2 - afsløret?

269 4 1
                                    

A: mm det fordi, må jeg gerne mødes med Sara d. 11 marts? Og så sove sammen med hende?

F: altså amanda, det der har vi snakket om før. 1. jeg kender hende ikke, og har aldrig snakket med hendes forældre. Og 2. derfor skal du overhovedet heller ikke sove sammen med hende!
A: far, giv det nu en chance! Hvis jeg kan få hendes forældres mobilnummer, så kan det være i kan snakke lidt sammen?
F: hmmm
A: kom nu faar! Du aner ikke hvor meget det betyder for mig! Det kan godt være at det går godt i skolen, men dem jeg er aller-tættest med er altså Sara, Freja og Caroline!!
F: vil du spørge om hendes forældres telefonnummer? Så kan mor og jeg også lige snakke om det...
A: jaaa, selvfølgelig!
Yes man! Jeg håååååber at det lykkedes. Og hvis det lykkedes kan vi måske mødes igen snart! Jeg håberrrrrr🤞🏻
Men jeg går eller rettere danser op af trappen. Jeg spørger Sara om telefonnummeret og får det med det samme. Jeg giver min far det. Og nu må vi jo bare vente.
5 minutter senere:
Jeg kan høre min far snakker med hendes mor eller far. Han lyder glad? Ved ikke helt om det er et godt tegn, da min far nok ikke vil have at vi skal sove sammen. Hmmm. Nu snakker han med mor. De snakker meget lavt, så kan ikke høre hvad de siger.
Sara har ikke skrevet noget, så jeg ved ikke helt.

Jeg kan nu høre min far kommer op ad trapperne. Iiiiih jeg er spændt!!
Min far åbner døren ... jeg kan ikke tyde hans ansigtsudtryk.

A=Amanda F=far

A: såeh hvad blev i enige om????
F: i må gerne sove sammen!
A: JAJAJAJAJJA OMG YEEEEESS

Morens synsvinkel:
Vi bliver enige om, at Amanda gerne må sove sammen med Sara. Nu er far (moren og faren kalder hinanden for mor og far) gået op for at sige det til Amanda.
"JAJAJAJAJJA OMG YEEEEESS" lyder et skrig oppefra. Han må lige have fortalt hende det, haha.

Amandas synsvinkel:
F: okay roooolig, hahaha
A: jamen jamen jamen
F: MEN, du skal lige vide noget mere!!
A: mmm?
F: Sara ved ikke noget om det. Hendes far, som jeg snakkede med i telefonen, har sagt at du ikke kunne komme. Så hvis hun skriver noget til dig om det, så lad som om du er ked af at du ikke kan!
*Amanda ser underlig ud i hovedet*
F: så surpriser vi Sara! Hun ved ikke at hun skal sove med dig, men så kommer du og skal sove med hende, og hun bliver forhåbentlig overrasket
A: jaaaaa, god ide!
F: super, det er jo næste weekend
A: fkgkekfkej jeg glæder migjgjeje!

Saras synsvinkel:
Min far har lige været og fortælle, at Amanda ikke kan sove hos mig. De skulle vist til fødselsdag :(( Jeg er rigtig ked af, at hun ikke kunne, det ville ellers have været hyggeligt! Jeg får pludselig en besked fra Amanda
S=Sara A=Amanda
A: Ejj, jeg glæder mig til næste weekend!!
S: øøøh, hvorfor?
Er det ikke lidt mærkeligt? Skulle hun ikke til fødselsdag?

Amandas synsvinkel:
NEJ NEJ NEJ SHIT NEEEJ

Hvis jeg får 50 læsere vil jeg lave et afsnit med 1000 ord <3
Jeg regner med at opdatere hver eller hver anden dag!
(Dette afsnit er på 550 ord)

More than friends?Where stories live. Discover now