Resimdeki Alisa
____
Gözlerimi açtığımda başımın ağrısı beni öldürüyordu etrafa baktığımda gözlerim oldugunca açıldı ucaktaydim beni bayiltmislardi yanima baktım Bartu vardi uyuyordu onu uyandırdım yerimde duramiyormudum
"Bartu uyan bartu uyan ! Ben gidemem geri dondurun "
Bartu kollarimdan tuttu
"Kendine gel Alisa orda olan herseyi unut eve gidiyoruz "
"Benim ait oldugun yer Benjaminin yanı !"
Bartu bana baktı
"Senin ait olduğun yer benim yanım senin evin istanbulda beni duydun mu !"
"Ben gelmek istemiyorum onu bırakmak istemiyorum o Jen i sevmiyor o beni seviyor biliyorum Bartu o bakışları biliyorum "
"Jen amerikada kaldı sana bakmami istedi "
Kahka attım
"O beni ilgilendirmiyor Bartu kendisine benim annem oldugunu diyebiliyorsun cok yaniliyor "
"O senin annen Alisa "
"Bana o orospuyu savunma aylardır beni kandirdin simdi gelip seni onmesiyorum numaralarini cek Bartu çünkü senden tiksiniyorum "
"Tamam susuyorum ama bu senden vazgectigim anlamına gelmiyor şimdi uyu yoksa sana sakinlestirici veririm "
"Beni tehdit mi ediyorsun "
"Nasil anlarsan "
Kollarimi birbirne bağladım ve gokyuzunu izledim bir an önce bu ucaktan inmek istiyordum en azindan Ecem i görecektim aylar sonra kardesimi ozlemistim
_______
Ecem in evinin önünde Bartu ile birlikteydik kapıyı caldigimda Ecemin acmasi ile ona direk sarildim ağlamaya basladim o kadar özlemiştim ki onu oda ağlıyordu suan beni tek mutlu eden Ecemdi
"Sen aylardır nerdesin salak kız "
"Geri döndüm "
Bizi iceri aldi Melek ve Demir de ayağa kalktı onlarada sıkıca sarıldim Bartu ise arkamdaydı hep birlikte koltuklara oturduk hepsi bana bakıyordu açıklama bekliyolarid ama ne diyecegimi bilmiyordum ki ?
"Alisa nerelerdeydin , seni o kadar merak ettim ki biz amerikaya gelicektik ama Bartu seni buldugunu ve getirdigini söyledi o kadar meraklandirdin ki "
"Hic birinizi meraklandirmak istemedim ama cok fazla sey yaşadım bazen o kadar mukkemmel bazen ise en berbat günleri yasadim ailemin öz ailem olmadığı öğrendim öz annem ile amerikada tanıştık babami ise o da tanımıyormuş ama o turkmus bunlar ağır Ecem ben artık bunlari taşımak istemiyorum "
Ecem gelip bana sıkıca sarıldı
"Bartu seni korudu dimi ama emin ellerdeydin dimi "
"Bartu beni bir deli hastensine kapattı kaçırildim cok saçma ssylerin içine düştüm ama aşık oldum bartuya gelirsek onu hayatimda bir deha gormek istemiyorum"
Ortam sessizlesti ben ise Bartu ya sercte bakıyordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ GÖLGE
Teen FictionBurası yetişkinlerin dünyası burda klasik bir aşk yoktu yada birbirne sadakatli insanlar o hikayekeler diger yazarlarin kendi iç dünyalarını tatmin etmek icin yazdılar ama bu hikaye yetiskin hikayesiydi kurugusu son derecek karışık ama icinde bol bo...