Men der er altså bare såååå langt imellem os... Jeg ville ønske jeg kunne ændre det!
Amandas synsvinkel
Jeg savner Marcus! Virkelig! Selvfølgelig også Martinus, men ja Marcus var bare noget specielt...
Jeg sidder i min egen verden, da min mor kalder: "vi skal spiiiiseeeeeee!" Jeg rejser mig og går ned til hende og de andre. Julie og Gustav sidder ved bordet og hamrer kniven og gaflen i bordet. Jeg griner inde i mig selv af dem. De vil vist gerne have mad. Uuh vi skal have Tacos, det er da M&M's livret. Sender lige et billede af det til dem, haha. Marcus ser det og laver sad face, ahaha rip ham. Jeg begynder at spise, og jaaa det springer vi lige over ahaha.
Jeg sætter mig op på mit værelse igen. Jeg fordyber min i en video med Marcus og Martinus på instagram. Det er en video fra en koncert, og det føles som om jeg selv er der. Pludselig sidder jeg og græder. Måske fordi jeg savner dem? Det er ikke voldsomt, men et par tårer falder ned på skærmen. Det næste billeder jeg scroller ned til er Martinus da han var på hospitalet. Nu græder jeg endnu mere? Altså what is going on!? Okay det her er mærkeligt. Jeg scroller videre, og nu er der en video med at Martinus dør, og Marcus er til et interview og er tæt på at græde. Nej nu må det stoppe. Jeg må simpelthen tage mig sammen! Jeg trækker vejret dybt, og anspænder mig lidt eller hvad man nu siger. Jeg tørrer tårerne væk. Nu må jeg altså opføre mig som en på 14. Jeg ruller forbi et af Carolines opslag. Det er en video fra da hun surprisede mig... Jeg freaking stor-tuder lige nu, ooooomg. Og jeg hører min far kalde, nedenunder, men jeg vælger at trække dynen over hovedet istedet. JEG HADER HADER HADER DISTANCE ALTSÅÅÅÅ!!! Jeg kan høre en komme op ad trappen, det er Gustav. Adr jeg magter ham ikke nu. Han siger: "Amanda du skal komme nedenunder, vi skal åbenbart snakke". Jeg svarer bare at jeg kommer om lidt. Jeg bliver liggende lidt indtil de kalder igen nedefra. Jeg råber om de ikke lige kan snakke selv. De råber nej, men eftersom jeg ikke kommer kan jeg høre at mor begynder at snakke lavt. Måske jeg alligevel skulle komme derned? Ej jeg skal lige se ordentlig ud først, så jeg lægger lige noget mascara. Men jeg bliver optaget af at afprøve en masse med makeup'en, så det ender jeg med at bruge en halv time på. Hvor jeg bare elsker at sidde foran spejlet og lege med makeup. Det er virkelig befriende. Jeg hører en komme op ad trappen igen. De må vel være færdige med at snakke. Min mor får et lille chok, da hun ser, hvordan jeg ser ud, haha. Men bliver hurtigt alvorlig og ber mig om at sætte mig i sengen.
M=mor A=Amanda
M: altså det er sådan at *tøver* far har fået nyt arbejde.Hmm, måske lidt kedeligt afsnit? Håber i alligevel kan lide det :)
YOU ARE READING
More than friends?
FanfictionInternet venner ER rigtige venner! Men ting misforstås nemt, når man skriver på internettet. Og kommer man nogensinde til at møde sine aller-bedste venner, når ens forældre ikke er lige så obsessed med internettet som en selv? Pga Marcus og Martin...