7 - denne pige...

225 2 0
                                    

Vi står nu allesammen og synger 'Bae'. Pludselig skriger alle pigerne op...

Først kommer Kjell Erik ud. Og derefter drengene. Jeg tager mig selv i at skrige med, men jeg kan kun koncentrere mig om drengene. Det her er første gang jeg møder dem!! Det er fantastisk. Og de gjorde det virkelig godt i MGP. Tænk at de står lige derhenne. Det er ufatteligt. De kommer hen og skriver autografer og tager billeder. Da Marcus kommer til mig græder jeg. Men det er bare så vildt!

Marcus' synsvinkel
Jeg kommer hen til en pige. Hun har brunt hår og brune øjne. Ser virkelig sød ud. Hun græder da jeg kommer hen til hende. Jeg giver hende et kram og en autograf. Hun får fremstammet: "kan vi tage et billede?" Og jeg siger selvfølgelig ja. Hun prøver at smile på billedet, men kan se det er svært når hun græder. Det ser lidt sjovt ud.
(I flyet på vej til Norge igen)
Jeg tænker stadig på hende pigen. Der var noget specielt ved hende. Kan ikke sige det. Og pis nej, nu spurgte jeg ikke om hendes navn. Årh. Martinus kigger underligt på mig, og spørger hvorfor jeg sagde 'årh'. Jeg tøver lidt og mumler noget uforståeligt. Jeg skynder mig at tage musik i ørene. Martinus kigger lidt irriteret på mig, men jeg lader som ingenting. Denne pige. Jeg må lige ind på instagram. Måske hun har tagget vores profil på et billede af mig og hende. Eller Martinus og hende. Skal bare lige finde ud af hvad hun hedder.

Jeg har nu fundet hende på instagram. Hun hedder Amanda. Virkelig flot navn! Jeg liker hendes billede og beslutter mig for at lave en privat profil. Kun mine venner må kende den, og hvis nogle fans alligevel skulle finde den siger jeg nej til deres anmodning om at følge mig. Den eneste grund til at jeg laver profilen er fordi jeg gerne vil skrive med Amanda. Hendes snapchat står i hendes bio, så jeg add'er hende med min private snap på snapchat.

Amandas synsvinkel
Jeg lægger mobilen fra mig, hører at den brummer, men går ned for at spise aftensmad. Jeg er alene hjemme, så jeg har bare købt en frysepizza. Klassiker aha. Jeg finder en serie på Netflix og ser nogle afsnit af den imens jeg spiser pizza'en. Når jeg spiser vil jeg helst sidde sammen med folk. Og hvis jeg er alene hjemme, så sidder jeg aldrig med min telefon. Idk why, men det gør jeg bare ikke. Da jeg er færdig skyller jeg bare min tallerken og sætter den i opvaskeren. Jeg går ovenpå og ser på min låseskærm *snapchat: marcusgunnarsen tilføjede dig på snapchat*
*instagram: mmarcusgunnarsenn anmodede om at følge dig*

MARCUS GUNNARSEN!??!?!? Som i Marcus og Martinus Marcus Gunnarsen? OOOOOOMG!!

:))

More than friends?Where stories live. Discover now