finalll

160 7 8
                                    

Ceylin için baya bi sıkıcı kınaydı.O hiç öyle hayal etmemişti.Bütün gece uyumamış sürekli onu aramış binlerce kez aranmasına rağmen Yasin e ulaşamamıştı sabah ezanı okunuyordu aşırı yorgundu napsa olmuyordu .Bir ara uyumaya çslışmış sorun hüsran bitmişti yine.Kabus görmüş bir daha uyumak istememişti.İlaç içti bir ara kalkıp ağrı kesici ama olmadı.İçinden bir ses ona kötü şeyler olacak diyordu.O iyi şeyler olacağını düşünürken hayallere dalıp uyudu bi süre.
–Kızım hadi kalk yatağına yatsaydın ya iyi olurdu neyse kalk artık saat dokuz oldu Yasin aradı akşam direk düğüne gelirmiş.
–ANNE CİDDİ MİSİN İYİ Mİ NASILDI...
–Kız dur bi nefes al iyiymiş dün çatışmadan dolayı şebeke gitmiş bu hadi seni vermemi söyledim gerek yok dedi kapattı.Seside bi tuhaftı noldu.
–Hiç anne nolacak..
–Tamm hadi Onur seni birazdan gwlip alacak onla da fazla konuşma dedi odadan çıktı ben napım Allahım ,eminim sen kuluna kaldıramayacağın yükü vermezsin de bu kadar da güvenmeseydin bana diye düşünürken yarasa kollı siyah tşirht ünü giydi altına kırmızı pantolonunu giyip saçını topuz yapıp çıktı.Kahvaltı hazırdı annesi de banyodaydı .Kendisi dün zaten gelir gelmez banyo yaptı.Rahattı o yüzden.Aklına dünkü kına geldi hiç eğlenememişti ya Yasin in sözleri.Bir bardak çay içti odaları topladı annesi de o sırada banyodan çıktı kahvaltıya başladı.O sırada zil çaldı.
–Hazırsan çıkalım dedi saat nerdeyse oniki dedi Onur.
–Hazırım dedi telefonunu alıp çıktı.
ikisi de mutsuz bi o kadar da pişmandı.Konuşmadılar kuaföre bırakıp gitti gelinliği Aten oraya gelmişti bile.Gelinliğini giydi.Yanında Çiğdem vardı.Yarfım etti ona.
–Senin niye moralin bozuk Çiğdem
–Abimde aklım dedi.Sustum ne diyebilirdim ki.Gelinliğim beyaz kedi göz yaka ince gübür askılı prenses model eteğinde sade arkada kurdele olan bi modeldi.Çiğdem de Gece mavisi uzun strablez balık model bi elbisw giymişti.O sırada saçıma başladılar.İlk Çiğdeminki yapıldı o eve gitti.Düğümde çok sıkıcı olucak galiba nolur Yasin gelsin diye içinden etmediği dua kalmadı ceylinin.Saat sekize az kalmıştı halen yoktu.O sırada Onur geldi aldı onu.
– Abinden haber var mı?
–Yok sana ne her şey senin yüzünden dedi ve ani fren yaptı Ceylinin çenesini sıktı ve_Abime bir şey olursa bitiririm seni dedi.
–Salak mısın sen abin benle mi savaşıyor dedim.Tekrar yola devam ettik.Ama düğün salonunda çok asker vardı.Noluyor diye araladım herkes ağlıyordu.
–Yoksa diye bağırdı ceylin ama her şey için çok geçti....

Sonra mı sonrası malum kırk gün Yasin için ağlandı ama urfa adetlerine göre kayınla evlenilirmiş böyle durumlarda Onur ve Ceylin evlendi.Bir yıl birbiriyle kavga ettiler peki şimdi mi noluyor orası isteğinize bağlı eğerki devam et diyorsanız yorım yazın devam et diye şim medya yüklücem yarın kitabımı düzenlicem daha bir sürü şeyy sizi seviyorum ilk kitabım ve umut ışığı var mı söyleyin urfalı varsa aramızda belirtim çok önceden duydum bu adeti yaşatmak istedim sadece iyiki varsınız yorum ve yıldızları unutmayın....
Ve bu kitabın devamını istiyorsanız yoruma devam yazmanız yeterli sevgiler ÇİĞDEM KURT

ŞEHİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin