14. Ders ✏

10.6K 776 333
                                    

"Hazır mısınız?" Chanyeol, sen evin kapısını açtıktan sonra ağzı kulaklarında konuştu.

"Çantamı alıp geliyorum. Sende TaeHan'a ayakkabılarını giymesinde yardımcı olur musun?" Sen telaş ile konuşup hareket edince uzun adam neşe ile kıkırdadı.

"Bu kadar telaş yapma!" Sen içeri koştururken arkandan seslendi.

"Ailenle tanışacağım Chanyeol! Ne demek telaş yapma!"  Chanyeol kahkaha attığında TaeHan sırt çantası ile koştura koştura gelmişti.

"Appaaa!" Chanyeol eğilip ufaklığı kucağına aldı ve iki yanağına da öpücük kondurdu.

"Naber oğlum?" TaeHan'ın uzamış saçları, Chanyeol'un dikkatini çekmişti. Ufaklığın saçları neredeyse gözüne girecekti.

"Iyiyim appa! Bugün neye gitçez?" Gözlerini büyüterek merakla konuştuğunda Chanyeol kocaman gülümsedi.

"Aile toplantısı gibi düşünebilirsin."

"Aile toplantısı mı?" Ufak çocuk ayakkabısı ona giydirilirken merakla konuştu.

"Evet. Büyükanne ve Büyükbaba ile tanışacaksın." Chanyeol son kez ufaklığın ayakkabı bağcıklarını kontrol edip doğruldu.

"Kayabalık mı olacak?" TaeHan çantasının bir kolunu tutu. Ardından boşta olan eli ile Chanyeol'un elini kavradı.

"Evet. Ailemiz büyük ve geniş bir aile. Bir ablam ve bir abim var. Ayrıca kuzenlerim ve amcalarım da gelcek ve tabii teyzelerim de."

"Ooo ne kaday çok insan gelecekmiş." TaeHan parmakları ile gelecek olan kişileri saymaya çalışırken sende elinde çantan ile kapıya ulaşmıştın. Babetlerini ayağına geçirip çelik kapıyı çektin ve iki kere kilitledin.

"Hadi gidelim"

Chanyeol sana gülümseyip elini kavradı ve bileğinin içini öptü.

"Endişelenme. Seni seveceklerine eminim."

"Umarım öyle olur Chanyeol." Uzun adamın arabasına yaklaştığınız da arka koltukta camı tırmalayan bir karartı ile karşılaştınız.

"Oouu Tubeeen!" TaeHan kapalı kapıdan Toben'e el sallıyordu. Chanyeol arka kapıyı açıp ufaklığı çocuk koltuğuna oturttu. Sende ön koltuğa geçip kemerini bağladın.

Chanyeol yanına oturup elini kavradı ve güven verici bir gülümseme sergiledikten sonra arabayı çalıştırdı.

***
Chanyeol arabayı yanaştırıp indiğinde sende çok beklemeden inmiştin. Chanyeol, TaeHan'ı indirdiğinde ufaklığın kucağında Toben'i gördün.

"TaeHan, Toben'i yere indir lütfen." Yumuşak bir ses tonu ile konuştuğunda TaeHan gözlerini kırpıştırıp seni onayladı ve Toben'i yere bıraktı.

"Chanyeol geldi!" Bir kadın sesi heyecanlı bir şekilde bağırdığında dikkatinizi bahçeye verdiniz. O an da farkındalık bütün bedenini sardı. Heyecandan dilin damağın kurumuş gibi hissediyordun.

30'larında olduğu oldukça belli olan bir kadın size doğru koşturuyordu. Chanyeol'e sıkıca sarılınca bozuntuya vermemek için kendini zor tutmuştun. Sanki az buçuk ucundan kıskanmış mıydın ne?

"Noona nefes alamıyorum!" Uzun adam isyan edercesine geri çekildiğinde karşısındaki kadın kaşlarını çatmıştı. Sende tabii ki rahatlamış bir şekilde derin bir nefes aldın.

"Üf sana da şefkat göstermeye gelmiyor! Özledik diye sarıldık gördüğümüz muameleye bak!" TaeHan elinde olmadan karşısındaki kadının isyanına kıkırdadığında genç kadın dikkatini ona yöneltmişti.

Sadece Öğretmen (Chanyeol OC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin