Pludselig går en dør deroppe op, og ud kommer...
En der ligner Sara ... Hendes storesøster! Puh, det var tæt på.
Vi går videre op ad trappen og visker lige Hej til hendes storesøster. Okay, Let's go.
Vi banker på, derinde fra råber Sara: "kom ind"! Jeg ved hun er live på instagram lige nu, for det har vi aftalt med Freja at hun skulle være. Freja fik hende nemlig til det.
Vi åbner døren stille, Sara vender sig om og ser os. Hun udstøder et lille skrig og løber hen og krammer os. Vi falder ned på gulvet, og Sara og Caroline lander lige oven på min hånd! Av! Meeeen Sara blev overrasket, og det er det bedste! Da vi rejser os op krammer jeg først Sara og derefter gør Caroline. Sara virker meget forvirret, hahah. Jeg forklarer at da min og hendes far snakkede sammen, aftalte de, at hendes far skulle sige at jeg skulle til fødselsdag. Og min far forklarede mig at vi ville overraske hende. Hun er vildt glad nu. Hun vender sig om og opdager hun er live. Der er en masse kommentarer, for ingen af hendes følgere vidste at Caroline og jeg ville komme. De skriver en masse som: awww cute, nuurg, <333 osv. Vi er live alle tre den næste halve time, og på et tidspunkt er der 30 inde! Vi hygger os virkeliiiig!ZKlokken er nu 18, og vi skal lave aftensmad. Vi skal lave tortillas, Yayy! Jeg laver noget oksekød og kyllingekød, Caroline laver salat, og Sara laver hjemmelavede pandekager, som vi kan bruge <3 Vi bliver færdige med maden og sidder bare os tre og spiser sammen. Vi snakker lidt om, hvad vi skal lave søndag, men bliver vist enige om at skulle shoppe og i biografen. Det her skal nok blive den bedste weekend EU! Men her i aften skal vi se MGP fordi Marcus og Martinus optræder! Det glæder jeg mig virkelig meget til! (Ved godt at det var sidste lørdag, men det passede lige med nu)
Da vi er færdige rydder vi af bordet og går en tur ned til Brugsen. Der køber vi Chips og slik, fordi vi er mega sunde🤘🏻
Vi går tilbage, og det passer med at vi kan tage noget nice nattøj på, for det er bare meget mere hyggeligt! Vi tænder for fjernsynet og det passer med at MGP starter. Egentlig vil vi ikke se det, det er kun fordi M&M skal optræde.Det her er virkelig kedeligt! Hvornår kommer de på? Pludselig begynder Sofie at sige noget om norsk MGP, de må komme på nu! De kommer på, og vi er virkelig stolte! Tænk at de startede ligesom alle dem fra MGP nu her, og så er kommet så langt! Altså wow.
MGP slutter og vi emder med bare at ligge og snakke. Vi børster hurtigt vores tænder og smutter bare under dynerne og snakker endnu mere. Klokken er nok 24 da vi sover.Søndag kl 11
Jeg strækker mig og kigger på de andre. De ligger stadig og sover. Nej Sara begynder at vågne nu. Jeg vælger bare at tjekke de sociale medier. Ikke noget nyt, udover M&M gruppen på Facebook er spammet med videoer fra MGP i går. Da både Sara og Caroline er vågnet går vi ned og tager noget morgenmad. Vi laver os en smoothie og rister en bolle. Vi spiser det og gør os klar til shoppeturen.
Vi tager til Århus og shopper. Jeg har virkelig brug for nogle nye bukser!! Oooog en ny mascara! Såeh det finder jeg aha. De andre to køber mest makeup. Vi sætter os ind på en lille hyggelig cafe, hvor spiser nogle nachoooos. Vi får snakket om hvilken film vi skal se, og vi bliver enige om La La Land. Men vores samtale ender også med om aftenen i lufthavnen.
A=Amanda S=Sara C=Caroline
S: skal vi egentlig tage i lufthavnen i aften?
C: ja jeg vil gerne
A: også mig
C: men kan vi nå det?
S: altså jeg tænker at vi ser filmen, også tager en bus derud. Det kan vi godt nå, så er vi derude 16.30 ca.
A: yes, det gør vi
C: superVi betaler for maden og går mod biografen. Vi køber nogle billetter til filmen og går over mod det sted hvor man køber mad og drikke. Vi vælger alle tre en sodavand og blander en pose slik og køber en stor popcorn til deling. Vi sætter os ind i biografen og ser filmen.
Vi er nu færdige med filmen, og jeg synes den var rigtig god! Kan klart anbefales ;))
Vi går hen mod et busstoppested og venter på bussen mod Billund. (De fløj vist tidligt om morgenen fra Billund, men det er lige noget andet i historien ;) )
Bussen kommer og vi sætter os ind. Vi sidder og stalker deres instagram. Vi ender med at se en video hvor Ida & Lærke interviewer dem. På et tidspunkt prøver de at oversætte 'veldig bra' til rigtig godt. Det lyder virkelig sjovt da de siger det, og vi flækker af grin. Øh, ups vi sidder i en bus. Alle folkene kigger underligt på os, og buschaufføren stirrer på os j bakspejlet. Hehe, DET ER IKKE SJOVT. Det ender med at blive lidt akavet fordi vi pludselig stopper med at grine. Meeeeen så ender alle i bussen med at grine, og så kan vi heller ikke lade være. Grineren bustur alligevel.Vi ankommer til lufthavnen og klokken er 16.35. Vi skynder os indenfor. Vi finder en masse andre M&M'ere.
Vi står nu allesammen og synger 'Bae'. Pludselig skriger alle pigerne opSom tak for 50 læsere får i et afsnit på 1000 ord <33 Dobbelt så langt som normalt ;) I må btw undskylde hvis der står Sille i stedet for Sara et sted, men det er fordi at Sara i historien hedder Sille irl😂 Ha det bra
YOU ARE READING
More than friends?
FanfictionInternet venner ER rigtige venner! Men ting misforstås nemt, når man skriver på internettet. Og kommer man nogensinde til at møde sine aller-bedste venner, når ens forældre ikke er lige så obsessed med internettet som en selv? Pga Marcus og Martin...