İLK BULUŞMA

77 10 2
                                    

Bir haziran sabahı birbirinden habersiz aynı gün ve aynı saatte aynı hastanede dünyaya gelen iki aşıktı onlar.Mihrimah ve Ömer .Biri ay kadar saf,güneş kadar sıcak. Ömer ise yiğit ve adaletli bir genç.Onların birbirlerini bulmaları ailelerinin yakın arkadaşlıklarıyla başladı.Her anları birlikte geçti.İlk adımlarını,düştüklerinde dizlerine aldıkları ilk yarayı,ilk gözyaşlarını birlikte yaşadılar.İlk okula birlikte aynı sınıfta aynı sırada başladılar.Birlikte yazıyor,birlikte
okuyorlardı.Mihrimah'ın ilk yazdığı kelime Ömer'di .Ömer'in yanında olması ona güç veriyordu.İlk okulda aralarına bir arkadaş daha katmışlardı.Adı Sıla'ydı.Sıla,sınıfın en zeki kızıydı.Onunla iyi anlaşıyorlardı.Ömer ve mihrimah ne yapsalar Sıla'da onlarla birlikte onların yanında oluyordu.İlk okul ve orta öğretimi boyunca bütün yıl Ömer'le birlikteydi Mihrimah.Gözlerini onunla birlikte açtı, dünyaya onunla nefes almaya başladı.Üniversiteye kadar hep aynı sınıfı ve aynı sırayı paylaştılar.Sıla'da her zaman onlarla birlikteydi.Mihrimah'ın babası ve annesi öğretmendi.Mihrimah'ın da bir öğretmen olmasını istiyorlardı.Mihrimah çok duygusal,naif,kırılgan bir kızdı.Hayalinde her zaman Ömer ile birlikte olmak,o neredeyse orada olmak, o ne yaparsa onu yapmak vardı.Mihrimah'ın hayali Ömer'di. Ömer'in babası bir iş adamı, annesi ise ressamdı.Babası, Ömer'in şirketlerinin başına geçmesini istiyordu fakat annesi Ömer'i hep sanatla iç içe büyütmüştü.Sesi çok güzeldi ve oğlunun bir müzisyen olmasını istiyordu.Ömer,üniversitede konservatuar okumayı seçmişti.Mihrimah, Ömer'in bu kararını Perihan hanımdan öğrendiğinde endişelendi ve o an ne yapacağını düşünmeye başladı.Doğduğu ilk andan beri ondan ayrılmamıştı.Ve sonsuza dek ayrılmak istemiyordu.Ömer'in kararını öğrendiği andan beri ne yapacağını düşünüyordu.Mihrimah'ın sesi en az Ömer kadar güzeldi ama onun sesi hep mısralarındaydı.Ömer ile olan mutluluk şarkılarını mısralarına yazıyordu.Konservatuar sınavlarına girse kazanacağına emindi.Ama Mihrimah yalnızca Ömer için geceleri şarkı söyler ona içindeki aşkı anlatamayınca satırlara aşk sözcükleri dizerdi.Şarkıda , şiirde Mihrimah için Ömer demekti.O, Ömer'i başkalarına anlatamazdı.Ne yapacağına karar veremedi.Ömer ile konuşmak için evden çıktı.Ömer'in annesi Perihan hanım kapıyı açtı.Onunla konuşmak için Ömer'i çağırmasını istedi fakat Ömer evde yoktu.Ömer nereye gidecek olsa önce Mihrimah'a haber verir evden öyle çıkardı.Mihrimah Ömer'in evde olmadığını duyunca çok şaşırdı.Çünkü Ömer ilk defa ona haber vermeden evden çıkmıştı.Mihrimah perihan hanıma Ömer'in nerde olduğunu sordu.Perihan hanım,Ömer'in Sıla ile telefonda konuştuğunu ve onunla buluşabileceğini söyledi.Mihrimah'ın içinden ılık ılık bir su aktı.Her zaman buluştukları parkta olabileceklerini düşündü.Mihrimah her zaman buluştukları parka gittiğinde Ömer ve Sıla oradaydı.Bir banka oturmuş konuşuyorlardı.Çok merak etti yanlarına gitmek istedi ama Ömer ile yalnız konuşmak istiyordu.Eğer yanlarına giderse,Sıla onları yalnız bırakmazdı.Mihrimah Ömer'le ne zaman bir araya gelse Sıla aralarındaydı.Ömer ve Sıla uzun bir süre konuştular. Mihrimah, Sıla'nın Ömer'in yanından ayrılmasını bekledi.Sıla üç saat sonra Ömerin yanından ayrıldı.Mihrimah Ömer ile ne için konuşmak istediğini unutmuştu onu Sıla ile yanyana gördüğü andan itibaren aklındaki tek soru Ömerin Sıla ile ne konuştuğuydu.Şaşkınlığını ve merakını gidermek için Ömer'in yanına gitti.Ömer,Mihrimah'ı görünce ona sıkıca sarıldı.Mihrimah bir kez daha Ömer ile ne konuşacağını unuttu.Ömer,Mihrimah'a onunla önemli bir şey konuşacağını söyledi.Mihrimah'ın kalbi kuş oldu ,içinde kanat çırpıp durdu .Ömer'in ona yıllardır beklediği ,hayalini kurduğu o sihirli cümleyi söyleyeceğini düşündü.Ömer Mihrimah'a kurduğu hayallerinin artık gerçekleşmesini istediğini, bunun için bütün engelleri aşabileceğini söyledi.Ömer'in bu sözleri karşısında Mihrimah deli gibi kanat çırpan kalbinin sesini ona duyurmamak için derin derin nefes alıp veriyordu.Mihrimah Ömer'den o sihirli cümleyi beklerken ,Ömer'in Sıla ile aynı konservatuara kaydolduğunu öğrendi.Ömer'in babasının bundan haberi yoktu ama belliki Ömer babasını karşısına alacak kadar bu bölümü okumayı çok istiyordu.Onun mutluluğu Mihrimah'ın mutluluğuydu. Ömer Mihrimah'ın neden yanına geldiğini sordu.Mihrimah ondan ayrılmamak için konservatuar sınavlarına girdiğini ve kazandığını söylecekti fakat bütün hayallerini birlikte kurdukları Ömer'in, mutluluğunu ilk Sıla ile paylaşması mihrimah'ı Ömer'in tahmin edemeyeceği kadar çok üzmüştü.Mihrimah ilk defa Ömer ile olmaktan vazgeçmişti.Onu çok seviyordu fakat Ömer'in bunca yıl onun sevgisini farkedemediğini, Sıla ile hayallerini paylaşırken çok acı bir şekilde hissetmişti.

AŞKIN DİLİ YOKTURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin