirmenixi istedim siz benim idolumsunuz ve diyeceginiz hersey benim icin cok onemlidir "
"Ozaman kulaklarini yani kulaklarinixi iyi acin 1. Odama izinsiz girip bana esyanizi birakamazsiniz ben sizin arkadasinjz degil patronunuzum 2. Bu cizimler sence guzeller mi ? Hayal yetenegin bu kadar sıkıcı mı ? Hic asik olmadin mi hic arkadad edinmedin mi yada kazik yemedin mi ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ GÖLGE
Teen FictionBurası yetişkinlerin dünyası burda klasik bir aşk yoktu yada birbirne sadakatli insanlar o hikayekeler diger yazarlarin kendi iç dünyalarını tatmin etmek icin yazdılar ama bu hikaye yetiskin hikayesiydi kurugusu son derecek karışık ama icinde bol bo...