"Ooo burası büyükmüş." TaeHan geldikleri kuaför salonuna bakarken konuştu. Tavanı görebilmek için kafasını biraz fazla kaldırması gerekmişti.
"Saçlarını güzelce kestirelim daha fazla gözlerini rahatsız etmesin." Chanyeol elini tutuğu ufaklığa bakıp konuştu ve ardından sana döndü.
"Hayatım?" Sana seslenmesine rağmen senden ses gelmeyince derin bir nefes alıp şakağına bir öpücük kondurdu.
"Bebeğim?"
"Hı? Ne? Geldik mi?" Şaşkın şaşkın etrafına baktığında Chanyeol kıkırdayıp boşta olan kolunu beline doladı.
"Seslendim ama duymadın. Gergin olup TaeHan'ı da tedirgin edeceksin." Gözünun ucu ile Chanyeol'un diğer elini tutan ve hala etrafa şaşkın bakışlar atan oğluna baktın.
"Elimde değil ki Chanyeol. Sonuç bugün belli olacak ve ben kendimi korkmaktan geri alamıyorum." Ah evet dün siz aile yemeğindeyken RiJin seni arayıp bugün için sonucun çıkacağını haber vermişti.
Chanyeol anlayışlı bakışlar ile sana baktıktan sonra tuttuğu elini kaldırdı ve bileğinin içine bir öpücük kondurdu.
"Her ne olursa olsun TaeHan'ı senden, bizden kimse alamaz. Buna asla izin vermem."
***
"Kıpırdama küçük adam tamam mı?" TaeHan onaylar bir şekilde ses çıkardığında gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştın. Oğlun, kuaförün elindeki makas ve makinadan ilk gördüğü zaman oldukça korkmuştu. Bu yüzden de hemen onun yanında duruyor ve minik elini bırakmadan tutuyordun.Chanyeol ise kuaför salonunun başka bir bölümünde saç rengini değiştiriyordu. Sana hangi renge boyayacağını söylememişti. Fakat uçuk bir renk yapmak istemediğini de belirtmişti.
"Omma, appam nerede?" TaeHan kafasını kıpırdatmamaya dikkat ederek konuştu.
"Appan saçlarını boyatıyor bebeğim."
"Geyçekten?!" TaeHan bir an kafasını çevirecek gibi olunca kuaför kafasını tutup oynatmamasını sağladı.
"Kafanı kıpırdatma Tae." Uyarıcı bir ses tonu ile konuştuğunda dudaklarını büzüp aynadan kuaför ile göz göze geldi.
"Özüy dilerim." Genç kız önemli olmadığını söyleyip gülümsedi ve işine döndü. "Appam geyçekt mi şaçını boyatıyor?"
"Evet. Neden boyatmasını istemiyor musun?"
"Bu şaçı da güzeldi ki." TaeHan tekrar dudak büzünce dayanamayıp iki dudağını parmaklarının arasına alıp kıstırdın.
"Bitti. Amanın ne kadar da yakışıklı oldun sen böyle!" Genç kız, TaeHan'ın önündeki önlüğü çıkartırken hayranlık dolu sesi ile konuştu. TaeHan ise utangaç bir gülümseme ile bakıp sessiz bir şekilde teşekkür etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Öğretmen (Chanyeol OC)
FanficHiç evlenmemiş biri olarak bir çocuğa sahip olmak senin için zordu. Hele de erkek çocuğa sahip olmak. Henüz 5 yaşında olan oğlun TaeHan'a Anne olmaya çalıştığın kadar Baba da olmaya çalışıyordun. Park Chanyeol ise oğlunun sürekli olarak övdüğü ve ba...