Uzun bir aradan sonra devam.
Bil'in dürtmesiyle uyandım. Gözlerimi yavaşça açtım. Bana bakıp gülümsüyordu.
"Yürüyebilecek misin? Yoksa seni ben taşıyım mı? "
Başımı salladım ve beni kucağına aldı. Yürüyebilirdim ama canım çok yanıyordu. Sonra karavanı kilitleyip, yola çıktık. Birkaç dakika sonra ormanın içindeki bir evin önündeydik. Ev güzeldi aslında ama içerisi güzelden öte konforluydu. Beni salonda bıraktı ve gitti. Uzun bir süre oturdum. Ve sonunda geldi.
"Çam ağacı artık benimle burada kalacağına göre birşeyleri açığa cikartalim. Öldürdüğüm insanlar gelecek zamanda kötü olaylara yol açılcak insanlar ve ben bunları biliyorum çünkü ben bir şeytanım. "
Şok oldum. Sadece öylece oturdum ve ona baktım. Aslında ilk dafa Bill'i inceleme fırsatım vardı. Gözleri sarıydı. Bana gerçek gözlerini şimdi göstermişti. Şoktan sonra korktum ve kaçmaya çalıştım. Bunun sonucunda yere yapisicaktim ama Biĺl beni tuttu.
"Korkma sana zarar vermicem. "
"Sana nasıl güvenebilirim, kanıtla."
Beni koltuğa oturttu o da yanıma oturdu. Ellerini başımın iki yanına koydu ve;
"Şimdi gorucek olduklarını kimse bilmiyor. Istersen kac ama kimseye anlatma."
"Kacmicam ama sana güvenmem lazım."
Bunu der demez, kafamda görüntüler belirdi. Ama tuhaf olan ise hepsi benim gelecegimle ilgiliydi. Yanı olmeselerdi benim geleceğim yok olacakmış. Görüntüler bitince ona baktım.
"Ben dünyaya geldiğim gün seni gördüm ve o zaman sana aşık oldum. Ve geleceğin için insanları öldürdüm. Ama ..."
Devamında ne diyeceğini çok iyi biliyordum. Kesitlerde kiminle evleneceğim kısımları yoktu. Ben belirlicektim. Bill'e baktim, elleriyle oynuyordu. Aslında onun yanında kalmamın bir sebebi benimde onu ilk görüşümde aşık olmamdi.
"Ciddi misin?"
Sadece ona baktım ne demek 'ciddi misin'.
"Şey zihin okuyabiliyorum."
Kızardım. Ve Bill'e yaklaştım. Ne kadar utansamda;
"O zaman niye bekliyorsun?"
Ne dediğimi anlamış olacakki, sırıttı. Yavaşça yaklaştı ve sonunda dudaklarimiz birbirine değdi. Hafifçe öpüp geri çekildi. Artık sevgiliydik.
Biraz kısa oldu ama bugünlerde hikaye yazacak zamanım çok az .Bidaki bölümde devam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLLDİP
FanfictionSarışın bir katil; Bill Esmer bir genç; Dipper Dıpper dışarıyı gezmek için ormana doğru yürüyordu. Geceydi. Oda zaten gece gece neden ormanda yürüdüğünü merak ediyordu. Yinede yürümeye devam etti. Karşısına sarışın saçlı yakışıklı bir genç çıktı. İl...