17. Ders ✏

10.2K 697 471
                                    

"Ya nereden çıktı şimdi aileleri tanıştırmak?" Isyan eder bir ses tonu ile konuştuğunda TaeHan kıkırdayıp ellerini yüzüne kapattı.

"Ne demek nereden çıktı? Aile olmayacak mıyız biz? Evlenmeyecek misiniz siz? Tanışacağız tabii ki." Jongin gözlerini devirip arkasına yaslandı.

"Sana güvenmiyorum ben. Senin yüzünden Chanyeol'un ailesi ile aram açılabilir." Bu dediğin ile diğerleri kahkaha atarken Jongin ateş çıkan gözleri ile sana bakıyordu.

"Seni kardeşlikten reddederim. Hem RiJin Yixing'i bizimle tanıştırdı. Sonra biz onun ailesi ile tanıştık. Hatta Bayan Kang hepimizi çağırdı. RiJin bizide ailesinden görüyor ama sen görmüyor musun? Kaç ay oldu hala tanıştırmadın." Toben,Jongin'in bağırmasına sinirlenip havlamaya başladığında TaeHan işaret parmağını dudağına yasladı.

"Hişştt Tuben. Dayım kızmasın." Daha sonra köpeğin kafasını okşayıp dizlerinin üzerine aldı.

"Ömür törpüsü gibisin Jongin." Bıkkınlıkla konuşup yerinden kalktın ve içecek bir şeyler hazırlamak için mutfağın yolunu tuttun.

Jongin, Chanyeol'un ailesi ile tanışmaları gerektiğini söyleyip duruyordu. Evet bunu sende biliyordun fakat yine de içinde bir tedirginlik yok değildi.

"Tezgah da ne güzel kolalı kolalı." RiJin elindeki kola şişesini alırken kıkırdadı. Dalgınlıktan bardağın taştığını fark etmemiştin bile.

"Dalmışım." Diyerek iç çektin ve işi RiJin'e bırakıp mutfak'daki sandalyelerden birine oturdun.

"Fark ettim." Arkadaşın tezgahın üzerini silerken yan yan sana bakıp konuştu.

"RiJin-"

" 'Çok mu acele ediyoruz biz?' Diye düşünüyorsun değil mi?" Arkadaşın sözünü kesti ve karşına geçip oturdu. Ne düşündüğünü bu kadar iyi anlaması seni şaşırtmamıştı. RiJin oldu olası insanları çözmekte oldukça iyiydi.

"Ister istemez böyle düşünüyorum. Chanyeol'un benim için ve TaeHan için en iyisi olduğunu biliyorum ama bu halimizin acele bir evlilik yüzünden bitme ihtimali kafamda dönüp duruyor."

"Kendi ağzın ile söyledin. Chanyeol sizin için en iyisiyken neden bitme ihtimaliniz olsun ki?"

***

"Geldi gönlümün efendisi!" Yoora, TaeHan'ı kucağına alırken sevinçli bir ses tonu ile konuştu.

"Halacığım! Seni çok özledim halacığım!" TaeHan kollarını Yoora'ya dolarken konuştu. Bu bahçedeki diğer insanların kıkırdamasına yol açmıştı. 

"Pabucum dama atılmış." Jongin dudak büzerek konuştuğunda TaeHan dayısını duyarak kafasını kaldırdı.

"Hayır dayıcığım seni de çok özlemiştim." Ufak çocuk suçluluk barındıran bir surat ile bakınca Jongin dayanamayıp ona saçlarını okşadı.

"Şaka yaptım bebeğim. Biliyorum." TaeHan gülümsediğinde Yoora onu kucağından indirip ilerideki yeni kurulduğu belli olan oyun parkına gönderdi. TaeHan hoplaya zıplaya oraya giderken Toben de havlayarak peşinden koşturdu.

"Hoş geldiniz!" Bayan Park sevinçli bir şekilde yanınıza gelip ilk önce sıkıca sana sarıldı.

"Evet sanırım benim de pabucum dama atılmış." Chanyeol dalga geçer bir ses tonu ile konuştu. Sen kıkırdadığında Bayan Park geri çekilip gözlerini devirdi ve diğerleri ile tanışmak için onlara döndü.

"Merhaba ben Jongin, bizim kızın abisiyim. Ve nişanlım Yifan" Jongin ve Yifan saygılı bir şekilde eğilip kalktığında Bayan Park onlara da sarıldı.

Sadece Öğretmen (Chanyeol OC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin