A/N.

1.5K 114 29
                                    

Heey allemaal, zoals jullie vast al gezien hebben. 

Het einde van dit boek stond in het vorige hoofdstuk.

Het was niet makkelijk om het einde te schrijven maar zoals ik dan ook al zei, ik schrijf veel veel liever aan cliché lovestory. -Ga zeker eens een kijkje nemen- Dus daarom heb ik dit verhaal maar gedaan gemaakt, inspiratie voor dit was ook op dus was dit de goede moment :)

Voor mensen die cliché lovestory niet lezen, willen lezen, er is een nieuw boek op komst. De titel is waarschijnlijk 'An Angel with A Shotgun' en komt over.... goh ik kan er geen tijd op plakken, misschien over twee weken, misschien een maand, misschien duurt het nog langer omdat ik eerst een aantal hoofdstukken wil schrijven om zeker te weten dat ik er mee zal verder gaan. De cover, de proloog en Hoofdstuk 1 is al af.

Hopelijk gaan jullie het lezen als het er op staat :)

Maar wat ik dus wilde zeggen over dit boek. Ik hoop echt dat jullie het leuk vonden en dat het einde ook een beetje goed was? EN VOORAL HEEL HEEL HEEL ERG BEDANKT! Voor alles votes en comments en natuurlijk de reads :) 

Goh.. ik denk dat dit het wel zo een beetje was, het officiële einde dus...

Ik hoop dat ik jullie snel zie bij mijn andere boeken :)

Nogmaals, HEEL ERG BEDANKT!

-Jolien ♥

Believe in your dreams (Compleet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu