32 - den sidste dag

172 2 1
                                    

Der er en smule kold luft imellem Marcus og Martinus. Og jeg bliver ved med at tænke på, om det mon var min skyld?

Jeg vågner op i min seng. I dag er den sidste dag med Marcus & Martinus, inden de tager afsted ... tilbage til Trofors. Det er søndag. Jeg håber drengene er blevet venner igen. De havde det ikke specielt godt med hinanden i går.

Jeg går nedenunder og laver noget morgenmad. En besked fra Marcus tikker ind på min mobil. 'Vi er blevet venner igen❤' skriver han. Jeg svarer bare 'godt❤'
Jeg beslutter mig for at lave brunch til familien. Julie kommer søvnigt gående ned fra trappen, så hun hjælper mig. Vi skærer frugt, laver pandekager, scramble egg og jeg henter noget franskbrød. Da jeg kommer tilbage, har Julie dækket på bordet. Kort efter kommer resten af familien gående. Vi skal sammen med familien Gunnarsen spise på restaurant i aften. Jeg glæder mig til at se dem igen, selvom det er 12 timer siden vi sidst sås haha.

Vi er færdige med at spise, og familien kunne godt lide det! Jeg elsker at lave mad, og især når folk roser ens mad ;))

Jeg sætter mig med min computer på skødet på mit værelse. Jeg går ind på youtube og falder over en video. Den blev lagt op i går og er med Marcus og Martinus. Jeg eeeeelsker at se interviews med dem, haha.

Damen der interviewer drengene spørger: "Har I så nogle kærester?" og Marcus svarer: "Jeg har, hun hedder Isa undskyld Amanda!" siger han og kigger ned i gulvet. Jeg stopper videoen. Totalt i chok. ER HAN MIG UTRO? Hvad sker der? Jeg har Martinus på snap. Han er stadig ikke min type, men jeg MÅ spørge ham. Om hvad det skal betyde. Jeg er bange for at spørge Marcus. Bange for hvad han vil svare. Så jeg vælger faktisk at ringe Martinus op. Han tager den hurtigt. Han sidder vist på et hotelværelse.
Jeg spørger mega forvirret om interviewet, og jeg kan se, han holder noget hemmeligt. Jeg beder ham en smule strengt om at give Marcus telefonen. Vi skal tale sammen!

Marcus sukker, han lyder allerede irriteret, og jeg har ikke spurgt ham endnu. Men ligepludselig vælter det hele ud af mig. Det eneste han gør, er, at kigge tomt på mig. Hans blik er helt tomt. Så taber Marcus mobilen og så hører man et bump, og en der kommer stormende ind ad døren. Det er Martinus. Han rusker i Marcus, og jeg hører, han råber efter Kjell-Erik. Deres far kommer også løbende, og han mumler noget uforståeligt. Derefter tager han telefonen op af lommen, og man kan se, han ringer 112. Martinus tager telefonen og lægger på.

Jeg kan ikke forstå det. Ikke noget af det.

Efter et par timer kommer min mor op. Hun siger, at aftalen med familien Gunnarsen i aften er aflyst. Og så går hun igen. Nu ringer Martinus. Han siger bare kort, at Marcus er blevet fløjet til Oslo. Mere forklarer han ikke, han siger bare farvel.

Hvad skete der? Hvem var Isa? Og hvad skete der med Marcus?

518 ord - 16/5 2017
Så stopper jeg historien! Jeg har (synes jeg selv) en bedre ide til en FF, som jeg håber, I vil læse med i! Den vil komme op i juli! I kan få en lille start til den nye FF her:

Olivias forældre ejer en restaurant. De bor i Mosjøen i Norge. Olivia er 15 år og har en bror ved navn Oliver. Olivia er ikke populær i skolen. Men hun har én hobby - at synge! Broderen Oliver spiller fodbold. En dag er hun med Oliver til træning, da hun møder en irriterende dreng. Han bliver ved med at fylde hendes tanker, selvom han er pisse irriterende. Restaurantens økonomiske tilstand er heller ikke den bedste. De ligger på kanten til at dø, at gå konkurs.

Hvem er drengen? Bliver han ved med at gå hende på? Bliver Olivia en dag til noget med sin sang? Og hvad med familiens restaurant?

Sooo tusind tak fordi I har læst med! Vi har lige rundet 2k, og jeg håber virkelig at I vil følge med i min nye fanfic! Ily guys<3
- Nata

More than friends?Where stories live. Discover now