Daha İyi Bir Dünya İçin

3K 193 15
                                    

Merhaba arkadaşlar öncelikle bu yeni bir bölüm değil sadece sizlere söylemek istediğim küçük bir şey var.

"Biraz Eğlenmek İster Misiniz?" adlı bölüme bir çoğunuz olumsuz yorumlar da bulundu. Sorun yaptığınız olumsuz yorumda değil, sorun psikolojik baskı şeklinde olan (herkesi kast etmiyorum) üslubunuzda. Ben bu kitabı yazmaya başlarken ve şuan da sizlerden zorla yorum ve oy beklemiyorum sadece rica ediyorum ve bazılarınız ricama karşılık veriyorlar teşekkür ederim.

Burada bahsetmek istediğim olumsuz yorum istememek değil elbette olacaktır zaten kitabımın konusunu ele alırken buna hazırlamıştım kendimi lâkin yazdığım kitabı yönlendirirken normal hayatta birçok insanın hatta bizlerin bile görmekten çekindiği konulara yer vermek istedim. Belki de daha iyi koşullarda olanlarda var lâkin genel olarak baktığımızda trans bireyler ve eşcinsel bireyler dışlandıkları için bu yollara düşmek zorunda kalıyorlar ve bunu hepimiz biliyoruz.

Kısaca toplarsak demek istediklerimi ben hayatın sadece pembe rengini değil siyahını da göstermek istiyorum. Okuyup okumamak sizlerin takdiri ben kitabımı yazarken sadece bireysel ve güzel konulara değinmeyecek toplumsal ve acı konulara da değineceğim.

Teşekkürler, sevgilerimle.

Daha iyi bir dünya için...

Matematik Ve EdebiyatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin