25 - kysset

129 2 0
                                    

^Fra søndag hvor jeg mødte freja (fra historien haha), Julia Sofia og Ida Imilia^

Marcus griner, eftersom min mor har sagt noget til mig, men jeg har ikke hørt noget.
"Skaaat, Marcus sover her i nat" siger hun grinende.

Øæh ja, hvordan kommer det til at gå? Jeg vælger bare at kramme Marcus videre, velvidende om, at han føler jeg ignorerer ham. Men, jeg ved bare slet ikke hvad jeg skal sige. Altså vi er jo bare venner. Men ja, åh.

Marcus og jeg går op på mit værelse. Det er sådan lidt meget akavet, men jeg foreslår hurtigt at vi ser en film. Altså når man gør det, behøver man jo ikke at snakke.

Det bliver hurtigt akavet. Altså vi sidder sådan i hver vores ende af sengen og ja, nej det går ikke. Marcus har det ligesom mig, så han begynder at kilde mig. Jeg skriger op, hvad mon min familie tænker haha? Vi ryger begge ned på gulvet, og han ryger ned først, så jeg sætter mig på ham og kilder ham.
Marcus skriger op som en pige. Han er sjovt nok stærkest, så han kæmper sig fri. Heldigvis er jeg hurtigt væk, og jeg løber ned ad trappen og ud i haven. Der ender Marcus med at overfalde mig, så jeg nu ligger nederst.

Marcus kigger på mig. Vores læber er 5 centimeter fra hinanden. Men ja, selvfølgelig skal Gustav så komme spurtende ud af døren..
Det kunne ellers have endt fantastisk. Eller måske synes Marcus ikke det samme som mig. Jeg tænker tilbage på dengang, han lavede et <3 til mig i beskederne. Eller det gør han stadig. Men da spurgte han, om vi ikke kun var venner. Pis ja, han kan ikke lide mig. Men hvad så med på lørdag.

Marcus' synsvinkel
Det kunne ellers lige have endt fantastisk. Jeg var lige ved at kysse Amanda, men så kom Gustav løbende.

Hun er ellers så fantastisk. Virkelig. Altså hun gør mig så glad! Men jeg tror ikke, hun kan lide mig. Selvom Martinus siger at det er TYDELIGT. Det skal han jo sige, altså vi er tvillinger og støtter hinanden jo.

Julies synsvinkel
Jeg står og bager i køkkenet. Jeg laver cookies. Pludselig kommer Amanda spurtende ned ad trapperne, og Marcus kommer få hundrededele efter hende. Da de kommer ud på græsset, overfalder han hende. Han ender med at ligge øverst. Han er sygt tæt på at kysse hende, men så kommer Gustav løbende!! Gustaaaaav tænker jeg bare.

Amandas synsvinkel
Vi giver os istedet til at spille fodbold. Det er nice vejr lige nu! Jeg bliver overrasket over, hvor god Marcus er, men jeg tror også at han bliver overrasket over mig. Altså jeg spillede også i en reeeet god klub + jeg var en af de "nominerede" til DBU-træning. Jeg kom desværre aldrig på holdet :/

Jeg står i mine egne tanker, da Marcus løber og laver en glidende tackling på mig. Så altså, jeg havde åbenbart bolden haha.

Han ligger på græsset, og jeg vælter ovenpå ham, fordi han ramte mit ben. Jeg kigger i hans smukke, mørke øjne. De er virkelig uimodståelige.
Marcus tager skridtet og giver mig en kys. Et langt et.

Marcus synsvinkel
Jeg kunne ikke modstå hendes læber. Mine ramte hendes.

Gik det for stærkt?

532 ord - 25/4-17
Okay venner, i dette kapitel havde jeg glemt alt om, at Amanda gik med krykker, så det siger vi at hun ikke gør længere :)
Har btw lavet navnet om, så den nu hedder 'more than friends?' istedet for 'interfriends are real friends'. Plus jeg har også opdateret coverbilledet <3

More than friends?Where stories live. Discover now