Hoofdstuk 14: Het is over!

2.3K 163 17
                                    

Ai ai ai.... sorry dat het zo lang duurde! Wees niet boos op me :o Hopelijk vinden jullie het leuk en...

...Dit hoofdstuk draai ik op aan Darksinger! Caro, je bent een echte schat en zonder jou zou ik nooit verder kunnen komen! Super, Super bedankt en je bent echt een goede schrijfster, lees allemaaal haar boeken!

♥Jolien♥ Enjoy!

 ------------------------------------------------------------------------------------

Ik word wakker en open mijn ogen tot spleetjes zodat ik net genoeg daglicht zie binnenvallen. Is het nu alweer ochtend? Ik zucht en draai me met tegenzin om, er is toch nog niemand dat me komt wakker maken. Ik voel dat iemand tegen mijn gezicht ademt en ik kijk geschrikt op. Een klein gilletje ontsnapt uit mijn mond en dan herinner ik me terug wat er is gebeurd. 

Gisteren, een van de ergste dagen in mijn leven. Ik zucht oké dus even alles op een rij zetten. Oliver is in het ziekenhuis, ik heb mijn (ex-)vriendje betrapt en ik ben terug bevriend geworden met River en hij heeft naast me geslapen vannacht. River opent deze keer ook zachtjes zijn ogen en kijkt me glimlachend aan. 'Hey Skye, goed geslapen?' vraagt hij en geeuwt. Ik knik. 'Ja, best wel. Jij?' 

Hij lacht opnieuw. 'Zeker', zegt hij terwijl dat hij zijn armen om me heen slaat en me dichter bij hem trekt. Ik voel gewoon dat mijn hoofd een rode kleur aanneemt. 'Je moet niet blozen, Skye', zegt hij terwijl hij me stevig vasthoud. 'Je bent schattig als je net wakker bent', grinnikt ik. 'En jij niet of wat?'

Ik geef hem een por voor zover het mogelijk is. Ik lig helemaal tegen hem aan. ''Bedankt', mompel ik tegen hem. 'Waarom?'

'Om er voor me te zijn, om bij me te blijven en om het me te vergeven', zeg ik, dat laatste mompel ik. Hij glimlacht en trekt me nog dichter tegen zich aan, als dat al kon. 'Numff nff pff'', mompel ik tegen zijn borst aan, het moest eigenlijk zijn: laat me los, het kwam er alleen anders uit. Gelukkig ziet hij dat hij me aan het stikken is. 'Sorry Skye', zegt hij. Ik kijk recht in zijn ogen en hij in de mijne. Ze zijn zo prachtig blauw en die schattige krullen die  warrig liggen op zijn hoofd. 'River?', hij knikt. 'Is het eigenlijk al officieel uit?' vraagt hij, ik was niet echt aan het opletten. 'Hm?' Hij grinnikt. 'Met Dylan bedoel ik.'

Ik zucht hoorbaar. 'Ik denk het niet..'

'Wil je het uitmaken?' vraag hij voorzichtig. Meteen knik ik. NATUURLIJK, ik ga niet met iemand dat me bedriegt! 'Zullen we daar voor zorgen, vandaag?' Ik knik opnieuw. 'Ja, en ik maak het uit niet hij, en we doen het face to face want sms is zielig', zeg ik. Hij strijkt een losse pluk naar achter  en glimlacht zijn witte tanden bloot. 'Je bent schattig', zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Echt niet!! Jij wel!' Hij grinnikt. 'Jij bent hier de cutie, zullen we opstaan?'

'Ja, is goed', zeg ik. Best jammer, we lagen nog zo goed, vond ik. 'Wacht River, niet in de badkamer komen', zeg ik terwijl ik het gordijn open trek en naar de inloopkast loop. 'Wat moet ik aan?' roep ik terwijl ik een hoge zwarte broek, een bordeaux blousje en een zwart jasje vasthoud. 'Dit', ik wijs naar het setje dat ik vast heb, 'of dit', vraag ik terwijl ik een lichte jeans omhoog houd met een grijze, te grote trui. 'Die eerste', zegt hij en glimlacht lief naar me. 'Oké, niet binnenkomen', zeg ik. Hij grijnst breed. 'Wie weet', zegt hij. 'Nee, ik meen het! Anders zal je het zonlicht nooit meer zien!' Hij houdt zijn handen in de lucht als teken van overgave. 'Wat vinden meiden toch zo erg aan lingerie, bikini is toch geen probleem?' vraagt hij terwijl ik de badkamer deur dicht doe. 'Lingerie is geen probleem nee, ik ga wel douchen eh!' 

'Maar dat vind ik niet erg', zegt hij, zie ik hem nu blozen? Urgh, nu bloos ik ook. 'Ik wel!' zeg ik. 'Je hoeft niet te blozen, Skye', damn, hij zag het. 'Ja, jij bent hier degene dat zo rood is als een als een appel!'

Believe in your dreams (Compleet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu