11

6 2 2
                                    

Na miły początek dnia ❤️❤️

Julia poszła do siebie o 17-tej. Postanowiłem, że napiszę do Alicji, wcześniej przepisałem numer do telefonu, żeby mieć go w razie starcia tego z ręki.

Do: Alicja
Hej, tu Dawid. Co u Ciebie?

Od: Alicja
Hejka! Właśnie skończyłam się uczyć. A jak u Ciebie?

Do: Alicja
Nic ciekawego, nudzi mi się. Swoją drogą, chciałem Ci się zrewanżować za pożyczenie mi kasy. Co powiesz na to?

Od: AlicjaPewnie! Może piątek? Kończę o 13-tej

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Od: Alicja
Pewnie! Może piątek? Kończę o 13-tej. Spotkamy się na miejscu, nie?

Do: Alicja
Dla mnie super :)

Od: Alicja
Nie mogę się doczekać :*

Zadowolony odłożyłem telefon i sięgnąłem po zeszyt od matematyki. Odrobiłem w godzinę wszystkie zadania i powtórzyłem materiał z ostatniej lekcji biologii. Postanowiłem zrobić kolację dla Marty, musiałem jej jakoś wynagrodzić dzisiejsze zamieszanie rano. Zrobiłem kanapki z sałatą, serem i rzodkiewkami, twarożek i herbatę. Po chwili do mieszkania wpadła moja siostra, która wyszczerzyła się jak tylko mnie zobaczyła.
- Co się tak cieszysz? - uniosłem brew i skrzyżowałem ręce na piersi.
- Czekaj, zdejmę buty i się przebiorę. Zaraz ci wszystko powiem! - pobiegła do łazienki i za chwilę wyszła z niej w dresach i luźnej koszulce. Moja siostra należała do bardzo ładnych dziewczyn i szczerze dziwiłem się, że nie miała jeszcze chłopaka. W każdym razie usiedliśmy w salonie i zaczęliśmy jeść.
- Powiesz mi w końcu dlaczego jesteś tak uradowana?
- Wiesz braciszku, że za 2 tygodnie masz swoje 17. urodziny, prawda?
- Taa... I co z tego?
- Jako że musisz sobie wszystko rozplanować i przekonać kogoś, żeby pojechał z Tobą, dostajesz swój prezent już dzisiaj - podała mi kopertę, na której było logo jakiegoś biura podróży. Zacząłem ją otwierać i zaniemówiłem, gdy zobaczyłem co było w środku.
- Bilety do... Paryża? - zamurowało mnie. Paryż jest pewnie cholernie drogi, jeszcze hotel, jedzenie, bilety. Moja siostra musiała odkładać pieniądze przez rok żeby móc wykupić coś takiego. - Marta, ja nie mogę, to musiało kosztować tak dużo...
- Specjalnie odkładałam, spokojnie. Będziemy mieli co jeść, nie przejmuj się. Jesteś zadowolony?
- Zadowolony?! Żartujesz?! To najlepszy prezent, jaki w życiu dostałem, dziękuję! - przytuliłem mocno moją siostrę.
- Kocham cię, braciszku.
- Ja ciebie też - usiedliśmy z powrotem na kanapie i włączyliśmy jakieś talk show. - Marta?
- Hm?
- Kogo ja mam zabrać? I ile mam na to w ogóle czasu?
- Cóż, twoje urodziny są 12 października. Lot jest zaplanowany na 10, więc do 5 października muszę podać wszystkie dane drugiej osoby. Także masz 2 tygodnie na namówienie kogoś.
- Paryż... chyba nie wezmę ze sobą Pawła, on nie lubi wycieczek. Poza tym nie wezmę go do miasta zakochanych, prawda?
- Hmm... A ta Julia? Coś mi się wydaje, że jest między wami jakieś uczucie. A nawet jeśli nie, to przecież możecie się lepiej poznać.
- Tak, w sumie masz rację - chodziła mi po głowie Alicja, ale poznałem ją dzisiaj i wyszedłbym na psychopatę, gdybym zaprosił ją na tygodniową wycieczkę do Paryża tylko w moim towarzystwie. Tak więc została Julia, z czego bardzo się cieszyłem. - Podasz mi szczegóły?

Marta opowiedziała mi wszystko, wyjaśniła ofertę wycieczki i pokazała hotel, w którym się zatrzymamy - Hôtel Madison by MH Paris:

Marta opowiedziała mi wszystko, wyjaśniła ofertę wycieczki i pokazała hotel, w którym się zatrzymamy - Hôtel Madison by MH Paris:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Był zaledwie 1,5 km od centrum Paryża, co ułatwi nam zwiedzanie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Był zaledwie 1,5 km od centrum Paryża, co ułatwi nam zwiedzanie. Podobno jest świetny i na pewno nam się spodoba. Marta pokazała mi też mapę miasta, najlepsze środki komunikacji i najciekawsze miejsca do zwiedzenia.
- Podzwoniłam trochę i na 12-tego macie niespodziankę. Dowiesz się na miejscu. A i chciałabym porozmawiać z Julią na temat tej wycieczki, okej?
- Okej, jutro jej wszystko powiem. Lecę spać, to był długi dzień i naprawdę jestem zmęczony - przytuliłem siostrę i jeszcze raz jej podziękowałem. Przebrałem się w piżamę i położyłem się do łóżka. Już zasypiałem, kiedy wyrwał mnie odgłos przychodzącego SMS'a

Od: Julia
Dziękuję za wszystko, dobranoc.

Do: Julia
Nie ma za co, dobranoc :) Mam dla Ciebie niespodziankę!

-------------------------------
Jak Wam się podoba ten rozdział? Troszkę krótszy i może nudnawy, ale w Paryżu będzie się działo! Co sądzicie o hotelu? Jest on prawdziwy, informacje są sprawdzone.
Myślicie, że Julia zgodzi się na propozycje Dawida?
Dajcie znać to sądzicie i co byście chcieli zobaczyć w Paryżu.
PS. DZIĘKUJE PAULINA ZA TWOJĄ RADĘ ❤️

Do zobaczenia w następnym rozdziale!

Odkryte tajemniceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz