Sarışın bir katil; Bill
Esmer bir genç; DipperDıpper dışarıyı gezmek için ormana doğru yürüyordu. Geceydi. Oda zaten gece gece neden ormanda yürüdüğünü merak ediyordu. Yinede yürümeye devam etti. Karşısına sarışın saçlı yakışıklı bir genç çıktı. İlk bakıldığında çok yakışıklıydı. Ama onun haberlerdeki katil olduğunu fark etti. Tam kaçacakken katil onu fark etti. O an Dipper olduğu yere çakıldı. Katil bıçağı çıkarttı. Ve onun boğazına dayadı.
"Sakın kimseye anlatma, kaçmaya da çalışma. "
"Niye anlatmıyım ve neden kaçmıyım. Sen o katilsin.
Dipper'ın cesareti yerine gelmişti. Ama aslında katilin o kadar da kötü biri olmadığını fark etti. Çünkü ona parıldıyan gözlerle bakıyordu.
"O zaman ya seni öldürmem ya da benimle gelmen gerekir. "
"Beni öldüremezsin. Ayrıca seninle de gelmem. Bırak eve gideyim. "
"Evet, aslında seni öldüremem. Ama benimle geleceksin. Çünkü gittiğin gibi katilin ormanda saklandığını söyleyeceksin ve beni öldürecekler. "
"Öldürmek mi? "
"Evet ya öldürmek ne sandın. Haberlerde tutuklayacaklarını söylerler ama sonra öldürürler, insanlarada katil kendini öldürmüş ya da belli olmayan olaylardan ölmüş derler. Vaka kapanır, kimse gerçeği bilmez. "
"Tamam o zaman gelicem. "
"Neden fikir değiştirdin? "
"Eve gidersem, herkes bişey olduğunu anlar. Ben de saklıyamam. Bundan seninle geliyorum. "
Katil başını salladı, yola çıktılar. Bıçak Dıpper'ın boğazına dayalıydı hala. O da katilin elini tutup bıçağı çekti. Katil bişey demedi. Sadece ona baktı ve bıçağı yerine koydu. Sonunda ev görünmeye başladı. Dışarıdan çok eskiydi ama içi çok modern ve aydınlıktı. Dıpper elbetteki hemen oturma odasına geçti ve tekli koltuğa oturdu. Aslında ondan korkuyordu ama belli etmiyordu. Çünkü iyi biri olduğunu düşünüyordu. Katil yanına geldi ve dedi ki:
"Benim adım Bill. "
"Ben de Dıpper. Bana Dıp diyebilirsin. "
"Peki, acıktın mı? "
"Hayır acıkmadım. "
"O zaman gecenin birinde dışarıda ne işin vardı? "
"İçime bir his doğdu ben de çıktım."
"Ne hissi? "
"Şey... Rüyamda birine aşık oluyordum, bir erkeğe. Onu ormanda görüyordum. Ben de gerçek olabilir diye çıktım. Rüyanın gerçekleştiği yere geldim. Ve seninle karşılaştım. Aslında o sana çok benziyordu. Neyse ne işte. "
Dipper aslında Bill'in ona bişeyler hissettiğini anlamıştı. O da o duyguları ona karşı azcık hissediyordu aslında.
"Aslında çok tuhafsın. Niyesini sorarsan, rüyana inanıp ormana çıkıyorsun, katille karşılaşıyorsunuz ona bişeyler hissetmeye başlıyorsun ve ona güvenip herşeyi anlatıyorsun. "
"Evet, ama aslında katil olamayacak kadar iyi biri gibi geliyorsun. "
"Bilmem belki de öyleyimdir. Hadi gel uyuyalım. Eminim çok uykun vardır. "
"Aynen çok uykum var. "
"Evde bir yatak var, umarım dert etmezsin. "
"Hayır etmem. Evde çok alışkınım. "
Birlikte yatak odasına gittiler. Dipper tişörtünü çıkarıp yattı. Bill ise tişörtünü ve pantolonunu çıkardı. Dipper kızardı. Yüzünü saklamaya çalışırken, Bill gördü ve sırıttı. O da yanına yattı. Dipper gözlerini kapattığı gibi elinde bir sıcaklık hissetti. Hiç birşey demeden kıpkırmızı bir suratla uyudu. Dipper emindiki yanındaki sarışın katilde aynı durumdaydı.
..................................
Umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLLDİP
FanfictionSarışın bir katil; Bill Esmer bir genç; Dipper Dıpper dışarıyı gezmek için ormana doğru yürüyordu. Geceydi. Oda zaten gece gece neden ormanda yürüdüğünü merak ediyordu. Yinede yürümeye devam etti. Karşısına sarışın saçlı yakışıklı bir genç çıktı. İl...