-Son Özel Bölüm.-
*Baş Başa.*
Gözlerini yumarak kendini sakinleştirmeye çalıştın. Son zamanlarda çok gergin ve sinirli olmaya başlamıştın. Sebebi de oldukça açıktı. Kocan Park Chanyeol.
Evlilik yıl dönümünüz yaklaşıyordu ve sen her yıl olduğu gibi bu yılda bir şeyler bekliyordun. Çünkü evliliğiniz tamamen rayına oturduktan sonra böyle bir düzeniniz olmuştu. Genelde Chanyeol bir kaç gün öncesinden ufak ufak sürprizler yapar en sonunda da büyük sürprizini açıklardı. Sende en ona ayak uydurmaya çalışırdın.
Fakat bu sefer sen kendi sürprizinin sonuna gelmiş olmana rağmen Chanyeol kılını bile kıpırdatmamıştı. Unutmasına imkan yoktu. Yatak odanızda baş ucunuzda bulunan çerçevenin kenarında büyükçe yazılmış rakamlarla evlilik tarihiniz vardı.
Aralarına hafif hafif aklar düşmüş saçlarını geriye attın ve salona geçtin. Chanyeol ayaklarını uzatmış televizyon izliyordu. Hafta sonu olduğundan çocuklar arkadaşları ile buluşmaya gitmişti. Evde sadece ikiniz vardınız.
Koltuğa yaklaşıp Chanyeol'un yanına uzandın ve kolunh onun beline doladın. Uzun adam kolunu omzuna dolasa da dikkatini sana vermemiş ve televizyon izlemeye devam etmişti. Gözlerini devirip kollarının arasından çıktın.
"Ben RiJin'e gidiyorum!"
Belki de biraz kafanı dağıtıp mantıklı düşünmeye başlaman gerekti.
***
"HaeJin, sen ödevlerini yapmaya gider misin aşkım?" RiJin, kızının saçlarını okşayarak konuştu. Evliliklerinden bu yana 2 çocuk sahibi olabilmişlerdi. Hem Yixing'in hem de RiJin'in yoğun iş hayatı daha fazla çocuk için müsait değildi."Ama ödevim zor Omma! Sen veya Appam olmadan yapamam ki." HaeJin tatlı bir şekilde sızlanıp senin kucağında yan döndü.
"Oppan yardım eder bebeğim. Ondan iste." Kızının poposunu patpatlayıp yanınızdan kovduktan sonra sana döndü.
"Ne oldu?" Tek kaşını kaldırıp konuştu. Genelde şaklaşmayı seven bir kadın olmasına rağmen ciddi olması gereken yerleri de gayet iyi bilirdi.
"Chanyeol garip davranıyor. Eskisi gibi ilgi göstermiyor. Evet müdür oldu işi ağır ve yoruluyor fakat önceden yorulsa bile bana vakit ayırırdı şimdi değişen bir şeyler var." Tedirgin bir ses tonuyla konuştuğunda RiJin gözlerini devirip arkasına yaslandı.
"Bunu Chanyeol ile konuşman gerek benimle değil."
"Bilmediğimi mi sanıyorsun? Konuşmanın sonunda vereceği cevabın beni işaret etmesinden korkuyorum. Yanlış bir şey yapmadım ama sürekli aynı oluşumdan sıkılmış olabileceğini düşünüyorum." RiJin gözlerini kısıp seni baştan aşağı şöyle bir süzdü.
"Biraz dışarı mı çıksak biz?"
***
Arabadan indikten sonra RiJin'e el sallayıp evine ilerledin. Dışarı çıktığınızdan beri gezmediğiniz yer kalmamıştı.Önce yeni kıyafetler almıştınız. Klasik tarzından biraz farklıydı. Tabii arkadaşın yine yerinde duramamış işin içine iç çamaşırlarını da karıştırmıştı. Şimdi içinde olan da dahil hiç biri pek edepli değildi.
Ardından ise bir kuaföre girip saç şekline çeki düzen vermiştiniz. Artık biraz daha kısa ve hareketli bir görüntüsü vardı.
Acele ile kol çantanın içindeki anahtarlığını buldun. Topuklu ayakkabı canını yakmaya başlamıştı. Sonunda anahtarı bulup kapıyı araladın ve eve girdin. Fakat bir terslik vardı. Evde çıt çıkmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Öğretmen (Chanyeol OC)
FanfictionHiç evlenmemiş biri olarak bir çocuğa sahip olmak senin için zordu. Hele de erkek çocuğa sahip olmak. Henüz 5 yaşında olan oğlun TaeHan'a Anne olmaya çalıştığın kadar Baba da olmaya çalışıyordun. Park Chanyeol ise oğlunun sürekli olarak övdüğü ve ba...