Kim Jongin indiği ön koltuğun kapısını sinir ve hıncı ile hızla kapattı. Sürcü koltuğundan inen sevgilisinin de durumu ondan farksız değildi. Wu Yifan, damarlarında kan yerine sinir akıyor gibi hissediyordu.
Jongin kapıdaki güvenliği umursamadan binaya giriş yaptı. Kris harekete geçmeye çalışan güvenliği tek bir bakışı ile durdurmayı başarmış ve sevgilisini takip etmişti. Kısa süre sonra Jongin ulaşmak istediği yere ulaşmıştı.
Kim JongDae'nin odasına.
Hırsla önündeki kapıyı açtı. Etrafta ona engel olacak kimsenin olmaması avantajdı. Zaten bunun için böyle geç bir saat seçmişti.
Jongdae hızla ofis kapısının açılması üzerine kafasını kaldırdı ve gelen kişiyi görmesi ile yüz hatları gerildi.
"Jongin. " masasından kalkıp ona ilerlediği sırada çok geçmeden yüzüne şiddetli bir yumruk yemişti.
"Seni Piç kurusu!"
Esmer adam sanki ciğerlerini körükle şişiriyorlarmış gibi derin derin nefesler alıyordu.
"Ne yaptığını sanıyorsun?!" JongDae düştüğü yerden kalktı ve dudağının kenarındaki kanı elinin tersi ile sildi.
"Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun it herif?! Soo Ra'dan sonra şimdi sıra ona mı geldi?!"
Kris kollarını kavuşturmuş kapının girişinde bekliyordu. Jongin'in işine karışmak gibi bir aptallık niyetinde değildi.
"Jongin. Neyden bahsediyorsun bilmiyorum."
"Siktir ordan! Bilmiyormuş!" Esmer adam derin bir soluk aldı. "Soo Ra'yı hamile bırakıp ortadan kaybolduktan sonra o kızın senin çocuğunu doğrurken öldüğünü biliyor musun?!"
JongDae duyduklarıyla sarsılmış gibi hissediyordu. Bir iki adım geriye sendeledi.
"Ne?"
"Hata bende! Ilk başta böyle sikik bir herif olduğunu fark ettiğimde uzak tutmalıydım seni arkadaşımdan! Birinin ölümüne sebep oldun şimdi de diğerine bulaşıyorsun! Seni uyarıyorum JongDae. Onu rahat bırak. Soo Ra öldükten sonra Tae Han'a bakmak için kendini paraladı. Ondan ve yeğenimden uzak dur. Uzak dur yoksa ciddi mana da farklı bir Jongin görürsün."
Kim Jongin sevgilisi ile odadan ayrılırken Kim JongDae tekrar bir sarsıntı yaşamıştı.
"Tae Han benim oğlum mu?"
Kim JongDae: Kaybetme yolunda.
Park Chanyeol: Kazanma yolunda.***
"Şonya çıygın öyyetmenim danş etmeye başladı." Tae Han ağzındaki lokmayı yuttuktan sonra heyecanlı bir şekilde konuşmaya devam etmişti.Chanyeol da onu büyük bir dikkat ile dinliyor arada ağzına lokmalarını atmaktan geri durmuyordu.
Sen ise ikisini ağzın kulaklarında izliyordun. Sofraya oturduğunuzdan beri ikili koyu bir sohbetin içindeydi. Tae Han hevesle konuşuyor Chanyeol de onu aynı hevesle dinliyordu. Şu an yaşadığınız şey Tae Han'ın doğduğundan beri yaşayamadığı bir şeydi. Işte bu yüzden ağzın kulaklarındaydı.
Son lokmanı da yuttuktan sonra suyundan bir kaç yudum aldın. Arkana yaslanıp ikiliyi izleyemeye devam ettiğinde ilk fark ettiğin şey Chanyeol'un yemeğini bitirmesine rağmen hala oyalanmaya devam ediyordu.
Sırf Tae Han'ı dinlemek için.
Gözlerinin dolduğunu hissetmeye başladığında derin bir nefes alıp kafanı bir iki santim yukarı kaldırdın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Öğretmen (Chanyeol OC)
FanfictionHiç evlenmemiş biri olarak bir çocuğa sahip olmak senin için zordu. Hele de erkek çocuğa sahip olmak. Henüz 5 yaşında olan oğlun TaeHan'a Anne olmaya çalıştığın kadar Baba da olmaya çalışıyordun. Park Chanyeol ise oğlunun sürekli olarak övdüğü ve ba...