Vi begynder at kede os lidt, og det regner, så udenfor skal vi ikke. Derimod finder vi en film på Netflix, og hygger os bare med det <3
Caro og jeg er alene hjemme med Gustav og Julie. Vi finder en frysepizza og sætter den i ovnen. Vi går op og ser film igen. Caro sover her, da det vil være sygt hyggeligt. Og i morgen tager jeg bare hurtigt med op og ser skolen om morgenen. Selvfølgelig sammen med Caroline <3
Vi går nedenunder igen. Vi sætter tallerkener, bestik, glas, vand og pizza på bordet. Vi spiser egentlig bare, mens vi har noget musik i baggrunden.
Da vi er færdige, rydder vi af bordet. Gustav og Julie går ud og hopper trampolin, for vejret er blevet okay igen.Caro og jeg går lige et smut i Brugsen. Vi køber lidt slik, selvom det er torsdag. Men whatever, lad os leve livet.
Vi henter en masse dyner, puder, tæpper og en varmeblæse ting. Vi lægger os på trampolinen og spiser slik og ser noget på computeren. Med en maaaasse dyner, puder og alt muligt over os, så vi ikke fryser.
I går endte det med, at vi bare lagde os direkte i seng. Så ja, super spændene! Caro og jeg går ned og tager noget morgenmad. Da det er fredag, varmer vi nogle rundstykker. Vi laver også til Julie og Gustav, og mor og far som også er kommet hjem.
Imens de er i ovnen, går vi op og tager tøj på. Vi snakker lidt om dagen i dag. Jeg skal jo med Caro over på skolen, men kun om morgenen. I dag skal hun have to timers dansk, to timers engelsk, en times historie og en tysk. Jo tak, så har vi lige alle fagene på én dag, haha. Fedt fedt. Vi snakker også lidt om min dag. Marcus kommer jo senere i dag. I aften vil jeg egentlig tro. Nej vist til kaffe. Idk, haha. Men ja, vi skal i hvert fald bare hygge os sammen. Og i morgen, lørdag, skal vi jo ud og shoppe. Og jeg skal jo ikke spørge ham om kærester der, for det er vi jo allerede. Og jeg er såååå glad for ham. Caro havde det største crush på ham, hun var jo også M&M'er, men hun er bare rigtig glad på mine vejne <3 Og det er en af grundene til, at jeg elsker hende så højt!Vi går nedenunder igen, for rundstykkerne er færdige. Caro finder noget appelsinjuice, og jeg finder pålæg. Tallerkenerne har vi stillet frem.
Resten af familien kommer, og vi spiser bare maden.Caro og jeg er nu på vej til skolen, og selvom jeg ikke skal noget specielt der, er jeg vold nervøs! Altså like, den skole skal jeg gå på, og måske ser jeg nogle af mine klassekammerater til næste år.
Da vi kommer hen til skolen, kilder det lidt i maven. Den ligner lidt skolen i Vejle. Det giver mig så mange minder. Jeg ser nogle piger vinke til Caro. De går nok i hendes klasse. Jeg giver Caro et kram og smutter hjemad. Nu skal jeg snart se Marcus igen.
Marcus.
Marcus Gunnarsen.
Min kæreste <3
534 ord - 5/5 2017
YOU ARE READING
More than friends?
FanfictionInternet venner ER rigtige venner! Men ting misforstås nemt, når man skriver på internettet. Og kommer man nogensinde til at møde sine aller-bedste venner, når ens forældre ikke er lige så obsessed med internettet som en selv? Pga Marcus og Martin...